رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PahIavi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3792
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PahIavi

  1. PahIavi

    اسم اورجینال

    آرِ چه تایی؟ 😂
  2. PahIavi

    شارژ گوشیتون چنده

    داداش لاک پشت هم سرش تو لاک خودش بود تو هم یاد بگیر سرت به کار خودت باشه! 😒😒😒
  3. PahIavi

    یک سوال عجیب

    این ی کاور محافظتی برای این هست که شما دختر هایی که علی اساسین اد فرند کرده رو شما نبینی 😂😂
  4. PahIavi

    میوه مورد علاقت چیه؟

    ععع منم آلوچه و توت فرنگی دوست دارم 😃😃
  5. علی @Ali تازه دردِ اندروید پلیر هارو فهمید و گفت بزار این بار با اندروید بیام نه پیسی میلیونی که کارت گرافیکش فقط ۵۰۰ میلیونه 😂😂😂 5070Ti استفاده می کنن اقا علی 😄
  6. میخوای با دختر وارد رابطه بشی؟! عدد ۳ رو برام کامنت دایرکتتو هم چک کن برات اموزششو فرستادم 😂😂🤣🤣
  7. PahIavi

    بهترین فکشنی که رفتی چیه؟

    بهترینش TTC هست و خیلی هم آسون و راحته.
  8. PahIavi

    عملیات سری پارت ۱ + قرعه کشی

    تو خودتم کنسلی باووو بدو بینم 😒😒
  9. PahIavi

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    @ShaNa و @ImFaTi این ۲ تا خیلی خوشگلن 😊🥰
  10. PahIavi

    کدوم هلپر تازه به دوران رسیدس؟

    @AliExpert که بعدشم رفته ادمینی 😒😒
  11. PahIavi

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    والا هیچی از حرفات نفهمیدم بیشتر توضیح بده 😒😒
  12. PahIavi

    اولین جوجه رنگیی که گرفتین

    منم یادم نمیاد کی جوجه رنگی داشتم 😂
  13. PahIavi

    بچه کجایی؟

    اصفهان! نصف جهان 🌎
  14. PahIavi

    کلمه سنگین

    اره داداش میتونه ادعا عقاب بودن در بیاره تو نگران عقاب شدن کلاغ نباش کلاغ از بیشتر از حیوان های دیگه هم خیلی باهوشه و بی ازاره.
  15. PahIavi

    Mehyas | Meme

    این سلامی که با دست سیاه فرستادی اول از همه نشون دادی تو یک سیاه پوست هستی که در این مواقع ما میگیم خف.... سیاه پوست و دهن گا.... ببند! یچی بزنیم بخندیم منظورت مواد بود دیگه؟! 😒
  16. PahIavi

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    بله ۱۰۰ درصد اینجا مهد کودکه چون با بچه س... های اسپان میشه کامل متوجه این موضوع شد!
  17. PahIavi

    The Server is full

    منم موافقم چون واقعا رو عذاب همه بود 😒😒
  18. PahIavi

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    من خودم پاس کردم! به کسی رو نزدم.
  19. PahIavi

    نذری گرفتن منو رفیقام😂:

    رایدر بیشتر گشنشه 😂
  20. PahIavi

    بی حیایی | NothingLeft

    @NothingLeft لختشم قشنگه فداش بشم من 😂
  21. PahIavi

    تجربه هاتون در بدوارز

    اهنگ دورچی: خیلی سخت گذشت ، تو نمیدونی چی به من گذشت 😔😔😔
  22. PahIavi

    ماینکرافت جا در گوشی.

    داداش معلوم هست چی میزنی اصن؟ (حالت خوشه؟) دیگه سالم نیستی تو حقیقتا تبدیل شدی مشتی 😂😂
  23. مطلب خوبی بود من که حالِ خودنشو ندارم 😂
  24. PahIavi

    تک معدن://

    های گایز اومدیم با اموزشِ کندن معدن خیلی خوش آمدید به این ویدئو در ماینکرافت میخوایم بهتون اموزش کارگری و زمینو بِکَن افغانی یاد بدیم 😂😂😂😂
  25. PahIavi

    فروش اکانت و نیک نیم

    من حوصله پیام دادن به پیوی شمارو ندارم قیمت اکانت فروم Crystal رو چند قیمت میدی عزیزم؟ البته فقط اسمشو میگم! (فقط اسم) چون میخوام اسم اکانت فروم خودم بکنم.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...