- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ دیگه هیچکس از رفیقام نیستن و خیلی مدت اینجا بودم و خسته شدم و دیگر اولویت های مهمتری دارم
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدرهای خوبی اومدن و رفتند و با همه آنها خاطرات خوشی را ثبت کردم و رفیق های جدیدی در این یک سال برای خودم پیدا کردم و تجربه جدیدی شد در این مدت که بهترین ها بود و الان یک تجربه جدیدی رو باید با تمامی قدرت رسیدگی کنم و تشکر از پارسا جان که این اقلیت را با بهترین شکل اداره میکنه
تشکر میکنم از تمامی دوستان
پ.ن: در صورت آنلاین نبودن آفلاین اخراج کنید