رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

TheSami

عضو
  • تعداد ارسال ها

    96
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط TheSami

  1. TheSami

    سوال سخت جواب بده

    تسلا هم عقل داشت،اما پول نداشت مثل یک بدبخت زندگی کرد
  2. جنگ های صلیبی IGI همسایه جهنی GTA SA
  3. TheSami

    عکس ماشیناتون

    داداش چت Dep رو یک خط میکشیدی روش که
  4. TheSami

    فروش اکانت و نیک نیم

    اکانت لول بالای ۵۰,۶۰ داری؟ اکانت لول بالای ۵۰,۶۰ داری؟ اکانت لول بالای ۵۰,۶۰ داری؟
  5. TheSami

    سیزن جدید کالاف دیوتی

    پیری؟ اقا ممد کارت پایان خدمتتو گرفتی؟
  6. TheSami

    بهترین دوستتو تک کن

    دوست زیاده رفیق کمه
  7. TheSami

    Clash OF Clans

    داداش پاشو بیا کلنمون @RedDragon و @Mythic @Blocker هم هستن
  8. @Kaido @GodFury @Eslam رفیقم نیستن ولی بهم پر و بال دادن
  9. TheSami

    رکوردتون!

    Push up: تا ۳۰
  10. Clan war spray, paintball
  11. میشناسمش دو نفره وال میزدیم بهم میگفت خدای اندرویدایی😂
  12. TheSami

    تصادفات وحشتناک اخیر

    سامی هستم ولی باشه😂
  13. کسی از شمع حرف زد؟
  14. TheSami

    تصادفات وحشتناک اخیر

    با سلام و درود دوستان عزیز هستم و اومدم تا چندتا از تصادفات وحشتناک اخیر سرور رو به شما نشون بدم. و در این اوضاع بهم ریخته کمی بهتره احوال پلیس SAPD رو بیشتر درک کنیم. تصادف اول: برای عکس اول شما شاهد تصادف یک پلیس از LSPD مجرم درحال فرار از پلیس ضد مواد مخدر (FBI) هستید. که در راه خود با پلیس فداکاره LSPD که ماشین خودش رو جلوی مجرم انداخت. و توانست با رساندن اسیب شدید به ماشین مجرم او را از دره خارج و دستگیر کند. تصادف دوم: شاهد رانندگی اشتباه یکی از اعضای اقلیت NR هستیم این اشتباه کوچک باعث مرگ یکی از بازیکنان سرور شد. این بازیکن توسط لیدر محترم فکشن NR یعنی @LOPY یک اخطار اقلیت + اخطار لفظی دریافت کرد. خانواده این شخص بسیار از این موضوع خشمگین هستند و تقاضای قصاص شخص را دارند. تصادف سوم: این تصادف از مرگبارترین تصادفات سرور بوده. در این تصادف که احتمالاً تصادف با درخت بوده پلیس نتوانسته متوجه نوع ماشین شود. اما ما توانستیم جنازه شخص رو در نزدیکی همانجا پیدا کنیم: این صحنه ها بسیار صحنه های دردناکی هستند و واقعا برای خانواده این شخص متاسفم از شما متشکرم که مارو تا اینجا همراهی کردید تقاضا دارم از شما که قوانین رانندگی رو رعایت کنید دوست دار شما خبرگذاری SamiNews
  15. TheSami

    سه عاشق

    با سلام و درود دوستان هستم و امروز می‌خوایم یک داستان واقعی برای شما تعریف کنیم ( دوستان این داستان رو خودمونی و با استفاده از اصطلاحات رایج بین پلیر ها استفاده کردم تا در درک مطالب راحت تر باشید). شخصی با نام‌ 666666mahdixtx666666 که به تازگی وارد سرور شده بود درحال کار کردن در دکان مکانیکی خود بود که یک simsomsam1 نامی ماشینش خراب شده بود از ان روز به بعد اقای 666666mahdixtx666666 یک دل نه صد دل عاشق simsomsam1 شده بود این اقای 666666mahdixtx666666 دلال بسیار حرفه ای و همینطور یک اختلاس گر حرفه ای بود او بعد از مدت ها کار و دلالی میخواست خانه ای داخل شهر SF‌ بخرد اما دارایی هایش به اندازه قیمت ان خانه نبود پس از simsomsam1 که از دار دنیا ۳۰۰ کی پول داشت پول هایش را گرفت و خانه را خرید سال ها گذشت 666666mahdixtx666666 بنز خرید سود کرد سندکینگ خرید و سود کرد و کلی سود پس از سود بعد از اینکه کلی سود کرد و زمان زیادی گذشت از ۳۰۰ کی پول ۲۰۰ کی ان را به simsomsam1 برگرداند این دو پلیر بد بدن مدتی از سرور دور بودند تا اینکه روزی simsomsam1 و 666666mahdixtx666666 امدند به سرور و انها با شخصی به نام hody_138 اشنا شدند. وقتی 666666mahdixtx666666 اقای hody_138 را دید یک دل نه صد دل عاشق او شد. ان پلیر که نامش hody_138 بود برای ان زمانه simsomsam1 و اقای 666666mahdixtx666666 بسیار پولدار بود در نتیجه 666666mahdixtx666666 از simsomsam1 دوری کرد و به سمت hody_138 رفت عکسی که به تازگی از ان دو پخش شده بعد از اینکه ما با اقای hody_138 اشنا شدیم زیرا که او پولدار بود خانه ی داخل شهر SF‌ را رها کرده و به سمت شهر LS حرکت کردیم اقای hody_138 در کنار یک پل که زیر ان رودخانه ای پر از ماهی بود خانه ای خریده بود در ان زمان simsomsam1 هم به ثروتی رسیده بود که بتواند دلالی خود را شروع کند. بعد از مدتی TheSami مشغول به وال زدن داخل کلن خفنه Outlaws شد و از حال Hory و Mahdixt بی خبر بود تا اینکه با عرض تأسف کلن به دلیل پرداخت نکردن مالیات از لیست کلن ها حذف شد. در ان زمان هم 666666mahdixtx666666 و هم simsomsam1 دلالی میکردند اما hody_138 حوصله این کار رو نداشت. بعد از روزها که با دلالی فراوان این دو عاشق توانستند پول زیادی پارو‌ کنند تصمیم گرفتند که نامشان را در شناسنامه عوض کنند در نتیجه 666666mahdixtx666666 ی قصه ی ما نامش را به mahdixt تغییر داد و simsomsam1 نامش را به TheSami تغییر داد و hody_138 نامش را به Hory تغییر داد این اقای TheSami مجبور شد برای مدتی به اغوش گرم رفقانش برگرده و برای مدتی دست از وال بکشه و دوباره به سراغ دلالی بره. تا اینکه روزی دلش برای وال زدن تنگ شد. و به سراغ کلن Overall Family رفت و برای مدتی وال زد اما از انجا هم خارج شد. و در نهایت دوباره به جمع رفقانش برگشت نتیجه اخلاقی: نام خود را برای اول بازی با دقت انتخاب کنید. بدرود
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...