رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SadLook

عضو
  • تعداد ارسال ها

    213
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SadLook

  1. SadLook

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: تعداد خیلی زیادی Bad News و طبق قوانین باید خبر نگار مربوطه 2 FW دریافت کند و FP80 فکشن رو ترک کن. • شاهد ها: کسی نیست جز خدا • مدرک/عکس یا فیلم: مدرک 1: مدرک 2: مدرک 3: مدرک 4:
  2. SadLook

    حق کده | پارت ۲

    عالی بود ولی انجامش که گفت ۱۰ نفر ریپورت دادن بخاطر تانک وای...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  3. SadLook

    رد شکایت بی دلیل | Amuhasan

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: من از آقای seyedMohammadamin شکایت کردم که ایشون بیش از ۳ بار در روز تبلیغات انجام دادن و آقای Amuhasan شکایت من را رد کرد و دلیل آن این بود که برای خودش داشته تبلیغات انجام می‌داده ولی این کار اصلأ ربطی ندارد داخل قوانین گفته شده در روز (برای هر نفر) فقط ۳ تبلیغ و دلیل نمیشه که ایشون داخل فکشن نیوز ریپورت هست تبلیغ تا دلش بخواد برای خودش انجام بشه • مدارک (فیلم یا عکس): از آقای Amuhasan درخواست کنید و خودتون هم میتونید برید قسمت گزارش اعضای چک بدید
  4. درود و احترام @Ahuora درخواست شما آماده شد. در صورت داشتن رضایت بنده را تک کنید و از کلمه بسته شود استفاده کنید.
  5. درود و احترام @TopDog درخواست شما آماده شد. در صورت داشتن رضایت نام کاربری بنده را تک کنید و از کلمه بسته شود استفاده کنید.
  6. SadLook

    باگ داشتن AV فکشن و نبودن در فکشن

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: من داخل فکشن NR بودم و یه FW و AV داشتم و FW دوم رو گرفتم و FP80 شدم و در فکشن هم الان نیستم ولی هنوز یه AV دارم و نمی‌دونم چکار کنم و همه ادمین ها هم میگم این کار غیر ممکنه ولی دیگه شانس منه - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شد
  7. درود از فکشن FP80 شدم 😂😂😂 دم همتون گرم بسته شود
  8. دوست عزیز گفتم با ماشین لامبو باشه😅😂 دوستان گرافیست برای ایشون عالیه فقط مشکلش اینه که اگه پی دی ای آف نبود اوکی بود
  9. SadLook

    عکس های روزانه خبرنگاران

    عکس محیط کاربری شما: عکس شما: 2026/6/18
  10. SadLook

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026/6/18 تا 1026/6/25 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ والا میرم هیئت و وقت اکتیویتی زدن و عکس روزانه رو ندارم و سر میتینگ این هفته و هفته دیگه نمیتونم بیام به همین علت
  11. SadLook

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: پیش از 3 بار تبلیغات در روز برای یک نفر • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم:
  12. SadLook

    گزارش اعضا

    درود پیام ها در این عکس کاملآ معلومه ایشون منو تحدید کردن که اگه شکایت تو از AmirHabs پس نگیری کارت تمومه و ...
  13. SadLook

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: با سلام و عرض ادب خبرنگار مربوطه در صفحات 1949-1946-1944-1942-1940-1938-1937 عکس های روزانه ایشون یکی بوده و طبق قوانین • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: میتونید خودتون در قسمت عکس های روزانه مشاهده کنید که به مدت 7 روز عکس روزانه ایشون یکی بوده
  14. 😂😂😂 ولی حال نمیده دقیقاً 😂😅 ممنونم بابت نظرت گلم
  15. SadLook

    عکس های روزانه خبرنگاران

    ,
  16. درود فقط اگه همون لابمو باشه عالی میشه
  17. درود اگه بشه اون پی دی ای آف رو برداری ممنون میشم
  18. SadLook

