رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

NOuShiN

عضو
  • تعداد ارسال ها

    244
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط NOuShiN

  1. NOuShiN

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    آقا خانوم فرقی نداره
  2. NOuShiN

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    گی گی نخوررررررر یویو
  3. NOuShiN

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ میخام از سرور برم. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدر بسیار عالی بود.
  4. NOuShiN

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    با سلام و درود. نه
  5. NOuShiN

    نا عدالتی در ایونت - Giorya

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ---- • توضیحات: با سلام درود. ایشون ایونت Find And G گذاشته بودن من اولین نفر g کردم بعد کسی که سوار شده بود منو eject کرد بعد giorya اصلا اهمیت نداد که winner من بودم مدارکی هست ایشون price up کردن 1.200.000$ اگر نا واضح است اسم هاستر میتونید از خودش مدارک بگیری که باید رکورد ایونت داشته باشه. • مدارک (فیلم یا عکس):
  6. کاش میشد یکم افزایش بدن حقوق رو
  7. حس میکنم در راه است.... منم واقعا خدا کنه این بلا دوباره سرمون نیاد
  8. NOuShiN

    وقتی میگن فقط لجندا میفهمن...

    نفهمیدم
  9. NOuShiN

    ترسناک ترین اتفاق موقعه خواب

    جدیدن خواب میبینم جسمم خوابه اما خودم بالا سره خودمم
  10. NOuShiN

    کمکم کنید😂

    خوب هم باشی یه آدمی میاد بزنه تو ماشینت داغون کنه
  11. NOuShiN

    روزگار از کی خراب شد؟

    عزیز تو خیلی حالت بده تراپیست لازمی تاپیکات
  12. NOuShiN

    فقط آره یا نه

    هرکاری نه
  13. NOuShiN

    بهترین لیدر و بد ترین

    @FeLan برای اینکه دوستش توی الویت بزاره پست منو رد کرد
  14. NOuShiN

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    خودمممم
  15. NOuShiN

    وقتی میگن فقط لجندا میفهمن...

    ها
  16. کیا دلشون برای The server is full تنگ شده؟
  17. NOuShiN

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    چی گفتم فقط گفتم دروغه شما بد میفهمی
  18. NOuShiN

    بهترین هوس مصنوعی از نظر شما ؟

    ایرانی که داره الان کار خودمو راه میندازه GapGPT عالیه واقعا
  19. NOuShiN

    Cnn جدید یا قدیم؟

    قدیمی نبودم ولی میدونم چطوریه قدیم این جدیده به درد نمیخوره
  20. NOuShiN

    ماشین زمان

    @Ali جوابی برای این داری؟
  21. داری توهین میکنی کجای مدیک پول خوبی داره
  22. اسکین خودمممممممم
  23. NOuShiN

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    چرا دارین دروغ میگین ربطی نداره هرکی سوال هارو بلد باشه قبول میشه الکی چرت نگین
  24. NOuShiN

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    ددددده
  25. NOuShiN

    هوش مصنوعی Core:

    محتوای سسشعر
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...