رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Jozi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    1647
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Jozi

  1. توصیه میکنم حتما تا اخر بخونید خیلی حق بود و مخصوصا آرامش بخش مرسی از وقتی که گزاشتی
  2. از نظر من یک بحث شروع یک رابطس‌ ولی اگر بتونی
  3. Jozi

    @sajjad. , @Ali

    اهان باشه اوکی تگ نکردی گفتم بدونی
  4. بنظرم si یا Medic
  5. Jozi

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    تو چت Dep اهمیت نمیدی میری Call 110 که Mmdking1395 میگه id 2 تو میری اونو اوکی میکنی چت Dep اهمیت نمیدی خدایا شکرت
  6. Jozi

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    داش این مشکل از ریشه داره الان اینو درست کنن هم مطمعنم شکی ندارم یک مورد دیگه پیش میاد عشقم تا وقتی از ریشه درست نشه تو ساقه هم خوب شه به مشکل میخوره
  7. Jozi

    گزارش اعضا

    بخاطر اقای @Saul پس میگرم
  8. Jozi

    فروش اکانت و نیک نیم

    تبره دوستان
  9. Jozi

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    سیستم عالیه ولی Chat dep میخوای چیکار کنی گزارشات چت dep مهمه؟ کلی C-8 دادم تاحالا یک کدوم از ممبرای FBI نگفته C-1 یا مثلا بره جا طرف مشکل از ريشست‌ نه از ساقه عشقم
  10. Jozi

    ترسناک ترین اتفاق موقعه خواب

    اره داش دقیقا
  11. Jozi

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ایشون در داخل شهر با ماشین Sultan +100 تا سرعت داشتن و بهشون گفتم حتی گردن هم نگرفتن گفتن اره و بنده نمیخواستم بزارم فروم چون توهینی که به بنده کردم میزارم • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم: در پیام خصوصی اقای @Syd فرستاده می‌شود.
  12. نظر بنده (-)
  13. Jozi

    بعد از ماه ها...

    منم ۶ ماه بای نمیزدم الان باید باهم ۷۰ میبودیم
  14. Jozi

    Help me

    نمیدونم بخدا
  15. Jozi

    بعد از ماه ها...

    فدا سرت سلطان
  16. Jozi

    Sajjad از قدیم

    حق خالص
  17. Jozi

    کدوم دوستت تو FIFA اینجوریه؟

    ندارم والا
  18. Jozi

    Sajjad از قدیم

    درسته همشهریمه ولی نمیشه گفت اینجا ولش
  19. Jozi

    بعد از ماه ها...

    خداروشکر ولی وقتی اکانت اصلیت تعلیق شده چی یاد بازی هامون میوفتم🙂
  20. من که کسب کارم بود ولی خب
  21. Jozi

    ترسناک ترین اتفاق موقعه خواب

    دقیقااا وقتی اونم تنها باشی و گوشیت ۱ درصد باشه
  22. Jozi

    اشتراک موزیک 🎶🎼

    درود بر تمام پلیر های ارساکیاگیم بچه ها هرکس 3 تا اهنگ دلخواهتون به اشتراک بزارید در همین تاپلیک که ازش استفاده کنیم (لطفا بیشتر از 5 تا نشه) https://uploadkon.ir/uploads/8a6015_26Sajad-Shahi-3AM.mp3 1 https://uploadkon.ir/uploads/97fa15_26-RapRelease-Doodi-Amin- 2 https://uploadkon.ir/uploads/e54515_2604-Fall.mp3 3 https://uploadkon.ir/uploads/1aa915_2605-Harifam-Ni.mp3 4 https://uploadkon.ir/uploads/5c1215_264-5958580534023038070.m4a 5 لطفا خواهشا بحث درمورد هیچ خواننده ای نباشه فقط اهنگ بفرستید لطفا اگر میشه ری اکشنم بزنید گناه دارم @Aras @EDWARD @Arash @Robert @Kamyab @Sajjad @Ali @Tommy @Toofan @EnDWaY @SaySeti @ELN @Rizo @Sandy @Vintus @Mehrdad @RoDaKi @Kairos @Fix @SanSooR @TooRagi @POOBON @Masoume @Nigga @Nigger @Lad @Masdud @Taliver @VioLen @Universe @Masum @AmirMahdi @WhiteCollar @AngeI @Omid @Roast @Hydro @PermanenT @LinGard @NalenGi @OghYanooS @Terible @ZeRoX @Roozbeh @Hushang @Soulja @Shifo @Hadiseh @LighTeR @Snipe @HaajAqA @MILADemon @Pokers @FcPoker @Emilio @Emilia @Dea @Collection @SqL @AimLooK @Haadi @Godjackson @QaFeL @AliAkOmA @Crack @Fuluki @ImYasiiN @UpRoaR @Amirsezar @Roz @Markeloff @Captain @Sami @Farab @Parsi @RealFarzad @Elmira @ELM @DictatoR @AlBeRT @Wine @Karim @KarimKhan @ella @ElmiraKamrani58 @Mohny @ZakharAsli @SaDaFi @SaLiOne @MooN @Puri @Slap @Exit @Fazaei @Fayez @BigMeeti @Ezi @Mute @Allah @Varagh @Olden @Scop @TheHeRo @Tijay @Carroll @TaCo @andiya @Danth @Shapur @Tiem @Thugger @Daddy @Y4S @Pedi @tuka @StormRage @AmoReza @Ting @Genius @207 @Syd @GHIYAM @Matinjli @Shemr @EliTe @KaTa @AmoEhsan @AmirHoxeiN @AmiirHosseiN @sHaFaQ @Osip @Forces @AmirAbas @Kanan @Abuzar @VisuaL @Tak @Takaya @Silver @SilentAiM @KaDkHoDaa @MiLaD @RoTiS @BaBaa @Builder @HoxeiN @PeerLeSS @iNaRuTo @LOPY @NothingLeft @RevenT @Destroyer @Scorpro @Movement @Sebastian @SARBAZZEMESTAN @Expert @Ara @Morad @PersianGulf @Jacker @ARMiiN @TooRagi @SweaT @Semtex @Afy @AmirLeGenD @DoNaLd @SaIeh @Salvage @Williams @Mobiina @DeeR @Drage @Makima @RaHi @Leon @XuDo اگر کسی تگ نکردم ببخشید🫂❤️ منتظر ری اکشن و اهنگ هاتون هستم
  23. Jozi

    Help me

    بچه ها میدونم تاپلیک چرت پرتیه، ولی بنده دستم به شدت عرق میکنه. و بعضیا میگن مشکل داری این چیزا، اگر مشکلی دارم بهم بگید و اگر واسه کسی پیش میاد بهم کمک کنه. میدونم تاپلیک طنز نیست! در صورت عشق نکردن نیاز نیست پیام بزارید! و بگید چیکار کنم کمتر عرق کنه، و راستی از انگشتی هم خوشم نمیاد. منتظرم هرکی عشق کرد کمک کنه نکرد هم که هیچ!
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...