رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

EnDOne

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    324
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط EnDOne

  1. ایده جالبیه
  2. در حال حاضر تنها دلیلی که پلی میدم ایشونه @FiLsooF
  3. پولش مهم نیست مهم مرامشه که ایشون هم پولو داره هم مرام @FiLsooF
  4. واقعا دیگه سرگرمی نداره
  5. EnDOne

    رفیق روز های سخت

    @FiLsooF @Snipe @SydMasih @Sillver
  6. خوشحالی منو داداشم از وصل شدن اینترنت بین‌الملل👇 https://up.20script.ir/do.php?filename=bf8e-InShot-۲۰۲۶۰۵۲۸-۱۰۲۶۰۴۰۸۲.mp4 شماهم خوشحال شدین؟ داداشم @FiLsooF و زن دادش @TARANEHH مرسی از هر دوتون🫠
  7. اگه باریک نداری مجبور نیستی اینکار رو به عهده بگیری چون ذکر کردم باریک باشه درود خدمت شما طرحتون جالب بود اگه میشه باریک‌ترش کنید، باتشکر
  8. مرسی از زحمتت ولی از سبز خوشم نمیاد درود خدمتتون عرض کردم باریک باشه، و چرا فکر میکنین نارنجی به امضا های من میخوره؟ عزیزان گرافیست فونتی که انتخاب میکنید یک فونت رسمی باشه نه یک فونت بچگونه، و اسمی که مینویسید فقط کلمه اولش با حروف بزرگ باشه دقیقا اینجور Daryan از فونت هایی مثل 𝙳𝚊𝚛𝚢𝚊𝚗 | 𝐃𝐚𝐫𝐲𝐚𝐧 استفاده کنید
  9. - موضوع: نوار امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) ----- - نوشته روی عکس: Daryan - توضیحات بیشتر: درود؛ لطفا نوار باریک باشه و رنگ بندی و همچی به دلخواه خودتون باشه ولی رنگ هایی که انتخاب میکنید به امضا های الانم بخوره نه اینکه مثلا قرمز باشه و وسطش اسم Daryan باشه، ممنون
  10. EnDOne

    بهترین لیدر و بد ترین

    از نظر من داداشم @Karim و عباس گل @SAITO هر دو عالی و بامرام
  11. اولین جناب @Ezi بوده که اون موقع خودم هلپر بودم و با کلی دردسر راضی میشد برام اکسپت کنه ولی شخصی فراموش نشدنی و خاص که دو بار بهش گفتم برام اکسپت کرد ولی حیف که این آخرا باهاش آشنا شدم که از ادمینی رفت داداشم @Karim > خیلی دوسِت دارم جیگر
  12. EnDOne

    نظرتون درمورد من [TeKrAri]

    یدونه‌ای پسر
  13. دوستان لطفا باریک باشه و یک فونت جدی داشته باشه و به رنگ بندی که عرض کردم هم توجه بشه
  14. درود عالی بود، بسته شود
  15. @Kirito @ElmiraKamrani58
  16. عزیزم سایز عکس خیلی بزرگ و فضای زیادیو میگیره کوچیکش کنید در حد خوده متن @Kirito @ElmiraKamrani58 @ELN
  17. درود عزیزم خیلی پهن و بزرگه من خیلی سایز کوچکتر میخوام
  18. درود موافقم (+) وقتی هوس @Karadeniz هست مثل هتله دیگه نیازی به هتل نیست
  19. - موضوع: نوار امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - - نوشته روی عکس: Daryan - توضیحات بیشتر: یک نوار باریک باشه خیلی پهن نباشه پس زمینه آبی تاریک یا همون آبی نفتی مثل رنگ NUCP و اون خط های متحرک آبی روشن یا همون آبی آسمانی باشن و خوده اسم Daryan که وسطشه قرمز باشه
  20. EnDOne

    صندلی داغ | FiLsooF

    مشتیییییییییییییی دهنت حرف قشنگی بود
  21. EnDOne

    درخواست گرافیکی - متن امضا

    موضوع: متن امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - - نوشته روی عکس: قرنیه چشاش خودش یه دراگه - توضیحات بیشتر: با یک فونت زیبا باشه سایزش زیاد بزرگ و زیاد کوچیک نباشه رنگ هم به دلخواه خودتون باشه، باتشکر
  22. EnDOne

    صندلی داغ | FiLsooF

    لطف داری آقا ماهم خیلی دوستت داریم گل پسر لجباز غذای مورد علاقه‌ی خودم خب فست فود بگم تقریبا همه‌ی فست فود هارو دوست دارم ولی غذای پختنی باهم، هم‌نظریم
  23. EnDOne

    صندلی داغ | FiLsooF

    سلام داداشم @FiLsooF عزیز ما که هر روز باهاتیم ولی خب گفتم یه صندلی داغ هم برات بزاریم بری حالشو ببری 1. خودتو معرفی کن به بینندگان عزیز این تاپیک: 2. از زبون خودت منو معرفی کن: 3. میدونم اهل عذایی، غذای مورد علاقت: 4. بهترین رفیقایی که توی سرور داری رو تگ کن: 5. نظرت راجب من: 6. نظرت راجب رفاقت با من: 7. رفتار های خوب و یا بد خودمو بگو: 8. از خرج هایی که برای آرساکیا کردی راضی یا پشیمون: 9. بنظرت اگر همشهری بودیم باز هم رفاقتمدن مثل گیم صمیمی بود: 10. حرف و یا سوالی داری بزنی یا بپرسی از من اینجا بپرس: از اونجایی که داداشم میدونم وقته‌ش گرفته‌ست یکم زمان میبره تا جواب بده @FiLsooF
  24. کدوم رفیقت وقتی پول نیازی هر موقع هر قیمتی بهت کمک میکنه تگش کن برای خودم که این عشق @SydMasih و @Sillver هر موقع هر قیمتی ازشون خواستم نه نگفتن و کمک کردن حتی اگه شده از بقیه هم قرض گرفتن که بهم کمک کنن، بگو ببینم توهم رفیق اینجوری داری؟ تگش کن - رفیقِ روزِ تنگ، تفنگِ روزِ جنگ...
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...