علی @Ali تازه دردِ اندروید پلیر هارو فهمید و گفت بزار این بار با اندروید بیام نه پیسی میلیونی که کارت گرافیکش فقط ۵۰۰ میلیونه 😂😂😂
5070Ti استفاده می کنن اقا علی 😄
این سلامی که با دست سیاه فرستادی اول از همه نشون دادی تو یک سیاه پوست هستی که در این مواقع ما میگیم خف.... سیاه پوست و دهن گا.... ببند!
یچی بزنیم بخندیم منظورت مواد بود دیگه؟! 😒
من حوصله پیام دادن به پیوی شمارو ندارم قیمت اکانت فروم Crystal رو چند قیمت میدی عزیزم؟
البته فقط اسمشو میگم! (فقط اسم)
چون میخوام اسم اکانت فروم خودم بکنم.