رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Levi

هلپر بازی
  • تعداد ارسال ها

    750
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Levi

  1. Levi

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ اره - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ برم بقیه فکشن ها تحربه کنم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: فکشن خوب بود لیدر و بقیه هم خوب بودن
  2. Levi

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ اره - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ برم یجا دیگه - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید:زیاد حال نکردم
  3. Levi

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
  4. Levi

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: • شاهد ها: ــــــ • مدرک/عکس یا فیلم:King-Note @MooN @Exit @Mehrdad @GodOfSniper
  5. Levi

    بده بره بغلی!!

    تو کی بخاطر منه
  6. تولد مبارک عزیزم🎂🥳

    1. Empratur

      Empratur

      عشقی ممد امین🎊♥️

  7. Levi

    بده بره بغلی!!

    فصل دوم جنگ‌های موزی ارساکیا آغاز شد... در اولین روز جنگ، آژیر قرمز موزی در تمام سرور به صدا درآمد و همه بازیکنان موظف شدند کلاه ایمنی خیارپوش بر سر بگذارند. اما درست زمانی که ارتش @BigMeeti آماده حمله بود، یک پیام ناشناس روی آسمان ظاهر شد: «شلغم بیدار شده است.» همه تصور کردند شوخی است، اما ناگهان زمین لرزید و از زیر انبار مخفی کرج یک شلغم غول‌پیکر با عینک آفتابی بیرون آمد. این موجود که "امپراتور شلغم اعظم" نام داشت، بیش از ۸۰۰ سال در خواب بوده و با انرژی پشمک‌های ذخیره‌شده تغذیه می‌کرده است. ژنرال بادمجان با خنده گفت: «حالا فهمیدید چرا پروژه جمعه‌های شلغم مخفی بود؟» خرخاکی که هنوز موز هشتمش را تمام نکرده بود، با نگرانی پرسید: «یعنی الان باید با شلغم بجنگیم؟» اما امپراتور شلغم جواب داد: «نه... من فقط دنبال گردوی مالیاتی هستم.» گاو هوایی که هنوز رهبر گردوی سیاه بود، بلافاصله فرار کرد و به پایگاه مخفی خودش در کوهستان پشمکستان رفت. در همان لحظه دستگاه موزساز ۹۰۰۰ از کنترل خارج شد و شروع کرد به تولید موز با سرعتی غیرممکن. هر دقیقه بیش از ۴۴۰۰ موز وارد سرور می‌شد. بعد از دو ساعت، خیابان‌ها، ساختمان‌ها و حتی هواپیماهای F-ArakNigger55 زیر کوه موز دفن شدند. دانشمندان ارساکیا وضعیت را «بحران موزی سطح هفت» اعلام کردند. برای مقابله با این فاجعه، علی ضیا دستور ساخت سلاح فوق‌محرمانه «خیارشکن ۳۰۰۰» را صادر کرد. اما هنگام آزمایش، دستگاه اشتباه عمل کرد و به جای نابود کردن موزها، همه موزها را به پنگوئن تبدیل کرد. اکنون میلیون‌ها پنگوئن زردرنگ در سراسر سرور راه می‌رفتند و سرود ملی موزستان را می‌خواندند. در این هرج‌ومرج، ناگهان سوسک‌های زرهی پیامی رمزگذاری‌شده پیدا کردند. پیام متعلق به شخصی بود که سال‌ها همه فکر می‌کردند ناپدید شده است. نام او «استاد کلم» بود. استاد کلم در پیامش نوشت: «اگر می‌خواهید امپراتور شلغم را شکست دهید، باید سه شیء افسانه‌ای را پیدا کنید؛ موز طلایی، خیار بی‌نهایت و گردوی سرنوشت.» با انتشار این پیام، همه جناح‌ها موقتاً آتش‌بس اعلام کردند. حتی @Syd و @BigMeeti نیز برای اولین بار کنار هم نشستند. اما کسی نمی‌دانست که در تاریک‌ترین نقطه سرور، موجودی مرموز به نام «هندوانه سایبری» در حال جمع‌آوری ارتشی از ربات‌های آناناسی است. و درست وقتی همه برای یافتن اشیای افسانه‌ای آماده می‌شدند، صدایی از آسمان فریاد زد: «مرحله سوم هنوز شروع نشده...» و ناگهان سرور برای ۳ ثانیه خاموش شد... بعد از ۳ ثانیه روشن شد و دوباره بعد از ۷ ثانیه دوباره خاموش شد، هندوانه سایبری بعد از جمع آوری ارتشی از ربات ها اومد و گفت خاموش شدن سرور کار من بود همه با وحشت جیغ و فریاد کشیدند ولی فایده ندشت، ربات ها همه رو گرفتتد و بردند به مخفی گاه ـه هندوانه سایبری و شکنجشون دادن
  8. 🫠
  9. Levi

    بهترین ( Helper ) ارساکیاگیم کیه ؟ 🏆

    لطف داری امیر جون🫡💖
  10. Levi

    بده بره بغلی!!

    و روز بعدش بهشون هویج میدم تا وقتی که از میوه متنفر بشن
  11. Levi

    بده بره بغلی!!

    عهو من تازه فهمیدم
  12. Levi

    بده بره بغلی!!

    بغلی بگیر @Syd
  13. Levi

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
  14. به تیم ما خوش اومدی، امیدوارم ازمون رازی باشی و خوش بگذرونی

    1. NothingLeft

      NothingLeft

      قربونت برم 🤍🤍

  15. Levi

    سفید ترین فرد سرور

    😤🫤
  16. مبارکهههههه

    1. Abolfaazl

      Abolfaazl

      قربانت عزیزم❤️💐

  17. Levi

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    درود و احترام خدمت شما شاکی محترم @BiMaR: شکایت شما تایید شد منیجر مربوط @Kamyab به زودی Demote خواهد شد پ.ن: @Kamyab مدارک را ارسال نکردید
  18. Levi

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    هنوز به من ماچ ندادیا😢💔
  19. Levi

    مبارکههههههههههههه

    1. Ezi

      Ezi

      چاکریم (فقط چی)😂

  20. Levi

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
  21. Levi

    زبان ناپسند / ehsano

    درودی دوباره، بنده نام کاربری خود را تغییر دادم
  22. Levi

    عضویت در تیم لیدر ها

    اصلاحیه پنل کاربری
  23. Levi

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
  24. Levi

    زبان ناپسند / ehsano

    King-Note
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...