رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Delights

عضو
  • تعداد ارسال ها

    179
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Delights

  1. حس خاصی ندارم...
  2. Delights

    200mil برای پلیرا

    می دم به تو سیسی
  3. Delights

    200mil برای پلیرا

    اصلا Price Up To 800m
  4. Delights

    200mil برای پلیرا

    آرزو به دلم چه کنیم
  5. Delights

    در حال یافتن سرور

    عزیز اصلا نیاز به تغییر ویندوز نبود
  6. Delights

    DirectX 9.0c not found

    نه ممنون
  7. منم اونجا بودم از هلپر پرسیدم گفت مربوط به کوئسته صفر تا صدشو با رفیقم گشتیم بعدش بچه ها و جمع کردیم رفتیم بالا کشتی کانتینره فرداش اومدیم دیدم مپو پاک کردن داخل WhetStone عه Angel Pine بود ولی هیچ وقت نفهمیدم چه ربطی به کوئست داره مسیرش از اینجا شروع می شد و تا آخر مپ میرفت
  8. Delights

    بیشترین وقتی که نخوابیدی؟

  9. Delights

    وام ارساکیا گیم

    منم با نظر شما موافقم. (+) ولی بهتره اینم اضافه کنید که در صورتی که پلیر Cash مورد نیاز رو در تاریخ معین شده نده مجازاتی در قبال او انجام میشه و اموال او ظبط میشه مثلا ی پلیر ۳۹۰,۰۰ در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۹ وام گرفته و گفته تا تاریخ ۱۴۰۵/۳/۱۶ مبلغ ۳۹۰,۰۰ با ۱۰ % درصد کمیسیون به بانک می زنه ولی فرد متقاضی پول رو به بانک نمی زنه و براش مجازاتی اجرا میشه مثل A-Jail که الان Free From Admin Jail مساوی با ۸۰۰ تا گلده که قیمت ۸۰۰ تا گلد میشه ۳۹۰ الی ۴۲۵ کا پس متقاضی برحسب سطح بازی + مقدار کش که داره مجازات میشه یا اموالی که استندشون ۳۹۰ کا هستش رو ظبط کنن و از اون بگیرن این طرح بیشتر به درد Civilian ها می خوره و ضمناً به نظر من درخواست وام رو فقط برای Civilian بزاری چون فکش های TRM, TM, LSVF, BF, VLAF, SASI, SAPD, Taxi, Medic, GSF TTC, NR پولشون رو از فکشن می گیرن. FBI و NG اینم هستش ولی خود آرساکیا باید آمارو در بیاره اگه اینحوری باشه اکانتی که باهاش وام گرفته ازش 35 روز محرومیت از بازی و 2 عدد Warn و 900m Mute اون پولی که به اکانت مولتی زده رو 25 روز محرومیت از بازی و 1 Warn و 750m Mute اگه مبلغ بالا 3 میل بود مجازات های بیشتر شاید اصلا Ban IP, محرومیت از صحبت تا ابد، ضبط اموال با ارزش
  10. بیا بهم PM بده می خوام ببینم چی تو سرت می گذره همون یدونه سانرایسشو بکش بالا چشم آقای میثاقی من می برمش Liberty City
  11. Delights

    بدوارز ماینکرفت

    هاردکور پلیرم مشتی ی شیدر پک بدوارز بده بریم
  12. Delights

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    soheil.king_1395: داداش داداش بهم ماشین میدی؟ Zayro: /Q
  13. No Firends
  14. مثل کاری که مامانا با ماکروویو می کنن دکوراسیون
  15. Delights

    کشف موجودی خطرناک

    موجود درنده مارو ندیدی
  16. Delights

    مواد فروشی

    داداش این چیه می خوام ی چیزی نشون بدم ولی آنی میرم تو لیست سیاه پلیس مبارزه با مواد مخدر 🤣 خواستی بهم پی ام بده نشون بدم تنباکو عه چه ربطی به تریاک داره
  17. ۱۷ فک کنم که سوپر جی تی از ی بچه کشیدم بالا یکم کش گذاشتم رفتم خریدم متوجه شدم فک کنم
  18. Delights

    Arsacia core: (Sonic Meme)

    بابا باریکلاح 🤣
  19. Delights

    اولین نیکنیمت

    The_Limo ای تف تو این نیک نیم هرچی خاطره بد تو این بود
  20. Delights

    بدترین راننده در آرساکیا

    MySelf 👈👉
  21. ما که نرفتیم میریم ۳۱ تیر میایم
  22. Delights

    Sajjad

    گوگول مگولی اکول پکولی @Sajjad
  23. Delights

    بهترین لیدر و بد ترین

    لیدر لیدره. مهم اینکه پول اکتیویتی رو بده
  24. ناموسن چجوری می تونید باهاشون دوست بشید
  25. Delights

    DirectX 9.0c not found

    - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید) : - - لینک عکس یا فیینکلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: بنده داشتم AGSAL Installer رو Run می کردم و DirectX رو انتخاب کردم وقتی که نصب وتمام شد AG:SAL زدم این برام اومد
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...