درود بر شما @Rezio عزیز ممنون که بنده را لایق دونستید.
این عکسی که شما ارائه دادید کمی کوچک و بد کیفت میشه.
بنده یک Hud مناسب اندروید آماده دارم.
ولی فقط دور مینی مپ و پک گان روش نصب نشده.
اگر خواستید و تمایل داشتید برای شما ارسال کنم.
بدرود.
درود بر شما
برای سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی میتوانید چند گرافیست را تگ کنید تا به درخواست شما پاسخ بدهند
در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیست دریافت نکنید این تاپیک بسته خواهد شد.
درود بر شما
برای سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی میتوانید چند گرافیست را تگ کنید تا به درخواست شما پاسخ بدهند
در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیست دریافت نکنید این تاپیک بسته خواهد شد.
درود بر شما
برای سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی میتوانید چند گرافیست را تگ کنید تا به درخواست شما پاسخ بدهند
در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیست دریافت نکنید این تاپیک بسته خواهد شد.
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:
رعایت نکردن فنگلیش در /News.
• شاهد ها: In God
برای لیدر محترم@LOPY در قالب Staff-NoTe ارسال گردید.