رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Sorry

عضو
  • تعداد ارسال ها

    144
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Sorry

  1. Sorry

    فروش اکانت و نیک نیم

    نیک نیم های Use Baj TuNe Badly Ayeh برایه فروش
  2. Sorry

    درخواست گرافیکی _ Hud Pc

    @ELN @Afy
  3. Sorry

    خوابت بیاد ولی ارساکیا نزاره بخوابی

    تاحالا شده خوابت بیاد بخاطر ارساکیا از خوابت بزنی؟😏 "برای خودم که پیش اومده برای شماهم احتمالا اومده دیگه" این پایین برام بنویس!🙄
  4. Sorry

    درخواست گرافیکی _ Hud Pc

    آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله مربع باشه - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): یه چیز خفنو گانه توری باشه - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه خود گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ اگر میشه روش نوشته شه Use - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): اره یه فنت خوشگل - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر
  5. @AriyaOld صبور با تقوا با ایمان نماز خون
  6. درود جالبه نظر بنده (+)
  7. Sorry

    چیترا. :Core

    دقیقا
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...