فصل دوم جنگهای موزی ارساکیا آغاز شد...
در اولین روز جنگ، آژیر قرمز موزی در تمام سرور به صدا درآمد و همه بازیکنان موظف شدند کلاه ایمنی خیارپوش بر سر بگذارند.
اما درست زمانی که ارتش @BigMeeti آماده حمله بود، یک پیام ناشناس روی آسمان ظاهر شد:
«شلغم بیدار شده است.»
همه تصور کردند شوخی است، اما ناگهان زمین لرزید و از زیر انبار مخفی کرج یک شلغم غولپیکر با عینک آفتابی بیرون آمد.
این موجود که "امپراتور شلغم اعظم" نام داشت، بیش از ۸۰۰ سال در خواب بوده و با انرژی پشمکهای ذخیرهشده تغذیه میکرده است.
ژنرال بادمجان با خنده گفت:
«حالا فهمیدید چرا پروژه جمعههای شلغم مخفی بود؟»
خرخاکی که هنوز موز هشتمش را تمام نکرده بود، با نگرانی پرسید:
«یعنی الان باید با شلغم بجنگیم؟»
اما امپراتور شلغم جواب داد:
«نه... من فقط دنبال گردوی مالیاتی هستم.»
گاو هوایی که هنوز رهبر گردوی سیاه بود، بلافاصله فرار کرد و به پایگاه مخفی خودش در کوهستان پشمکستان رفت.
در همان لحظه دستگاه موزساز ۹۰۰۰ از کنترل خارج شد و شروع کرد به تولید موز با سرعتی غیرممکن.
هر دقیقه بیش از ۴۴۰۰ موز وارد سرور میشد.
بعد از دو ساعت، خیابانها، ساختمانها و حتی هواپیماهای F-ArakNigger55 زیر کوه موز دفن شدند.
دانشمندان ارساکیا وضعیت را «بحران موزی سطح هفت» اعلام کردند.
برای مقابله با این فاجعه، علی ضیا دستور ساخت سلاح فوقمحرمانه «خیارشکن ۳۰۰۰» را صادر کرد.
اما هنگام آزمایش، دستگاه اشتباه عمل کرد و به جای نابود کردن موزها، همه موزها را به پنگوئن تبدیل کرد.
اکنون میلیونها پنگوئن زردرنگ در سراسر سرور راه میرفتند و سرود ملی موزستان را میخواندند.
در این هرجومرج، ناگهان سوسکهای زرهی پیامی رمزگذاریشده پیدا کردند.
پیام متعلق به شخصی بود که سالها همه فکر میکردند ناپدید شده است.
نام او «استاد کلم» بود.
استاد کلم در پیامش نوشت:
«اگر میخواهید امپراتور شلغم را شکست دهید، باید سه شیء افسانهای را پیدا کنید؛ موز طلایی، خیار بینهایت و گردوی سرنوشت.»
با انتشار این پیام، همه جناحها موقتاً آتشبس اعلام کردند.
حتی @Syd و @BigMeeti نیز برای اولین بار کنار هم نشستند.
اما کسی نمیدانست که در تاریکترین نقطه سرور، موجودی مرموز به نام «هندوانه سایبری» در حال جمعآوری ارتشی از رباتهای آناناسی است.
و درست وقتی همه برای یافتن اشیای افسانهای آماده میشدند، صدایی از آسمان فریاد زد:
«مرحله سوم هنوز شروع نشده...»
و ناگهان سرور برای ۳ ثانیه خاموش شد... بعد از ۳ ثانیه روشن شد و دوباره بعد از ۷ ثانیه دوباره خاموش شد، هندوانه سایبری بعد از جمع آوری ارتشی از ربات ها اومد و گفت خاموش شدن سرور کار من بود
همه با وحشت جیغ و فریاد کشیدند ولی فایده ندشت، ربات ها همه رو گرفتتد و بردند به مخفی گاه ـه هندوانه سایبری و شکنجشون دادن