خوشحالی منو داداشم از وصل شدن اینترنت بینالملل👇
https://up.20script.ir/do.php?filename=bf8e-InShot-۲۰۲۶۰۵۲۸-۱۰۲۶۰۴۰۸۲.mp4
شماهم خوشحال شدین؟
داداشم @FiLsooF و زن دادش @TARANEHH مرسی از هر دوتون🫠
مرسی از زحمتت ولی از سبز خوشم نمیاد
درود خدمتتون عرض کردم باریک باشه، و چرا فکر میکنین نارنجی به امضا های من میخوره؟
عزیزان گرافیست فونتی که انتخاب میکنید یک فونت رسمی باشه نه یک فونت بچگونه، و اسمی که مینویسید فقط کلمه اولش با حروف بزرگ باشه دقیقا اینجور Daryan
از فونت هایی مثل 𝙳𝚊𝚛𝚢𝚊𝚗 | 𝐃𝐚𝐫𝐲𝐚𝐧 استفاده کنید
- موضوع: نوار امضا
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) -----
- نوشته روی عکس: Daryan
- توضیحات بیشتر: درود؛ لطفا نوار باریک باشه و رنگ بندی و همچی به دلخواه خودتون باشه ولی رنگ هایی که انتخاب میکنید به امضا های الانم بخوره نه اینکه مثلا قرمز باشه و وسطش اسم Daryan باشه، ممنون
اولین جناب @Ezi بوده که اون موقع خودم هلپر بودم و با کلی دردسر راضی میشد برام اکسپت کنه
ولی شخصی فراموش نشدنی و خاص که دو بار بهش گفتم برام اکسپت کرد ولی حیف که این آخرا باهاش آشنا شدم که از ادمینی رفت داداشم @Karim > خیلی دوسِت دارم جیگر
- موضوع: نوار امضا
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) -
- نوشته روی عکس: Daryan
- توضیحات بیشتر: یک نوار باریک باشه خیلی پهن نباشه پس زمینه آبی تاریک یا همون آبی نفتی مثل رنگ NUCP و اون خط های متحرک آبی روشن یا همون آبی آسمانی باشن و خوده اسم Daryan که وسطشه قرمز باشه
موضوع: متن امضا
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) -
- نوشته روی عکس: قرنیه چشاش خودش یه دراگه
- توضیحات بیشتر: با یک فونت زیبا باشه سایزش زیاد بزرگ و زیاد کوچیک نباشه رنگ هم به دلخواه خودتون باشه، باتشکر
سلام داداشم @FiLsooF عزیز
ما که هر روز باهاتیم ولی خب گفتم یه صندلی داغ هم برات بزاریم بری حالشو ببری
1. خودتو معرفی کن به بینندگان عزیز این تاپیک:
2. از زبون خودت منو معرفی کن:
3. میدونم اهل عذایی، غذای مورد علاقت:
4. بهترین رفیقایی که توی سرور داری رو تگ کن:
5. نظرت راجب من:
6. نظرت راجب رفاقت با من:
7. رفتار های خوب و یا بد خودمو بگو:
8. از خرج هایی که برای آرساکیا کردی راضی یا پشیمون:
9. بنظرت اگر همشهری بودیم باز هم رفاقتمدن مثل گیم صمیمی بود:
10. حرف و یا سوالی داری بزنی یا بپرسی از من اینجا بپرس:
از اونجایی که داداشم میدونم وقتهش گرفتهست یکم زمان میبره تا جواب بده
@FiLsooF
کدوم رفیقت وقتی پول نیازی هر موقع هر قیمتی بهت کمک میکنه تگش کن
برای خودم که این عشق @SydMasih و @Sillver هر موقع هر قیمتی ازشون خواستم نه نگفتن و کمک کردن حتی اگه شده از بقیه هم قرض گرفتن که بهم کمک کنن، بگو ببینم توهم رفیق اینجوری داری؟ تگش کن
- رفیقِ روزِ تنگ، تفنگِ روزِ جنگ...