شاید واسه شما چیز خاصی نباشه
ولی خب تابستون کلاس نهم که آزمون تیزهوشان داشتم آشنا شدم و یکی از دلیلای قبول نشدنم همین ۵-۶ ساعت پلی دادن روزانه بود کلا ۱۵ درصد بیشتر بود قبول بودم
جدای از اون همین ۵ ۶ ساعت رو اگه هر حرفه ای تایم بذاری مثل زبان،برق کشی، مکانیکی، برنامه نویسی یا هر چیز دیگه ای بعد از ۲ سال فک کنم (تقریباً ۳ الی ۵ هزار ساعت میشه )اوستا میشی دیگه و میتونی حداقل اندازه یه کارمند پول در بیاری
البته شاید شما خانواده پولداری داریو هیچ کدوم ازینا واست مهم نیست که اون بحثش جداست، لذت ببر از زندگی.