رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

CheRy

عضو
  • تعداد ارسال ها

    318
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط CheRy

  1. CheRy

    سلام 阿 

    یه وضیعت دادم جواب ندادیا

    1. LosPollos

      LosPollos

      阿 سرش شلوغ هست

    2. Ali

      Ali

      سرم شلوغه

    3. CheRy

      CheRy

      باشه Али ایندفعه جواب بدی

  2. ادمینیت به کار میاد

    آماده شو بریم دعوا😂

    1. Kanan

      Kanan

      بریم تیزی رو بردارم 😍

  3. CheRy

    چیت

    چیت چی هست؟ @NalenGi
  4. پروفایلت چقدر سفید تورو نشون میده

    خوشم نیومد

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 2
    2. Maahyar

      Maahyar

      دیگه تکراری شده بود واسم

    3. CheRy

      CheRy

      مطمئنی

    4. Maahyar

      Maahyar

      جونتو

  5. CheRy

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ رفتن به فکشنی دیگر - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی
  6. CheRy

    از چی میترسی؟!

    امضات بی ادبی داره
  7. سلام میای بریم دعوا؟

  8. پروفایلم قشنگه؟🤔

  9. درود موافقم
  10. CheRy

    فقط چای

    شماره تلفن بدرد نمیخوره
  11. CheRy

    چرا پلیرها کم شدن

    ایول سرور داره کم کم خالی میشه
  12. CheRy

    در جیل چه میگذرد؟

    داس پلس منو نبر زندان منفی ام ++ اره😂😂 ++++
  13. خوشگل

    1. NalenGi

      NalenGi

      برو با همون سجاد منیجرا که خط ندارن صاف و نازن

    2. NalenGi

      NalenGi

      با یه لامبو گلدی تو اتوبان ال وی برات بگازن 

    3. CheRy

      CheRy

      نیاز نیست خودم به اینفر دارم با لامبو های کلن میندازم نمونه هایی مثل امیرکینگ ۱۳۹۶ رو تخریب میکنم باهاش

      ولی تو خوشگل تری ناز هستی نی نی هستی کوچولو🥰🥰😂

  14. CheRy

    Sajjad

    نیاز نبود این حرفو بزنی چون چیزی بهت نمیرسه😂😂 نمیتونی🥸
  15. اسکینت خوشگله

    e837-201.png

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 2
    2. AmirMahdi

      AmirMahdi

      @Movement تاکتیک ناشناخته

    3. KinGmT

      KinGmT

      بنظرم اون اسکین دختره با تم کریسمس بهتره 😂😂

    4. CheRy

      CheRy

      من که میدونم از یه جای دیگه ستش کردی ولی نمیتونم ثابت کنم

      a0f602_26images-12-.jpeg

  16. CheRy

    فقط چای

    مطمئنی مانیتور سمت راستی عکس نیست؟ چون کم رسیدگی میکنید رمزش عوض کرد یکی دیگه دارم فروشی
  17. CheRy

    فقط چای

    پول لازمم خب😐 راستی رمز اکانت گیمش هم دارم😂👍
  18. CheRy

    Skill برای BSMats

    درود موافقم
  19. درود موافقم
  20. سلام شما؟

    1. Masdud

      Masdud

      سلام 

      جناب مسدودددددددد (میلاد) هستم 

    2. CheRy

      CheRy

      نشناختم

      بیشتر معرفی کن

  21. تمیز

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 1
    2. CheRy

      CheRy

      با ریش سیبیلات بنمون نمیزنی کاظم جان؟😂

    3. Semtex

      Semtex

      الان بن میدمت

    4. CheRy

      CheRy

      بن نشدم😜

  22. CheRy

    زبان ناپسند | [Amir=Dragon]

    مدارک برای منم باز نمیشه اگه واسه شما هم باز نشد بگید از آپلود سنتر دیگه مدرک رو بدم
  23. CheRy

    زبان ناپسند | [Amir=Dragon]

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:- • توضیحات: زبان ناپسند • مدارک (فیلم یا عکس):
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...