زیاد از دلالی خوشم نمیاد نمیدونم چه ماشین چه جوری قیمت بخرم
اره
میدونم به جز این
لول بالاس به گدایی نمیخورم
جان ناموس منو قسم نخور جون ناموس خودت بخور این مطالب طنز هست 😜😝🤪
درود
میگم من یک بار دیگر اون باگ پا رو گذاشتم فروم و اون آدمین مجازات کرد
لینک چشم میفرستم
https://forum.arsacia.ir/topic/122609-باگ-پا-wolfblue/?do=findComment&comment=1280980
شما نکردید
فرم:
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: الله
• توضیحات: این با ماشین من کیل یا کشتن
• مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=6ca0-1-1-XRecorder-20260615-01.mp4
- موضوع: پروفایل
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند)
- نوشته روی عکس: هیچی
- توضیحات بیشتر: همه چیز بردارید مثل میکروفون اینا بعد طوفان باران رعد برق باشد بعد پرچم شیر خورشید باشد