سلام سلام👋🏻، @reza22
خب!
اول: باید در بخش پشتیبانی قسمت "بازاریابی" تیکت ارسال کنید!
اسم اکانت خود را وارد کنید و "عنوان" را بزنید ( درخواست برای گرافیست شدن )
سپس! باید از اونجا سوال کنید که چند تا تاپیک باید جواب بدید؟!
یا
چند تا Slot هست؟
دوم: بعد از پاسخ شما که مثلاً به شما گفته ۲۰ عدد تاپیک نیاز دارید برای گرفتن رنک گرافیست!
شما باید به ۲۰ تاپیک گرافیکی پاسخ بدهید!
سوم: وقتی که به ۲۰ تاپیک پاسخ کامل دادید؛ لینک تاپیک هایی که به درستی پاسخ داده بودید
برای مدیر بازاریابی ارسال میکنید!
باید منتظر بمانید تا پاسخ شما را بدهند!
چهارم: الان دیگه شما دارای رنگ گرافیست شدید!
بعد از گرفتن رنک گرافیست اول این تاپیک را مطالعه کنید!
*توجه داشته باشید که اگر تعداد تاپیک هایی که پاسخ داده ایید بیشتر باشد امکان گرافیست شدن شما بیشتر است*
اگر پاسخ من برای شما مفید بود ✅ بغل پست من رو بزنید!