    یک اتفاق یک لحظه

    ممنونم گلم ممنونم عزیز بابت نظرت
  19. SadLook

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: طبق قوانین خودتو هم میتونید مشاهده کنید که گفته شده: برای بسته های تبلیغاتی باید هر ۱۰ دقیقه و بین این هر ۱۰ دقیقه نباید نیوز دیگری گذاشته شده و هر ساعت فقط ۵ نیوز ولی نیوز ریپورت مربوطه کاملا این رو زیر پا گذاشته است • شاهد ها: خدا • مدرک/عکس یا فیلم: درود شکایت خود را پس میگیرم
  20. SadLook

    جاسوس ناشناس

    😂😂😂
  21. SadLook

    یک اتفاق یک لحظه

    ممنونم گلم سلامت باشی
  22. SadLook

    یک اتفاق یک لحظه

    ممنونم عزیز
  23. SadLook

    یک اتفاق یک لحظه

    اره عزیزم ممنونم ازت 😂😂 ممنونم بابت نظرت عزیز💕
  24. SadLook

    یک اتفاق یک لحظه

    به نام خداوند بخشنده مهربان درود به همگی دوستان من یعنی TheTRex با اولین مجله در خدمتتون هستم دوستان گلم در یکی از روزها من و زنم کنار دریا داشتیم لذت می‌بردیم و افتاب می‌گرفتیم به قول زنم یه نوع روتین پوستی هست و ویتامین داره و دیگه چکار کنم از دست زنم منم آفتاب گرفتم و خیلی حال میداد چون باد و صدای دریا هم بود و دیگه چه بشه در همون زمان داخل شهر LS سه تا ماشین با سرعت در حال حرکت بودن که یکدفعه ... یک تصادف مرگبار صورت میگیره و دیگه هیچی از ماشین ها نمونده و آمبولانس میاد تا برسی کنه و به زخمی ها کمک کنه آمبولانس میرسه ولی یه اتفاق غم انگیز افتاده متاسفانه چون دو تا زن و شوهر خوشبخت که تازه ازدواج کرده بودن داخل اون تصادف نقش داشتن و متاسفانه جون خودشونو از دست میدن حداقل برای این دو زوج یک فاتحه بفرستید که تو بهشت در کنار هم باشند عصر میشه و من میخواستم برم خونه که ... میبینم رفیقم زنگ میزنه و جواب میدم و میبینم که انگار رفیقم صداش عوض شده و دیدم که که زن میگه رفیقت تو راه بیمارستان هست و باید بره اتاق عمله و باید قبل از رفتنش به اتاق عمل هزینه اتاق عمل رو بپردازی من اون لحظه نفهمیدم چی شده و در شوک بودم گفت یه تصادف مرگبار داخل شهر LS شده و دو نفر هم کشته شدن سریع سوار ماشین شدم و به بیمارستان رفتم و برای زنم اسنپ گرفتم به بیمارستان رسیدم و دکتر گفت پول اتاق عمل رو پرداخت کن ولی امیدی برای زنده موندنش نیست و احتمال کمی وجود داره که زنده بمونه بعد از دو ساعت دیدم که همون پرستار اومد و گفت: رفیقت خیلی قوی هست و ما عملش رو انجام دادیم و صبر بده تا بهوش بیاد تا مرخص بشه منم خوشحال شدم چون اون بهترین رفیقم بود و تو هر شرایطی هوامو داشت مثلاً یه بار ماشینشو فروخت همون ماشینی که با هزار بدبختی پول درآورده بود که بخرتش به خاطر اینکه من قسط و بدهیمو بدم گفت: چون تو این زندگی فقط تو یدونه رفیقو دارم بخاطر همینه که من میگم بهترین رفیقمه خدا رو شکر بهوش اومد و اومدم بقلش کردم و بهش گفتم که دیگه تند و با سرعت رانندگی نکن چون اتفاق تو یک لحظه اتفاق میوفته و تو از آینده خبر دار نیستی اینم از جمله حکیمانه من تا داستان های دیگر خدا نگهدار...
  25. لطفاً اگه میشه حالا کسی دیگه از گرافیست ها هستن کارمو انجام بدن
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...