رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Afy

هلپر بازی
  • تعداد ارسال ها

    2463
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Afy

  1. Afy

    رفاقت

    ببین هیچ وقت به یک رفیق نمی‌شه گفت داداش یعنی میشه گفت ولی بستگی به طرف مقابلت داره که چه‌ آدمیه اون موقع میتونی بهش بگی داداش
  2. چه زود فراموش شدی🤍🗿

       @Meytiii

    1. MiniMeeti

      MiniMeeti

      من روحشم

       

      خیلی زود فراموشش کردن نامردا

    2. Trap

      Trap

      نه من هنوز به یادشم

  3. کیفیتش میاد پایین برای بنده بقیه رو نمیدونم
  4. درود، عکسی که فرستادید مثل اینکه خرابه اصلا وقتی دانلود میکنم کیفیت خیلی خیلی میاد پایین اگه مایلی یه فیست دیگه به دلخواه خودم واست بزارم؟ منتظر نظرات هستم
  5. زیاد خنده دار نبود ولی بخاطر اون موده ماشینی که ریخته بودی تا آخر دیدم😂
  6. Afy

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله، - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ یه چند وقتی کناره دوستان بودیم الان تصمیم بر این شد به یک فکشن دیگه رجوع کنیم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی بودند
  7. Afy

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    آرساکیا یکی از جاهای خوب برای گیم زدنه آرساکیا:
  8. Afy

    حاج آقا نظرت در مورد کشور چیه 🗿📿

    حاج آقا حالو احوال درستی نداره مثل اینکه داستانش چیه خدا میدونه😂
  9. Afy

    چرا پلیرها کم شدن

    فکر کنم نتا وصل شده همه رفتن دنبال فیلتر وقت ندارن گیم بزنن
  10. Afy

    اتل متل به سبک عمو ParSA Exit

    واییییییییییی عالی بود جواد رو دست نداری تک این چیزا ناموصا😂😂😂😂😂
  11. Afy

    کد رنگ همه فکشن ها

    امیرعلی سره میتینگ ام رحم نمیکنی به این setcolor/ باو بس کن دیزاینر علی
  12. راستش اینجا کسایی که احترام میزارن خیلی زیاده ولی خوب کسایی هستن که واقعا آدمای خوبی آن و حتی جایی که بی شخصیتی باشه نمی مونن زیادن نمی‌شه تگ کرد والا
  13. من خودم دست فرمونم خوبه @Razi جان رو دست نداره @Andy ماهان ام بگی نگی رانریش خوبه
  14. Afy

    تاحالا شده عاشق پسر بشید؟

    والا سوالات رو یکم بد میپرسی و اینکه بنده فقط تو فروشش هستم، اگر مشخصات بهتر خواستید پیام شخصی هماهنگ کنید @BigMeeti متی جان بعدا هماهنگ کن واس بریم اسپان باره جدید موجود کنیم😂
  15. Afy

    تولدت مبارک مینی💘

  16. Afy

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1عکس شما: ۲۰۲۶-۰۵-۳۱
  17. و نخواهد رسید....
  18. Afy

    لیگ فوتبال آرساکیا

    عالی بود ماشالا داری و ممنونم از خلاقیتی که خرج کردی واسه وقتی که گذاشتی گلم💖
  19. Afy

    بهترین گرافیست تگ کن

    چاکرم داداش عجیبه که مارو تگ میدن چون تو این تیم قدیما فعالیت خوبی داشتیم ولی بازم مرسی ازتتت💖
  20. Afy

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: ۲۰۲۶-۰۵-۳۰
  21. Afy

    چه سریال هایی دیدی؟

    خارجی: Vikings Beautiful Disaster Beautiful Wedding سریال ایرانی زیاد نگاه نمی‌کنم ولی خوب سگ بند پايتخت
  22. Afy

    بهترین گرافیست از نظر شما؟

    بچه ها همه کارشون درسته ولی همونطور که قبلا گفتم قدیمی ها یه چی دیگه بودن +Respect
  23. Afy

    بهترین لیدر و بد ترین

    رضا جون شما کار بد نداری که پس چیزی واسه اصلاح کردن وجود نداره
  24. Afy

    Event

    سلام کامیاب جون، سیستمی که طراحی کردم میتونه مفید باشه ولی انجامش زمان بره خوب سیستم از این قراره که الان هر ادمین اکتیویتی داره که برای Demote نشدن باید. بزنه خوب، از نظر من حالا که ادمین های گل گلاب دسترسی اکسپت ایونت رو دارن، یک اکتیویتی بهشون اضافه بشه حالا اکتیویتی چجوریه؟ هر ادمین باید در هفته ۳۰ ایونت اکسپت داده باشه که میشه روزی ۵ عدد ایونت (به جز جمعه) خوب و هر ادمین برای اکسپت ایونت باید ۳۰ مین صبر کنه برای مثال الان اگر ایونتی اکسپت کرد پشتش نمیتونه دوباره اکسپت کنه باید ۳۰ مین صبر کنه، تا اینجا این سیستم واسه ادمین ها بود بریم واسه پلیر های عادی؛ خوب برای پلیر های عادی سیستم آسونیه اگر شخصی الان ایونت گذاشته نمیتونه پشتش دوباره ایونت بزاره باید ۳ ساعت صبر کنه. نکته:ادمین ها میتونن سر هم ایونت بزارن. حالا یه سیستمی واسه هاستر ها هم طراحی کردم که واجبه ، ببینید یک هاستر در ۲۴ ساعت بیشتر از ۳ ایونت نتونه بزاره حالا میخواد پشت سر هم باشه یا با فاصله باشه کلن در روز ۳ تا بیشتر نمیتونه بزاره از نظر من سیستم خوبیه ولی عملی کردنش سخته بازم ولی نظم خوبیه از دیدگاه خودم.
  25. سلام سوالتون یه جورایی واسه خیلی از افراد ممکنه باشه ولی منطقی فکر کنیم باید سازگار باشه طبق گفته هاشون البته
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...