رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmNiaTProPlasUltraMaxBest

عضو
  • تعداد ارسال ها

    528
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AmNiaTProPlasUltraMaxBest

  1. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    این شخص کیه؟

    قضیه بر میگرده به 2/3سال قبل کریسمس، گت گیفت اون پایین بود، اینو مثلا به عنوان مامور گذاشتن و تا الان مونده MaTin خیلی ازش سود برده👌
  2. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    Password Generator By KinGmT

    عالی بود، فقط عددشو گذاشتم9999999 بعد دیدم لگ گرفتم سریع زدم بیرون😂
  3. قبرستون هیپاپ 2 _ رضا پیشرو
  4. 5090 خیلی خوبه فقط بعضی وقتا لگ داره🤨
  5. چیز خواصی نبود AmNiaT سرچ کردم تا ببینم شکایت شده ازم یا نه😂
  6. ما که نفهمیدیم🗿
  7. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    کلمه سنگین

    داشتمت، تا وقتی رفتم دستشویی
  8. همه خوبن ولی @StormRageبهترین بود یادمه موقع کوئست سیب نوروز گوتو کرد و رفیقمو برد پیش جاش
  9. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    قدرت

    دیگه وقتی اینهمه شکایت و قوانینو خوندم فهمیدم
  10. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    چرا پلیرها کم شدن

    دلیلش رو که میدونیم خودمم بیشتر اینستا و اینام ولی خوب بهتر شد The server is full. The server is full.
  11. فکر کنم تنها کسی ام با اندروید اف پی اسم رو 120 نشون میده ولی بازم لگ دارم🗿
  12. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    قدرت

    حسم وقتی 3 بار ازم شکایت شد برای فحاشی و 3 تاشم درست بود ولی رد شد
  13. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    ایشالله سال دیگه...

    ایشالله سال دیگه دوباره سرچ میکنیم
  14. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    مشکل ورود با Rakdroid

    وقتی میخوام بیام میگه ورژن پشتیبانی نمیشه و وقتی /launcher هم میزنم میگه Abnormal clinet نمیدونم چیکار کنم
  15. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    بسه؟

    به نظرتون این دلیل خوبه که چرا نمیتونم سر موقع بیام میتینگ و کارا؟ ((این خودش یه میم دیگست)): تاپیک رفیقم 2 ثانیه بعد از اینکه اومد تو فکشن (به زور)
  16. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    ناراحت کننده ترین چت

    از این ناراحت کننده تر هم مگه داریم🙂 https://uplod.ir/i3xc63cesbe1/InShot_20260303_173702539.jpg.htm بعد 45 دقه کلیک کردن میای تراک کار کنی که میبینی یکی رو ناخواسته کارجک کردی
  17. تاپیک مشخصه ولی خودم میرم شکایاتو میبینم 😑
  18. AmNiaTProPlasUltraMaxBest

    عادی ترین باگ ارساکیا👍🏿

    این چه باگی بود من دیدم🤣عجب لامبور گینی ای فقط چرا عکس شده 🤣 فکر کنم با مانستر اومدن از روش رد شدن https://uploadkon.ir/uploads/23fc12_26InShot-20260118-221838076.mp4
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...