رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ImFaTi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    136
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ImFaTi

  1. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    خودمم مرتیکه من کجا بی ادبم خیلی هم ارومم😑
  2. ImFaTi

    لامبو نخر نمی صرفه

    ببین بخر بزار تو اکانت باشه در نیار
  3. دیگه @Aliمیخواد روحی آدم هایی که تو سرورش پلیر میدن جنگی باشن ترسو نباشن
  4. ImFaTi

    نِتا داره وصل میشه،نظرت چیه؟

    نظرم اینکه هورااااااااااااااااااااااا خدایا شکر بالاخره از این بهتر نمیشه و کلی خوشحالی دیگه و رقص بالا و پایین پرید اینا دیگه
  5. ImFaTi

    ماشین برای ادمینا

    خب ببین هلپر ها که نمی توانن بدونه اینکه کسی بهشون داخل هلپمی بگه گوتو کنن ادمینا هم تا رول چهارش تیپی نداره و خیلی قانون های دیگه و سخت گیری های دیگه پس بله صدرصد به ماشین نیاز دارن
  6. بله هر شب من همیشه میخوام ساعت ۱۲ شب بخوابم ولی به خودم میام میبینم ساعت چهار پنج صبح
  7. ImFaTi

    چیزایی در مورد علی (موسس)

    @Aliخودت بیا بخون بگو کی درست میگه کی غلط احساسی هم تصمیم نگیر با تشکر
  8. ImFaTi

    برو بیرون...

    قشنگ بود🤣🤣
  9. خدوو بخرمت🤭🎀
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...