رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Move

لیدر اقلیت
  • تعداد ارسال ها

    245
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Move

  1. Move

    گزارش اعضا

    درود @CalaCe شکایت شما در حال بررسی می باشد.
  2. @Kamyab @Toofan @Mohny@WhiteCollar@Ali
  3. درود داداش با حرفات موافقم این آپدیت فقط باعث اعتراض پلیر ها شد و هیچ فایده ای نداشت امیدوارم درست بشه @Kamyab @EnDWaY @Ali @WhiteCollar
  4. Move

    درخواست استعفاء

    درود @CalaCe با درخواست شما موافقت شد. موفق باشید.
  5. @Mohny @Kamyab @Toofan @WhiteCollar
  6. Move

    گزارش اعضا

    درود مجدد @CalaCe شکایت شما از Schizo قبول شد و فرد مربوطه یک عدد اخطار اقلیت دریافت کردند. شکایت شما از Myth و Marston رد شد. @MidRaper شکایت شما رد شد چنین کلمه ای مجازات ندارد. موفق باشید.
  7. Move

    گزارش اعضا

    درود @MidRaper شکایت شما در حال بررسی میباشید. @CalaCe شکایت شما در حال بررسی میباشد. @operaI شکایت شما رد شد, شما میتوانید از Call 110/ استفاده کنید. موفق باشید.
  8. درود با همه ی حرفات موافقم طاها جان واقعا سیستم جدید کارایی خاصی نداره و الکی پیچیدش کردن امیدارم مثل قبل بشه چون تنها دلخوشی بچه ها همین وار ها بود
  9. Move

    گزارش اعضا

    درود @CalaCe شکایت شما در حال بررسی میباشد.
  10. Move

    اطلاعیه ها

    با عرض سلام و ادب خدمت اعضای اقلیت Los Santos Vagos Family جلسه این هفته در روز جمعه مورخه 9-8-2024 ساعت 17:30 دقیقه برگزار می شود. عدم حضور در جلسه و نداشتن اکتیویتی بدون قرار دادن درخواست مرخصی موجب FW گرفتن شما می شود. بدرود.
  11. Move

    درخواست مرخصی

    درود @SarKhat درخواست شما تأیید شد. موفق باشید.
  12. Move

    درخواست مرخصی

    درود @Rande درخواست شما تأیید شد. موفق باشید.
  13. Move

    درخواست مرخصی

    درود @CalaCe درخواست شما تأیید شد. موفق باشید.
  14. Move

    درخواست عضویت

    درود و عرض ادب خدمت متقاضیان ورود به اقلیت Los Santos Vagos Family با توجه به پر شدن اقلیت, تا اطلاع ثانوی از پذیرش عضو معذوریم. تمامیه پست های درخواست عضویت شما, از هم اکنون تا اطلاع بعدی, نامعتبر بوده و رد خواهد شد. با تشکر از همراهی شما؛ موفق باشید.
  15. Move

    اطلاعیه ها

    با سلام و عرض ادب خدمت اعضای اقلیت Los Santos Vagos Family جلسه این هفته در روز جمعه 2-8-2024 در ساعت 17:15 دقیقه برگزار میشود. عدم حضور در جلسه و نداشتن اکتیویتی بدون درخواست مرخصی موجب FW گرفتن شما میشود. موفق باشید.
  16. Move

    رفیقاتو تگ کن

    جات اینجاس
  17. Move

    رفیقاتو تگ کن

    بوس
  18. Move

    درخواست عضویت

    عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 16 • اسم واقعی: علی • در چند کلمه خود را توصیف کنید: قوی باهوش مهربان • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 2 ساعت • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 15:00 الی 03:00 • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:fp80 • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه):علاقه • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ لیدرش خوبه • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 10 بار
  19. Move

    درخواست مرخصی

    درود @CalaCe درخواست شما رد شد درخواست مرخصی باید توسط خود فرد گذاشته شود موفق باشید.
  20. Move

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ پی سی سوخته دیگه پلی نمیدم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: آرمان و امیر عالین لطفا از ucp کیک کنید
  21. Move

    Wonder

    احسنت
  22. Move

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 20/7/2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به تمرین نرسم (در صورت حضور رد بشه) عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 20/7/2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به تمرین نرسم (در صورت حضور رد بشه)
  23. Move

    Desert & Katana

    عالی بود
  24. Move

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 17/7/2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به تمرین امروز و فردا نرسم (در صورت حضور رد شود) عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 17/7/2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به تمرین امروز و فردا نرسم (در صورت حضور رد شود)
×
×
  • اضافه کردن...