رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Fey

عضو
  • تعداد ارسال ها

    121
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Fey

  1. اره داداش، کل دخترای سرور دنبالمن میدونی؟ 🤣
  2. Fey

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه
  3. Fey

    جمله ی عاشقانه

    جووووووووووون، چه بچه ای🌚
  4. عشق منی گل♥️
  5. سلام آقا🗿
  6. Fey

    🫂🫀

    ❤️
  7. Fey

    وقتی میگن فقط لجندا میفهمن...

    الله اکبر داداش🌚
  8. Fey

    دوست دخترتو تگش کن.

    تو یجات میخاره فک کنم🤣
  9. Fey

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    🤣
  10. مرتیکه
  11. Fey

    یک جمله به Ali Assassin 🤓 :

    نه عزیز، منظورم این نبود که نباید اینجوری بشه منظورم این بود که اگه بشه ریخت، اونا هم راحت تر بازی میکنن با fps بالا، هم بهتر گانری میکنن
  12. Fey

    Best Friend

    @Lend @Qahar @Arezo @Syd @Behy @SprIder @Kairos @Jacker یدونه یزید بینشون هست که خودش میدونه کیو میگم🤣
  13. Fey

    یک جمله به Ali Assassin 🤓 :

    اگه بشه رو گوشی های نسل جدید نصب کرد، اون وقت اندرویدی ها هم گانریشون قوی میشه
  14. والا جدیدا از بولت و اینفرنوس زده شدم، نمیدونم چرا
  15. فک نکنم، اگه بخوای گلدی بخری کمتر در میاد یه 6کی گلد، حدود 2.7 اینا
  16. چون نپرسیدی مردک
  17. Fey

    وقتی رفیقت ایونت گذاشته

    🤣
  18. چیزایی مثل nrg میصرفه خدایی کاش این کارو نمیکردی، حیفه چون پواداری 🤣 کجاشو نفهمیدی تا برات توضیح بدم گل دقیقا عه عه دیگه نگی این حرفو😂 بنازم ایول، nrg رو باید گلدی خرید اصن عالی ای بابا، چرا
  19. Fey

    خوش صدا ترین فرد سرور؟

    برو بمیر بابا🤣
  20. Fey

    بیاید حرف بزنید امضا هاتون ببینم

    اینم از امضای ما قشنگ بود
  21. Fey

    اولین باری که ماشین گلدی خریدی کی بود؟

    من خودم 1 سال پیش یدونه NRG-500 گرفتم، هنوزم دارمش پ.ن : بعد که خریدید میدونستید نمیشه سل داد یا نه؟🤣 اونایی که نمیدونستن راه پول بی نهایت رو کشف کرده بودن فکر کنم🤣
  22. Fey

    پونی کوچولو

    بچه بودم فقط باب اسفنجی و پونی میدیدم بقیشونو دوست نداشتم، نمیدونم چرا🤣
  23. Fey

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    همشو خودم پاس کردم تازه از بقیه رو هم پاس میکنم🤣
  24. Fey

    بهترین فکشنی که رفتی چیه؟

    بهترین فکشنی که رفتم تاکسی بوده رفیق زیاد پیدا کردم اونجا
  25. حق
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...