رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PahIavi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3792
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PahIavi

  1. 😂😂😂 اینو موافقم که طرف میاد الکی پیشنهاد میده 😂😂😂
  2. PahIavi

    نصب کانتر سورس

    متاسفانه نمیدونم از کدوم سایت بریزم که سرور های آنلاین بیاد ولی هر کاری کردم هیچ جوره نمیاد و با برادرم ۲ نفره با ۲ تا کامپیوتر بازی شبکه ای LAN انجام میدیم و دیگه برام اهمیت نداره سرور های آنلاینش 😒😒
  3. PahIavi

    چرا باید xBox بخریم؟

    دوستان بنده سری ایکس باکس ۳۶۰ رو دارم و الان بیش از ۱۵ ساله که دارمش و هنوزم کار می کنه و یکی از مرگ ندار ترین مدل کنسول های بازی هست!
  4. PahIavi

    چرا pc بهتر xbox است

    داخل پیسی به خاطر این که یک سری چیزا های بیشتر و قابلیت های بیشتری هم داره و راحت تر بازی می کنی و بازی های اون ایکس باکس به راحتی بر روی کامپیوتر اجرا میشه
  5. ببین بازی ردد خیلی خوبه ولی ی بدی که داره این هستش که گرافیک بالا نیاز داری و Object های بازیش خیلی زیاده و بعضی وقتا باعث لگد زدن میشی
  6. من این بازیو تو ایکس باکس ۳۶۰ بازی می کردم وسطاش هنگ می کرد وگر نه خیلی به این بازی علاقه داشتم و متاسفانه نتونستم ادامه بازی انجام بدم! 😕💔
  7. PahIavi

    Forza Horizon یا Need For Speed

    من نیید فور اسپید رو ترجیح میدم! فورزا هوریزن بروووو بیروننننن!!!!!!!!!!
  8. PahIavi

    پلی استیشن 1

    پپسی من منظورته؟ 😂😂 همون که ی ادم در نقش نوشابه پپسی بود؟ 😂😂
  9. PahIavi

    فکت

    اره داییییییی جوانیمون زود گذشت 😔💔
  10. انشالله که بیا سریع بریم GTA VI بزنیم 😂
  11. چون سونی رو دستش نیست و برند خیلی خوبیه 👌❤️
  12. PahIavi

    تو یک وز آفتابی....

    والا من که مفهوم هیچ کدوم از حرف هاتو مونجه نشدم ولی خب 😂😂
  13. @Kairos سجاد @Sajjad ی چیزی گفته تو هم باور کردی ها این همه سالِ صبر کردیم جنگ ۱۰۰ خورده روز شد و دلار و همچی گرون شده ولی آخرشم AG:SAMP نیومده دیگه تو خودت فکرشو بکن ببین حرف من درسته یا اقا مدیریت سجاد @Sajjad
  14. موافقم (+) 😂 ولی کرج اوو اوشاخلاری ❤️❤️
  15. PahIavi

    بهترین هوس مصنوعی از نظر شما ؟

    ما که همون ChatGPT رو ترجیح میدیم!
  16. PahIavi

    واکنش = واکنش

    یعنی میگه به من واکنش بدی منم بهت واکنش میدم ولی تاپیکش نه طنز بود و نه محتوای جالب هم نداشت! 😒😒😒
  17. PahIavi

    کدوم رفیقت ادعای گانری میکنه

    این دوستمه @Mushroom ولی ادعا گانری نمی کنه ولی بازیشو خیلیا دیدن و میشناسن که چقدر قویه ❤️
  18. PahIavi

    ماشین زمان

    کجاش عجیبه؟ این که داره بهت و یا بهمون اموزش میده؟ 😐
  19. PahIavi

    سریال سیب ممنوعه

    والا ترکیه معلوم نیست توی سریال هاش اصلا چند چندِ با خودش 😂😂
  20. خاکی ترین به کسی میگن که دیگه اصلا زیاد آنلاین نمیشه و بازی رو فراموش کرده
  21. PahIavi

    کانتر استریک۱.۶

    نه دادا شمسی رو میگم 😂
  22. PahIavi

    زبان ناپسند | Aligol

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: زبان ناپسند و فحاشی شدت بالا و الفاظ رکیک. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ با سلام 🖐 بنده به عنوان شاهد در تاپیک شکایت حضور دارم و از اونجایی که شخص شاکی که اقای ...Crimson @BentoL باشن ||| و بنده @Asheghaneh شکایت کننده هستم از جانب @BentoL شکایت می کنم و مسئولیت این شکایت بر عهده من هستش و آقای ...Crimson توانایی و علمِ شکایت کردن رو ندارن و بلد نیستن و به جای اون بنده شکایت رو مدیریت می کنم! • مدارک (فیلم یا عکس): عکس شماره 1: عکس شماره 2: عکس شماره 3:
  23. PahIavi

    گزارش اعضا

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: قانون شکنی و اخطار بی مورد وسط وال و مکرر پشت سر هم در هر روز. • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم:
  24. PahIavi

    قانون شکنی | KhuN

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: (-). • توضیحات: قانون شکنی و اخطار بی مورد وسط وال و مکرر پشت سر هم در هر روز. • مدارک (فیلم یا عکس):
  25. عزیزانتون که بیشتر از همه دنبال کننده ی فروم داره رو تگ کنید ❤️ ببینم کیا بیشتر از من دنبال کننده دارن ) من که 605 تا. خودتونم میتونین تگ کنید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...