رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SprIder

عضو
  • تعداد ارسال ها

    71
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SprIder

  1. روز اول ثبت نام
  2. SprIder

    بدترین راننده در آرساکیا

    بنظرم همه پلیر ها به موقعش راننده خوبین
  3. صد درصد شب
  4. تازه اومدم تاکسی ولی بنظرم تو دسته ملایم تاکسی بهتر بقیه فکشن های دسته ملایمه
  5. SprIder

    مواد فروشی

    داداش گرمی چن میدی؟
  6. SprIder

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    نه بهم پول میدی منفی خوردم من: q/
  7. SprIder

    حسرت چی به دلت موند؟

    د خب جمع کنید خودتون رو بیاید
  8. حالا خوبه مجازیه ولی خب بازم کتاب سفیده امیدم به چاتی پاتیه😂😂
  9. SprIder

    آیا از زندگی خود لذت میبرید

    زندگی از من داره لذت میبره متاسفانه
  10. SprIder

    : Pubg core

    😂😂😂😂
  11. SprIder

    حسرت چی به دلت موند؟

    عکس دست جمعی با بچه های کلن(البته با پیسی خودت شات بگیری)
  12. SprIder

    اولین جوجه رنگیی که گرفتین

    بنفش بود رنگش یادش بخیر 😂
  13. لول 10 بودم فکنم استند گرفتم اون موقع
  14. SprIder

    تعریف کردن پسرا Vs دخترا:

    😂😂😂😂
  15. SprIder

    کشف موجودی خطرناک

    چه سمیه‌😂😂
  16. SprIder

    بدترین راننده در آرساکیا

    @Hydrateیع تیر برق معذرت😂😂
  17. تهش اینفرنوس
  18. 6 وانتد بودم وانتد کیلم دادن حس میکردم ادم خفنیم😂😂
  19. @Hydrate 🤔
  20. SprIder

    رفیقت چی بهت کادو تولد داده؟

    @Hydrate داداش کادو چی دادی به ما؟
  21. SprIder

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    معمولا برا ترید بود
  22. SprIder

    ی نگاه بنداز....

    داداش وضعت خرابه
  23. SprIder

    بهترین لیدر و بد ترین

    @Sydقطعا تویی امین جان
  24. SprIder

    وقتی بیکار باشی چی میچسبه؟

    بری پیش بچه های اسپان😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...