رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SKANDAR

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    1040
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط SKANDAR

  1. SKANDAR

    یک سوال عجیب

    گفتم دیگه کسی نتونه به علی نه Cr بده نه هیچی مثلا بزنه علی در حال حاضر در دسترس نیست
  2. SKANDAR

    یک سوال عجیب

    نه دیگه فقط بزنه که فرزند داره و بلاک مود باشه که کسی نمی توانه cr یا کال یا هرچیزی دیگه ای بده
  3. SKANDAR

    یک سوال عجیب

    اگه یک قابلیت اضافه کنی که همه پلیر هارو فرند داشته باشی برات خوب میشه
  4. درود مجدد یک مشکلی داره که تیر های که یکم فاصله دارن ریجستری نمیشن
  5. SKANDAR

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP : - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است):2026/6/4 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نمیتونم در تمرین حاضر باشم.
  6. SKANDAR

    هر کسی رو بزرگ نکن

    ♥️🤣 ♥️😅 ♥️😂
  7. SKANDAR

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP : - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است):2026/6/2 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نمیتونم در تمرین حاضر باشم.
  8. SKANDAR

    🔥gunner Android_PB 4🔥

    ♥️ ممنونم این هفته rank 5 میشم بعددیگه کاپیتان نیستم
  9. SKANDAR

    🔥gunner Android_PB 4🔥

    ♥️ ممنون از شما دوست عزیز
  10. SKANDAR

    فحاشی شدت بالا به هلپر - shayan_sa

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ـ • توضیحات: فحاشی شدت بالا به هلپر • مدارک (فیلم یا عکس): Staff-Note
  11. SKANDAR

    فحاشی شدت بالا - $BiDaNDoN$

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ـ • توضیحات: فحاشی شدت بالا • مدارک (فیلم یا عکس): Staff-Note
  12. SKANDAR

    فحاشی شدت بالا - Emilian

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ـ • توضیحات: فحاشی شدت بالا • مدارک (فیلم یا عکس): Staff-Note
  13. SKANDAR

    هر کسی رو بزرگ نکن

    😅♥️ 🤣♥️ ♥️😃
  14. خوشتیپ!

    1. Kamyab

      Kamyab

      مرسی گل

  15. SKANDAR

    🔥gunner Android_PB 4🔥

    ♥️ ♥️ زیاد گفتن 😂 ولی به دلیل حاشیه سازی مجازات شدن
  16. SKANDAR

    🔥gunner Android_PB 4🔥

    SKANDAR با سلام و درود امیدوارم که خوشتون بیاد.
  17. SKANDAR

    هر کسی رو بزرگ نکن

    https://up.20script.ir/do.php?filename=bca1-VID-20260506-094619-304.mp4
  18. با سلام و درود ریختن ماد اسکین ماشین و گان مثل همه و ساده کافی است که مراحل زیر را انجام دهید 1 - ماد مورد نظر دانلود کرده و داخل یه پوشه مشخص شده انتقال داده شود 2 - به zarchiver نیاز داریم برای کپی و انتقال پوشه و فایل ها 3 - به id for SA-MP نیاز داریم برای اسم اسکین و ماشین ها گان 4 - به IMG toll نیاز داریم برای جایگزین ماد dff و به txd toll هم نیاز داریم برای ماد img و txd 5 - با استفاده از zarchiver داخل دیتا لانچر ارساکیا رفته و قسمت files باز کرده و قسمت texdp رفته و پوشه های gta3 و gta3.img به یه پول دیگه کپی کرده 6 - با استفاده از id for SA-MP اسم اون ماشین یا اسکین و گان که میخاد ماد جایگزین اون بشه بیدا کرده و اسم ماد به اسم اون ماشین که میخام عوض می‌کنیم نکته مهم که آخر dff یا IMG نباید حذف کنیم برای مثال thhhh.dff است به phoenix.dff تغییر میدم هم برای dff هم txd 7 - برنامه IMG toll باز کرده و پوشه gta3.img که از لانچر ارساکیا گیم کپی کردیم با استفاده IMG toll وارد پوشه GTA3.img میشیم و افزودن می‌زنیم و به صورت دستی ماد که داریم و اسمشو عوض کردیم انتخاب و تایید کرده 8 - و برنامه txd.toll باز کرده و مثل قبل وارد پوشه gta3 که کپی کردیم میشیم و رو علامت مثبت کلیک میکنیم و ماد اگه IMG بود رویه form images می‌زنیم و اگه txd بود from txd می‌زنیم و ماد وارد میکنیم و تیک سه تا اولی میزارم رویه دومی و تیک emdable camnom حذف میکنیم و رویه ok می‌زنیم 9 - و اون پوشه های gta3 و gta3.img که کپی کردیم میریم و پوشه هایه اصلی لانچر ارساکیا جایگزین میکنیم تمام 10 - ویدیو آموزشی https://uploadkon.ir/uploads/2a4c22_25VID-20250722-153016.mp4 و یک ماد ماشین زیبا برای تست https://uploadkon.ir/uploads/5e4b22_25mod-car.7z اسمشو حتما عوض کنید من تمام تلاشمو جهت یاد گیری کردم امید وارم خوشتون بیاد و به کار تون بیاد و استفاده کنید
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...