رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LaTLord

عضو
  • تعداد ارسال ها

    412
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط LaTLord

  1. LaTLord

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    🤣🤣🤣 شرمنده دیگه
  2. LaTLord

    sajjad یا Kamyab?

    نمیشه کسی رو به کس دیگه مقایسه کرد مثلا آقای @Kamyab یه خوصیصیت خوبی داره و آقای @Sajjad یه خوصیصیت دیگه در کل نمیشه مقایسه کرد و این دو عزیز واقعا زحمت کش هستند آرزوی موفقیت بیشتر و سلامتی این دو عزیز
  3. LaTLord

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    آقا راستش بار اولم بود حدود سال ۲۰۲۵ بود @BuTleR دفع اولم بود داشتم تست میدادم بعد @BuTleR گفت بیا برا تست منم رفتم بعد ۵ پرسید م بلد نبودم جواب بدم جواب ندادم ریجکت شدم بعد @BuTleR گفت بیا گفت بلدی تست بگیری گفتم آره گفت نحوه تست گرفتن گات بگو گفتم بعد گفت فقط صدا شو در نیار پاس کرد @BuTleRدمت گرم اون موقع همین جوری مارو پاس کردی واقعا ممنونم ازت
  4. LaTLord

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    همه ادمین ها خوب و عالی هستن ولی اینها به چی دیگه هستن @Allahخوش تیپ @Exitعالی @Mehrdad هر چی بگم کمه @MooNمثل همیشه عالی @ZeRoXکار را بنداز @Wine100/100 @Pediدلش نمیاد مجازات کنه🤍 @Kenilچون خودمم بچه کرجم👑💯 آرزوی موفقیت برای کل ادمین های سرور🫡
  5. LaTLord

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    ما پول نداشتم بدیم پاس کنن پس خودمون پاس کردیم
  6. LaTLord

    وارد تیم هلپر های RPG شوید

    همه قوانین رو بلدم و خواستار TakeTest Helperi هستم TakeTest general va staff pass شده
  7. چی بگم، حیف شدی 

  8. LaTLord

    @sajjad. , @Ali

    عجیبه
  9. چی‌بگم
  10. LaTLord

    کدوم بهتره

    A
  11. عمو حسن کی شهید شد این دفع
  12. کبابعلی
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...