منم با نظر شما موافقم. (+)
ولی بهتره اینم اضافه کنید که در صورتی که پلیر Cash مورد نیاز رو در تاریخ معین شده نده مجازاتی در قبال او انجام میشه و اموال او ظبط میشه
مثلا ی پلیر ۳۹۰,۰۰ در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۹ وام گرفته و گفته تا تاریخ ۱۴۰۵/۳/۱۶ مبلغ ۳۹۰,۰۰ با ۱۰ % درصد کمیسیون به بانک می زنه ولی فرد متقاضی پول رو به بانک نمی زنه و براش مجازاتی اجرا میشه مثل A-Jail که الان Free From Admin Jail مساوی با ۸۰۰ تا گلده که قیمت ۸۰۰ تا گلد میشه ۳۹۰ الی ۴۲۵ کا پس متقاضی برحسب سطح بازی + مقدار کش که داره مجازات میشه یا اموالی که استندشون ۳۹۰ کا هستش رو ظبط کنن و از اون بگیرن
این طرح بیشتر به درد Civilian ها می خوره
و ضمناً به نظر من درخواست وام رو فقط برای Civilian بزاری چون فکش های
TRM, TM, LSVF, BF, VLAF,
SASI, SAPD, Taxi, Medic, GSF
TTC, NR
پولشون رو از فکشن می گیرن.
FBI و NG
اینم هستش ولی خود آرساکیا باید آمارو در بیاره اگه اینحوری باشه اکانتی که باهاش وام گرفته ازش 35 روز محرومیت از بازی و 2 عدد Warn و 900m Mute اون پولی که به اکانت مولتی زده رو 25 روز محرومیت از بازی و 1 Warn و 750m Mute
اگه مبلغ بالا 3 میل بود مجازات های بیشتر شاید اصلا Ban IP, محرومیت از صحبت تا ابد، ضبط اموال با ارزش