رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ImFaTi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    134
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ImFaTi

  1. ImFaTi

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    Bieh/
  2. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    بی ادب هستین لازم نیست بشین مثل همین دیگه یه سری دروغ که فقط به فکر ولش
  3. ImFaTi

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    خیلی پر روییااااااا
  4. تا حالا توی فکشنی نبود
  5. ImFaTi

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    مهد کودک @Ali (بچه هاتون رو به ما بسپارید)
  6. شب شب شب صدرصد شب
  7. پونی کوچولووووو
  8. ImFaTi

    بیاید حرف بزنید امضا هاتون ببینم

    ما که امضا نداریم
  9. ImFaTi

    پیدا کردن زید برا رفیقم 😊🫴

    داداش اگر یه درصد یه نفر به رفیقت میخواست پا بده دیگه با این کاره تو نمیده دلم برای رفیقت سوخت واقعا
  10. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    جوووون
  11. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    می‌بندم همتون مثل همین دیگه
  12. ImFaTi

    چرا پلیرها کم شدن

    ما که چرا رفیقمون پلی میدیم
  13. ImFaTi

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    نه پسر دوست ندارم فقط دخترررررر اره چطور
  14. ImFaTi

    اولین کلنی که رفتین چی بود؟

    [S0A]
  15. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    همه پسرا
  16. ImFaTi

    Sajjad

    ما که ندیدمش نه هیچی
  17. ImFaTi

    بنازم بچه های غیور اسپان😂

    🤣🤣🤣🤣
  18. ImFaTi

    چرا پلیرها کم شدن

    نصف برای امتحان یا بچه بودن ننشون گوشی رو ازشون گرفته یا واقعا درسشون سنگینه نصف دیگه نت وصل شده و اونا اکسپلور تیک تاک اینا و دیگه به ارساکیا گیم نمیان
  19. میزارم رو اکانت باشه سوارشم نمیشم بیمه نندازه میزارم رو اکانت باشه سوارشم نمیشم بیمه نندازه
  20. ImFaTi

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    نه ولی اگر دختری نیک نیمم ImFati بیا دوست شیم
  21. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    خدووو🤭🤭
  22. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    خدووو بخورمت خودم کلشونو میکنم اینا بی ادبن نمی‌فهمن دارن چی میگن ولشون کن
  23. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    د آخه .... من به تو چی بگم الان پس چی😒
  24. ImFaTi

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    خودمم مرتیکه من کجا بی ادبم خیلی هم ارومم😑
  25. ImFaTi

    لامبو نخر نمی صرفه

    ببین بخر بزار تو اکانت باشه در نیار
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...