رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

sharor

عضو
  • تعداد ارسال ها

    150
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sharor

  1. sharor

    با چی بازی میکنی ؟

    اگه گوشی مدل گوشی اگه pc مدل pc
  2. Oak میشناسی یا AqaAlireza با شغل همون تونستم لامبو بگیرم
  3. sharor

    عجیب ترین ازدواج تو UCP 😮‍💨

    بیچاره comunist
  4. sharor

    ماه تولدت؟

    Mehr
  5. sharor

    چند تا دوست دختر داشتی؟

    1
  6. sharor

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    همه خوبن
  7. sharor

    دوست داری کجا سفر کنی؟

    برم کرمان جیرفت
  8. sharor

    کسی رو داری که بای بده بای میدی؟

    من همین الانشم بای دادم دادا
  9. sharor

    کدوم بهتره

    هاترینگ A B یا معمولی
  10. sharor

    لامبو نخر نمی صرفه

    من لامبو گرفتم روز اول 2.4 پول بیمه دادم روز دوم هم 1.8 روز سوم هم سل دادم 👌🏿
  11. sharor

    رل زدی؟

    تو گیم با کسی رل زدی ؟ اگه زدی باکی رل زدی تگش کن
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...