درود تعدادی نیک نیم اورج و نیمه اورج به فروش میرسد برای خرید در پیوی فروم یا در همین تاپیک اقدام به خرید کنید..!
SoLiMaN Keyn Feminist Region TeScO Erib Voltra Vatican Lus Headbot Jihad Faqih MuJahid Verse Yahodi Yahod Directx Gets Rutile Ghafieh Veryfast ZaGh JackieJohn Staffing Yingyang Moltafeet Cheery Chef Kindle Dapper Scoop
همچنین تعدادی اکانت بدون شماره رجیستر قدیمی به فروش میرسد
درود تعدادی نیک نیم اورج و نیمه اورج به فروش میرسد برای خرید در پیوی فروم یا در همین تاپیک اقدام به خرید کنید..!
SoLiMaN Keyn Feminist Region TeScO Erib Voltra Vatican Lus Headbot Jihad Faqih MuJahid Verse Yahodi Yahod Directx Gets Rutile Ghafieh Veryfast ZaGh JackieJohn Staffing Yingyang Moltafeet Cheery Chef Kindle Dapper Scoop
همچنین تعدادی اکانت بدون شماره رجیستر قدیمی به فروش میرسد
به نظرتون بهترین بازی قدیمی کدومه به نظر خودم Gta sa و بازی Generals Zero Hour کلا هر دو نسخه ها خوبن لجندا میدونن چیه.! زمانی که خیلی سیستم های رندرینگ و قدرتمند امروزی نبود
نظر زیباتون تمایل دارم بشنوم
- عکس از محیط کاربری:
- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): لاگ نمیده
- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: ندارم
- توضیحات کامل مشکل: با سلام و درود من لانچر رو حذف کردم ولی وقتی دوباره خواستم نصبش کنم میزد در حال یافتن سرور ورژن بتا بازی نصب کردم ولی بار اول لانچر باز میشه بار دوم میزنه دوباره نصب کنید
هر فردی این مشکل رو حل کنه یک عدد (808) گلد بهش تعلق خواهد گرفت