رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

hate

عضو
  • تعداد ارسال ها

    121
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط hate

  1. hate

    فروش اکانت و نیک نیم

    اکانت ریجستر 2019 لول 23 چیزی خاصی نداره مهارت کارگاهی و متریال اسکیل 5 هست فقط برای آن بن کردنش یه 10 کی گلد میخاد (به کش بازی به فروش میرسه) ! اکانت بدون شماره هست !
  2. hate

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: بازیکن تنها زمانی می توانید از Hydra و Hunter استفاده کنید که مجرم (یا شخصی که به او MFrisk/ یا MT/ دادید) در حال استفاده از وسایل نقلیه هوایی (مانند هواپیما و هلیکوپتر) باشد. (مجازات: Faction Warn برای بار اول و در صورت تکرار اخراج از اقلیت با 80FP) • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم: مدرک
  3. hate

    میوت بی دلیل / MisTy

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ما که نه فحاشی کردیم نه چیزی کنجکاو شدم چرا میوت خوردم بین ۵۰ نفر آدم نمیشه مایک داد آیا؟ • مدارک (فیلم یا عکس): UCP درود کار ادمین مربوطه درست بود من کسی دیگری روی اکانت بود بر قوانین مسلط نبود فکر کردم بی دلیل بن شدمه بدرود 🌹
  4. hate

    پراید فور سل

    دانلود کن دادا والا دلال نیستم قیمت دستم نیست هرچی مرامته 🌚📿 قابل داره 82.500 سفته میگیرم ازت 🗿 چرا بیمه ابلفض داره نه بخدا پراید تمیزی هست آیا از خرید بالا استند راضی هست آری یا خیر ؟
  5. @BigCyrusهواست باشه😂
  6. hate

    : Ftp Core

    نه دنی آدم حسابی هارو زاشت توی فیلم سالاد الویه رو حساب نکرد البته می‌تونست بزاره اونجا 5 تا PD ریخته بودن تو هوس دنی کیل شدن ریپورتش رو دادن😂📿
  7. hate

    فروش اکانت و نیک نیم

    اکانت ریجستر 2019 برای فروش خریدار پیام بده
  8. hate

    فروش اکانت و نیک نیم

    هنوز موجوده ریجستر سال اسفند 98 آن بن هم یه 10 کی گلده فقط
  9. ۹۰ تا اما نمیدونم چرا بعدش بن شدم 🫪
  10. hate

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ میخام برم دست بالا تر - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: اقلیت خوبی بود و لیدر بسیار عالی داشت
  11. hate

    ایجاد مزاحمت / Mogy

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توی فیلم مشخصه کامیون رو میندازه توی اب و توی چت هم میاد که کامیون دی اسپان شد • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
  12. hate

    ایجاد مزاحمت مکرر / Jogy

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توی فیلم مشخصه چطور ایجاد مزاحمت میکنه • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
  13. hate

    چیت - Pasban

    @Izeh
  14. hate

    بن بی دلیل - Kanan

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بن برای چی؟! • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
  15. hate

    زبان ناپسند در جمع +5 نفر / Uyha

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: مشخصه تو عکس • مدارک (فیلم یا عکس):
  16. hate

    رد شکایت به اشتباه/ Izeh

    به نوار قرمز رنگ دقت نکنید این بخاطر باگ Crew هست میتونید امتحان کنید بعضی وقتا که با تیر یا مشت یا هرچیز دیگه‌ای به شما بزنن نوار قرمز باگ میخوره کم میشه اما دمج واقعی اعداد که هست کم نمیشه چون توی Cr هستیم نمیشه کسی رو کیل کرد الانم توی ویدیو دمج من روی 100.4 بود از اون دور که تیر زد اومد روی 96 دمج واقعی اینقدر کم میشه ن یهو کیل شی نمونه این چیت توی سرور پره
  17. سرور فول نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههنههههههههههههههههههه
  18. hate

    رد شکایت به اشتباه/ Izeh

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و درود دوباره برسی بشه و در صورت تأیید ادمین مربوط مجازات نشه چون یه شکایت مشابه همین تأیید شد اما این رد شد . توی ویدئو مشخصه طرف از دور با یه تیر شات‌گان من رو کیل میکنه درحالی دمج من پر بود حالا اگر از نزدیک هم بخاد با شات‌گان بزنه دقیق همه تیر هاش هم برخورد کنه نمیشه کیل شد حالا توی ویدیو کاملاً مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس):
  19. hate

    چیت 😂

    اوهه مای گاد چقد سنگین بود گرگ شدم
  20. hate

    چیت - Clive

    @Izehفرستاده شد
  21. hate

    بد نیک نیم / نامعلوم

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: توهین از طریق نیک نیم درخواست دارم سنگین ترین مجازات بر روی اکانت های اصلی آیپی چک شه اگر واقعاً ایرانی بودن به نام کوروش بزرگ فهش نمی‌دادند • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
  22. hate

    چیت - Pasban

    درود خدمت ادمین محترم Fps من در حالت عادی 100 هست موقع ریکورد میاد بین 50 الی 70 زیاد هم کم نیست توی ریکورد معلومه که اف پی اس پایین نیست اگر اینترنت ضعیف باشه تیر بزنه با چند ثانیه تیر حساب میشه یا مواقع ضعیف بودن نت علامت ساعت شنی میاد کنار کاراکتر که موجب DC شدن میشه اما توی ویدیو که مشخص هست پشت دیوار میزنه یا جایی دیگه تیر میزنه تیر میخوره بهم الان هم میسپارم هرچی ادمین های مربوطه تصمیم هرچی باشه و جای بحث نیست بدرود 👈👉🌹
  23. hate

    چیت - Pasban

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: @RevenT • توضیحات: سر وال چیت میزنه کاملاً هم واضح هست توی فیلم ریپورت ادمین هم دادم که ادمین @RevenTاومد بازی طرف رو دید که یک جا هم که با M4 که من رو زد کاملاً واضح بود • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک
  24. hate

    چیت - Shaer

    @Izeh
  25. hate

    چیت - Clive

    @Izeh
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...