رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BiMaR

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    135
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط BiMaR

  1. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    سلام خدمت شما مسئولیت گرامی @Levi ممنون از برسی مجازات هرچه زودتر صورت گیرد🤣 کامی جو شوخیه به دل نگیر گرفتی هم خودتو گربه هات دل درد بگیرید🤪🤣
  2. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    زود باش Staff-Note بفرست تا 24 ساعت وقت داری🤣
  3. صد در صد قدیمش
  4. BiMaR

    Cnn جدید یا قدیم؟

    قدیم
  5. BiMaR

    Sajjad

    سجاد خشن دوس داری عزیزم الان عمو مهران میاد اخطار میده عمو جان دارم با اقایی ناز بالا اقا سجاد شوخی میکنم😌🤪
  6. BiMaR

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    @Mehrdad
  7. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    فک کنم جوزشونی
  8. BiMaR

    Sajjad

    سجاد بیا بوست کنم عمویی😘🤍
  9. منم بیارید نگهبانی بدم😂
  10. غیر از این نیست
  11. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    شک نکن
  12. BiMaR

    بهترین برنامه ساخت GIF

    با سلام خدمت شما دوست گرامی به نظر من اینشات برای این کار بهتره و هر حجمی باشه کارت انجام میشه
  13. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    ارع قبول دارم 😂🫠 ماشالا خودت دوس نداری بفهمی😂
  14. مسخره ترین جوکی که شنیدم عاشقتم بود💔
  15. BiMaR

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    سلامم به عزیزان دلم دوستون دارم ایشالا لحظاط زندگیتونو عالی بذگرونید خب نظر بدین به این پسرای دختر نما که بیشترشون8 سالشونه 😂 و در ارساکیا سرور بچه های جذاب دهه 70 به بالا غیر از 90 عشق منید تک تکتون
  16. BiMaR

    بیاید حرف بزنید امضا هاتون ببینم

    سلام 🥒🍌
  17. BiMaR

    War video - MooN

    عالی بود
  18. مبارکه ایشالا به بالاتر برسی💝

    1. FaceLess

      FaceLess

      مرسی 🔥♥️

  19. BiMaR

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    صد در صد مهد کودک
  20. BiMaR

    نا عدالتی در ایونت / Nuora

    به نظر من اینجوری اصلا معلوم نیست نظر با ادمین محترمه دیگه
  21. عمو حسن من اگه فکشن شما بودم به ثانیه نمیکشید FP80 میشودم
  22. BiMaR

    نا عدالتی در ایونت / Nuora

    با سلام خدمت شما ادمین گرامی @EliTe و دوست گرامی @WiLeRعزیز ببخشید در این تایپک نظر میدم شما دوست عریز اقای @WiLeR باید مدرکی داشته باشید که در ان ایونت باشید ولی مدرک شما اینجور نیست شما سوار به وسیله خود و یک جا ایستاده اید و شاید ارگانیزر ایونت هنوز شروع به انجام ایونت نکرده باشد و مدارک شما کافی نمیباشد و اگر مدارک جدید دارید برای ادمین محترم ارسال کنید تا پیگیری شود در این صورت شکایت شما رد و مجازات برای شکایت بی دلیل خواهید شد با تشکر از شما دوست گرامی و ادمین محترم و زحمت کش سرور ارساکیاگیم
  23. BiMaR

    آرساکیامیم با‌کیمیا پارت#2

    @Kimiya عالی بود پارت های بعدی روهم بزار
  24. BiMaR

    استعدادیابی AG

    نشد واست لالایی بخونم لالایی لالایی دوردونه قلبم لالایی کنارش اروم بخوابی کجای این شبا چقدر گریه کردم
  25. BiMaR

    چرا چای ؟

    فقط شیر موز🍌😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...