رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

MiLaN

عضو
  • تعداد ارسال ها

    190
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط MiLaN

  1. MiLaN

    بهترین لیدر و بد ترین

    @BigMeeti مرتیکه قهر کردی که
  2. MiLaN

    اشتباه بودن قوانین دسته ملایم

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود ، به قسمت 5 - مجازات ها قوانین دسته ملایم بیایید و خط اخری نوشته شده : در صورت استفا یا اخراج با 10FP از اقلیت خارج خواهید شد. استفا با اخراج خیلی فرق داره ، اخراج FP80 - FP30 ولی استفا تنها 10/60FP هستش. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): تغییر قوانین‌
  3. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 15 • اسم واقعی: ابوالفضل • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:4تا12ساعت. • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟دسته ملایم - متوسط. • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ علاقه ، کسب درامد ، کسب تجربه. • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ بله.
  4. MiLaN

    نا حقی در ایونت - Soznak - SayYare

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: درود در ایونت Race زمانی که ایشون هنوز 3رو نگفته بودند ماشین حریف بنده روشن شد و زودتر از بنده حرکت کردن بنده به Sayyare زنگ زدم و گفتم اینطوری شده اما ایشون گفتن که مشکل داری بزار فروم. • مدارک (فیلم یا عکس): پس میگیرم بسته شود.
  5. MiLaN

    باگ گان Sniper (اسکریپت)

    @FaiL @Mehrdad @Mohny @AmirMahdi
  6. MiLaN

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله. - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ رفته به اقلیت های دیگر. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: زیاد گیر میدن و راضی نبودم.
  7. MiLaN

    باگ پینت بال GunGAME (اسکرپیت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود زمانی که پینت بال با GunGAME استارت میشه و زمانی که زمان به 3دقیقه یا 2دقیقه میرسه به صورت خود کار همه میان بیرون یعنی یجورایی 2دقیقه کمتر از بغیه گان هاست . - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): میتونید تایمش رو کمتر بکنید.
  8. MiLaN

    باگ گان Sniper (اسکریپت)

    @AmirMahdi @Mohny
  9. MiLaN

    درخاست گرافیکی - نوار امضا

    - موضوع: نوار امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند): نیازی نیست - نوشته روی عکس: milan - توضیحات بیشتر: همچیز به سلیقه گرافیست فقط یک کلمه میلان وسطش باشه @LayT
  10. MiLaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ فقط 2026-06-12 روز متینگ - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ اگه به متینگ نرسیدم مرخصی تایید شه و در غیر این صورت لغو‌
  11. MiLaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 2026-06-11 / 2026-06-12 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ فردا ساعت 5امتحان دارم و اگه اون ساعت برای متینگ انتخاب بشه شاید نرسم در صورت حضور داشتن تایید شود
  12. MiLaN

    Sajjad

    باید لو بری
  13. NRG-ELEGANT هاترینگ تعادل بیش از حد حساسی داره و خیلی اوقات چپ میکنه اما اینفر نوس به این شکل نیست و کلن‌ چپ‌ نمیکنه خیلی خیلی خیلی کم
  14. MiLaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ فقط متینگ امروز (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: (خود آن روز هم حساب است): 2026-06-05 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ اگه به جلسه نرسیدم یا به هر دلیلی سر جلسه از بازی خارج شدم تایید شود و در صورت حضور داشتن لغو شود
  15. Benz - Sultan - Savvana
  16. Sultan - Elegy? Infernus - Bullet? turismu - Benz? BF400 - FR900? QUAD - SANCHZ? PERMEIR - ELEGANT? HUNTLEY - SANDKING?
  17. درود اقتصادی ترین ماشین ها ارساکیا چیه؟ تا 300,000$ تا 900,000$ تا 2,000,000$ تا6,000,000$ بگید؟
  18. MiLaN

    باگ گان Sniper (اسکریپت)

    @Mohny
  19. درود ، در دنیایه واقعی یک زندگی کامل واسه خودم میساختم و همینو بس ، گیم ، لامبورگینی - بیز - کاخ 3تا اکانت فکشن کاپ متوسط ملایم که خیلی وقت میخاد ولی خوب همینا ، بدرود.
  20. MiLaN

    Sajjad

    @CheRy یکی از کاپ های ممکلت و با اکانت Pejo هم رابرز
  21. MiLaN

    ترکیدن Dayie

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  22. MiLaN

    باگ اسپرتی - نئون (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود ، بنده یه ماشین الفا داشتم و نئون سفید بود رفتم توی تیونینگ نئون هارو نگاه کردم و بعدش همون سفید رو انتخاب کردم و یه رنگ سفید هم روی ماشین زدم و سیو کردم اما از بنده 300گلد بی دلیل کم شد - - از طریق خود تیونینگ هم بخاید بپرونید نئون که میخاید بخرید نمیپره نئونی که از قبل خریداری شده میپره - باید کلن از تیونینگ بیاید بیرون و باز وارد تیونینگ شید تا این مشکل به وجود نیاد . - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): میتونید زمانی که اون نئونی که روی ماشینتون هست از قسمت تینوینگ پاک بشه و نتونید اون رو باز انتخاب کنید.
  23. MiLaN

    باگ موبایل (اسکریپت)

    درود ، بازم این باگ به وجود اومده برسی شود. @Farab @FaiL @EzraeeI @Hushang @iMohammadAmin @Deerawich @Slap @Fayez @McQueen @DoNaLd @Mehrdad @SuperMaN @Karadayi @LOPY @Marina @BaLLoCH @Rate @Azure
  24. درسته همینو میگم دیگه هم باگه و هم میشه ازش سو استفاده کرد و پول بیشتری به جیب زد. مثلن برای فول کردن بنزین رنچر 46لیدر در صورت پرمیوم بودن اضافه میشه زد اما اگه شما اینو روی سلطان اسکپت کنید 20لیتر میگیره اما قیمتش اندازه 46لیدره
  25. MiLaN

    اتل متل به سبک عمو ParSA Exit

    😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...