رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Wuzi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    460
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Wuzi

  1. Wuzi

    بهترین لیدر دسته متوسط؟؟؟

    درحال حاضر @Aim
  2. Wuzi

    گزارش اعضا

    با سلام و وقت بخیر خدمت شاکی نسبتا محترم توضیحات و مدارک برای لیدر و ساب لیدر مربوطه ارسال شد STAFF-NOTE شما با Bus خود لاین خلاف رفتید و بنده به شما /Ticket >>>Bad Driving دادم و شما جریمه را پرداخت نکردید خداقوت
  3. @BalaaCh رحم نمیکنم بهت
  4. Wuzi

    هوش مصنوعی Core:

    هاهاهاهاهاهاها خیلی طنز بود داداش پشمام عالی خدا حفظت کنه خخخخخخخخخ @Makima
  5. Wuzi

    Best Friend

    که منو تگ نمیکنی؟ منتظر پاسخی کوبنده باش ای همکار @NalenGi @MamadAmin NG C-3 ?
  6. Wuzi

    بی حیایی | NothingLeft

    لیدر دیدی ذوق کردی؟ مبارکا
  7. Wuzi

    بهترین موس برای CS1.6؟

    شما اندروید هستید میتوانید مثل @Rizo سکوت پیشه کنید
  8. Wuzi

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: url=https://agsa.arsacia.ir/players/general/Fatva][/url] - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ متاسفانه بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ مشکلاتی بین من و رفیقام - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدر بهترین لیدری بود که دیدم همه چیز عالی بود سابلیدر هم همینطور هردوشون ۱۰۱/۱۰۰ کار میکردن دلم برای لیدر و ساب لیدر و همه ممبرا تنگ خواهد شد دوستون دارم
  9. Wuzi

    صندلی داغ | khan

    1- @Nigga سلام سلام چطوری؟ 2- بنظرت نیک نیمم رو ببینی منو یادت میاد؟(شاید تو گیم صدامو بشنوی یادت بیاد) 3-داستان چیه اینقد پولداری؟ 4-نمیخای یکم بیای گیم باهامون وقت بگذرونی؟ 5-لیدری دسته ویژه تو را فرا می‌خواند بیا دیگه 6-حس نمیکنی جدیدا شل کردی؟ 7-چرا بقیه پلیر های لولشون بالای ۹۰ میره میرن تو فاز ولی تو اینقد خاکی؟
  10. Wuzi

    Point

    عماد تراکر چی تو سرته؟
  11. Wuzi

    بیاید حرف بزنید امضا هاتون ببینم

    اول امضای خودم
  12. Wuzi

    Sanchez VS NRG-500

    چند مورد این دو بزرگوار رو مقایسه کنیم شماهم موردی بود اضافه کنید
  13. Wuzi

    قیمت خرید و فروش ماشین

    با سلام خیلی کوتاه و مختصر بخوام بگم اگر در زاویه نزدیک به دنیای واقعی بخوایم در نظر بگیریم. همیشه صاحب هر وسیله حق دارد به هر قیمتی که بخواهد بفروشد، چون که مالک اون وسیله است حق دارد با 1دلار یا 200 میلیون دلار بفروشد ولی قوانین ارساکیا گیم این اجازه را نمی‌دهد و فقط تا قیمت استاندارد ماشین اجازه می‌دهد
  14. Wuzi

    قوی ترین تیم FC26

    همه تون میدونید قوی ترین تیم باشگاهی اف سی همیشه Real Madrid هست و خواهد بود
  15. Wuzi

    اهنگ های تو راه باشگاه‌

    شما تو راه باشگاه چی گوش میدید؟
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...