سلام کامیاب جون،
سیستمی که طراحی کردم میتونه مفید باشه ولی انجامش زمان بره
خوب سیستم از این قراره که الان هر ادمین اکتیویتی داره که برای Demote نشدن باید. بزنه خوب،
از نظر من حالا که ادمین های گل گلاب دسترسی اکسپت ایونت رو دارن، یک اکتیویتی بهشون اضافه بشه حالا اکتیویتی چجوریه؟
هر ادمین باید در هفته ۳۰ ایونت اکسپت داده باشه که میشه روزی ۵ عدد ایونت (به جز جمعه)
خوب و هر ادمین برای اکسپت ایونت باید ۳۰ مین صبر کنه برای مثال الان اگر ایونتی اکسپت کرد پشتش نمیتونه دوباره اکسپت کنه باید ۳۰ مین صبر کنه، تا اینجا این سیستم واسه ادمین ها بود بریم واسه پلیر های عادی؛
خوب برای پلیر های عادی سیستم آسونیه اگر شخصی الان ایونت گذاشته نمیتونه پشتش دوباره ایونت بزاره باید ۳ ساعت صبر کنه.
نکته:ادمین ها میتونن سر هم ایونت بزارن.
حالا یه سیستمی واسه هاستر ها هم طراحی کردم که واجبه ،
ببینید یک هاستر در ۲۴ ساعت بیشتر از ۳ ایونت نتونه بزاره حالا میخواد پشت سر هم باشه یا با فاصله باشه کلن در روز ۳ تا بیشتر نمیتونه بزاره
از نظر من سیستم خوبیه ولی عملی کردنش سخته بازم ولی نظم خوبیه از دیدگاه خودم.