رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ItsHossein

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    803
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ItsHossein

  1. ItsHossein

    Tp بی دلیل | Soznak

    پس میگیرم داداشمه
  2. ItsHossein

    Tp بی دلیل | Soznak

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: _______ • توضیحات: ایشون 2 بار تلپورت بی دلیل کردن • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. ItsHossein

    slap بی دلیل | Soznak

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ___________ • توضیحات: تلپورت بی دلیل ___ slap بی دلیل • مدارک (فیلم یا عکس):
  4. ItsHossein

    تلپورت بی‌دلیل | Soznak

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ________ • توضیحات: تلپورت بی‌دلیل • مدارک (فیلم یا عکس):
  5. ItsHossein

    Goto بی‌دلیل | Soznak

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: __________ • توضیحات: ایشون بی دلیل 2 بار روی بنده گوتو کردند • مدارک (فیلم یا عکس):
  6. ItsHossein

    Goto بی‌دلیل | Soznak

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ـــــــــــ • توضیحات: ایشون روی بنده گوتو بی دلیل کردن • مدارک (فیلم یا عکس):
  7. ItsHossein

    مشکل بازی کرش شد

    این مشکل تو اکثر پلیر ها به وجود اومده و راه حل درست حسابی نداره
  8. ItsHossein

    درخواست گرافیکی | hud-pc

    ایا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه خود گرافیست - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله به سلیقه خود گرافیست - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): خیر - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر @ArthurMorgan @RaGneR
  9. ItsHossein

    سیزن جدید کالاف دیوتی

    دورانی داشتیم شبانه روز پلی میدادیم جوری شده 3 ساله دیگه بای دادم
  10. والا زیاد تو کار ادو ماشین نیستم و اهمیت خاصی هم برام نداره ولی در حال حاضر لامبو 15k
  11. ItsHossein

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    تاکسی --- خودم
  12. ItsHossein

    مشکل ورود به بازی

    والا ماهم قبلا این مشکلو داشتیم هیچ جوره حل نشد و برای بقیه هم ندیدیم راه حل درست حسابی داشته باشه دیگه مجبور شدیم سیستم رو عوض کنیم تا درست بشه
  13. ItsHossein

    بروز کردن تیکت PD

    درود (+)
  14. @Wisher @Ali😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...