hate
عضو-
تعداد ارسال ها
121 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط hate
-
اکانت ریجستر 2019 لول 23 چیزی خاصی نداره مهارت کارگاهی و متریال اسکیل 5 هست فقط برای آن بن کردنش یه 10 کی گلد میخاد (به کش بازی به فروش میرسه) ! اکانت بدون شماره هست !
-
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: بازیکن تنها زمانی می توانید از Hydra و Hunter استفاده کنید که مجرم (یا شخصی که به او MFrisk/ یا MT/ دادید) در حال استفاده از وسایل نقلیه هوایی (مانند هواپیما و هلیکوپتر) باشد. (مجازات: Faction Warn برای بار اول و در صورت تکرار اخراج از اقلیت با 80FP) • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم: مدرک
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ما که نه فحاشی کردیم نه چیزی کنجکاو شدم چرا میوت خوردم بین ۵۰ نفر آدم نمیشه مایک داد آیا؟ • مدارک (فیلم یا عکس): UCP درود کار ادمین مربوطه درست بود من کسی دیگری روی اکانت بود بر قوانین مسلط نبود فکر کردم بی دلیل بن شدمه بدرود 🌹
-
دانلود کن دادا والا دلال نیستم قیمت دستم نیست هرچی مرامته 🌚📿 قابل داره 82.500 سفته میگیرم ازت 🗿 چرا بیمه ابلفض داره نه بخدا پراید تمیزی هست آیا از خرید بالا استند راضی هست آری یا خیر ؟
-
دوستانی که باس کار میکنن مراقب باشید!! 😂😂
hate پاسخی برای AmirSaypher ارسال کرد در موضوع : مطالب طنز
@BigCyrusهواست باشه😂- 4 پاسخ
-
- پلیس!
- اتوبوس رانی
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با:
-
نه دنی آدم حسابی هارو زاشت توی فیلم سالاد الویه رو حساب نکرد البته میتونست بزاره اونجا 5 تا PD ریخته بودن تو هوس دنی کیل شدن ریپورتش رو دادن😂📿
-
اکانت ریجستر 2019 برای فروش خریدار پیام بده
-
هنوز موجوده ریجستر سال اسفند 98 آن بن هم یه 10 کی گلده فقط
-
۹۰ تا اما نمیدونم چرا بعدش بن شدم
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ میخام برم دست بالا تر - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: اقلیت خوبی بود و لیدر بسیار عالی داشت
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توی فیلم مشخصه کامیون رو میندازه توی اب و توی چت هم میاد که کامیون دی اسپان شد • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توی فیلم مشخصه چطور ایجاد مزاحمت میکنه • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بن برای چی؟! • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
- 2 پاسخ
-
- 2
-
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: مشخصه تو عکس • مدارک (فیلم یا عکس):
-
به نوار قرمز رنگ دقت نکنید این بخاطر باگ Crew هست میتونید امتحان کنید بعضی وقتا که با تیر یا مشت یا هرچیز دیگهای به شما بزنن نوار قرمز باگ میخوره کم میشه اما دمج واقعی اعداد که هست کم نمیشه چون توی Cr هستیم نمیشه کسی رو کیل کرد الانم توی ویدیو دمج من روی 100.4 بود از اون دور که تیر زد اومد روی 96 دمج واقعی اینقدر کم میشه ن یهو کیل شی نمونه این چیت توی سرور پره
-
سرور فول نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنههههههههههههههههههه
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و درود دوباره برسی بشه و در صورت تأیید ادمین مربوط مجازات نشه چون یه شکایت مشابه همین تأیید شد اما این رد شد . توی ویدئو مشخصه طرف از دور با یه تیر شاتگان من رو کیل میکنه درحالی دمج من پر بود حالا اگر از نزدیک هم بخاد با شاتگان بزنه دقیق همه تیر هاش هم برخورد کنه نمیشه کیل شد حالا توی ویدیو کاملاً مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس):
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توهین از طریق نیک نیم درخواست دارم سنگین ترین مجازات بر روی اکانت های اصلی آیپی چک شه اگر واقعاً ایرانی بودن به نام کوروش بزرگ فهش نمیدادند • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
-
درود خدمت ادمین محترم Fps من در حالت عادی 100 هست موقع ریکورد میاد بین 50 الی 70 زیاد هم کم نیست توی ریکورد معلومه که اف پی اس پایین نیست اگر اینترنت ضعیف باشه تیر بزنه با چند ثانیه تیر حساب میشه یا مواقع ضعیف بودن نت علامت ساعت شنی میاد کنار کاراکتر که موجب DC شدن میشه اما توی ویدیو که مشخص هست پشت دیوار میزنه یا جایی دیگه تیر میزنه تیر میخوره بهم الان هم میسپارم هرچی ادمین های مربوطه تصمیم هرچی باشه و جای بحث نیست بدرود 👈👉🌹
- 6 پاسخ
-
- 1
-
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: @RevenT • توضیحات: سر وال چیت میزنه کاملاً هم واضح هست توی فیلم ریپورت ادمین هم دادم که ادمین @RevenTاومد بازی طرف رو دید که یک جا هم که با M4 که من رو زد کاملاً واضح بود • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
- 6 پاسخ
-
- 1
-
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
