رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

KinGmT

هلپر بازی
  • تعداد ارسال ها

    1713
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط KinGmT

  1. KinGmT

    گپ

    میوو
  2. ایشالا همیشه موفق باشی پارسا جان 🫠❤️🌹🔥

  3. KinGmT

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نبود حوصله - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: دوست داشتنی و عالی
  4. KinGmT

    (اسکریپت) باگ دریا

    باسلام و درود بر شما پلیر عزیز قبل از گزارش این تاپیک را بخوانید و بعد اقدام به گزارش کنید‌ فیلد توضیحات اجباری که باید پر کنید حالا این مورد مال خود GTA San Andreas می باشد و قابل فیکس نیست و سو استفاده از این مورد مجازات دارد.
  5. ببینید کی لیدر شده 🤣🤣 مبارکه گل ❤️🎉🌹

  6. اگه اندازه وقتی که گزاشتیم بدن میرم 🤣🤣
  7. با سلام و درود موافقم (+)
  8. آقا سجاد تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی 😂🤣🤣🤣🌹❤️🎉

  9. فک کنم تنها ویدیو صفحه اختصاصی تو فروم باشه 😂😂

    یا کُل امام زاده ویپیان

    @Toofan

     

  10. وای سی سی چه قشنگه 🤣
  11. KinGmT

    ماشین برای ادمینا

    درود، این مورد برای هلپرا فک نکنم باشه فقط فک کنم موقع که تازه وارد میاد میشه فقط و همینطور ادمین/هلپر اگر هم سو استفاده کنه مجازات میشه.
  12. یکی دوبار اره 😂😂 لامصب وقتی نت ملیه فقط شب میشه آمد کی حوصله لاگین کردن داره 😂🤣🤣🤣
  13. KinGmT

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    درود، علی جان این مورد 2 بنظرم باید براش تو /myactivity بیاد که در هفته باید رسیدگی کنه و شماره 1 بنظرم خیلی شلوغ میشه عملی شدنی هست ولی باگ هایه زیادی به همراه داره 2 بنظرم عملی تره در کل با پیشنهاد شما موافقم [+]
  14. KinGmT

    بهترین فکشنی که رفتی چیه؟

    1 LVpd بخاطر لیدر هایی که داشت همشون عالی بودن [ @Fayez @TheHeRo @ArmouR] 2 NR هم عالی بود اولین بار که رفتم[ @SaDaFi] دومی [ @LOPY] 3 GSF یکی از بهترین فکشن هایه دسته متوسط بود که باهاش حال میکردم اولین لیدری که بود موقع ما یادم نمیاد کی بود ولی 700 ک به ما قرض داشت نداد یه جریانی داره خودش می‌فهمه دومی @ArmouR هر چی بگم کم گفتم عالی بود 😂❤️
  15. KinGmT

    باگ لباس فروشی

    با سلام و درود خدمت شما پلیر عزیز، مورد گزارش شده تا انتشار لانچر PC مورد بررسی قرار نخواهد گرفت + قبل گزارش این تاپیک را بخوانید و بعد از خواندن شروع به گزارش دادن کنید. پ.ن: [در صورت مشاهده هرگونه باگی که جوز باگ هایه مپ یا بهتر بگم چیز هایی که مربوط به سمپ یا خود GTA San هست رو گزارش دهید].
  16. عالی بود، بنازم حاجی خلاقیت 😂😂🔥🔥🌹
  17. KinGmT

    شنیدم باگ هایی که فیکس نمیشن رو فیکس میکنی درسته؟ 😂😂❤️🌹🔥

    1. Yuu

      Yuu

      ففففعععععکککک نکنم😂😂

    2. AmirMahdi

      AmirMahdi

      حداقل این بنده خدا عدم ذکر شدن نابودی جت پک در صورت ورود به سلفی در iBanana رو فیکس نمی کنه خودش خیلیه 🙏

    3. KinGmT
  18. درود، مورد گزارش شده تکراری می‌باشد.
  19. آدمینی کو؟🫠

    (ایشالا همیشه شاد و پیروز باشی)

    1. Slap

      Slap

      همچنین عزیزم

  20. KinGmT

    عرفان میم | پارت 9 + سوژه

    واقعن، اسپان بری مجبوری بدی نمیشه 😂😂🗿📿
  21. KinGmT

    عرفان میم | پارت 9 + سوژه

    IN THE NAME OF GOD درودی دوباره دوستان اومدیم با پارت 9 عرفان میم ولی با سوژه 😂 امیدوارم خوشتون بیاد. پارت9 : Click در صورت رسیدن لایکا به بالا 70 تا به 4 نفر 200,000هزار دلار وجه رایج مملکت ArSaCia Game داده میشه. ** تمامی میم های موجود صرفا جهت خنده ی شما بوده و حتی 0.00000000001% هم قصدی برای توهین به شما وجود نداشته است امیدوارم لذت ببرید ** از وب اپ KinGmTLottory برای قرعه کشی حتما دیدن فرمایید. Click اگر دوست داشتید در پارت بعدی حضور داشته باشید بهم پیام بدهید. طراح زحمت کش: KinGmT
  22. KinGmT

    باگ /P (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود اگر شما داخل آب باشید میتونید /P Zetrica Selfie بزنید و از شما هیل کم نمیشه. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت نیاز ارسال میشه. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): گفته شده. و اینکه شما باید زیر آب باشید و تا از اون حالت خارج نشین هیل کم نمیشه و میشه از این حالت سو استفاده کرد
  23. KinGmT

    باگ RC Bandit (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود اگر شما سوار RC Bandit خود باشید و بیمه نداشته باشد بازم میتونید سوارش بشید ولی ازش استفاده نمیشه کرد. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت نیاز ارسال میشه. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): گفته شده.
  24. KinGmT

    باگ /Fill (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود اگر شما هنگام زدن بنزین برای وسیله نقلیه خود باشید و او در حال حرکت در هنگام خاموش بودن باشه بازم براش بنزین میزنه. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت نیاز ارسال میشه. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): گفته شده.
  25. KinGmT

    باگ دوربین هنگام /Exam (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود در پلتفرم اندروید اگر شما هنگام اینکه از دوربین که از مغازه خریده اید هنگام عکس گرفتن باشید یعنی داخلش و /Exam بزنید از ماشین نمی‌تونید پیاده شوید و یا وقتی تموم شود تست گواهینامه باگ میشه صحفه و نمی‌توانید حرکت کنید و دکمه ها روی صحفه باقی میماند. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت نیاز ارسال میشه. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): گفته شده.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...