رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SinaHarD

عضو
  • تعداد ارسال ها

    606
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SinaHarD

  1. SinaHarD

    توهین و فحاشی - Kamyab

    هر کسی که شکایت رو برسی میکنه، بیش از ۲ماه بخاطر این توهین هایی که من بی جواب نموندم و جوابشو دادم از فروم بن شده بودم، این شخصیت بنده هست یکی توهین کنه ۱۰۰ جوابشو میگیره مگر من با ایشان شوخی دارم؟ حتی یک بار هم باهاش به صورت دوستانه صحبت نکردم و نمیکنم
  2. SinaHarD

    عملکرد اشتباه - Kamyab

    جناب مالک محترمه @Ali، خود سجاد هم داخل این شکایت دخیله، ایشون به چه حقی شکایت از خود و ریاست اجرایی رو به خود مدیریت میسپره دوباره؟ همه ی مطالب داخل pm موجوده قبول دارم لحن بدی داشتم ولی پس از اینکه شکایتم ۲ماه بی جواب ماند فهمیدم که واقعا به شکل واقعی پارتی بازی ایجاد شده.
  3. SinaHarD

    عملکرد اشتباه - Kamyab

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: من از خود مدیریت و حتی ریاست مجموعه شکایت کرده بودم مگر قرار نبود خود @Ali چک کنه؟ چرا هر دفعه از خود قانونی در میارید؟ شکایت از ریاست مجموعه شده و منیجر مجموعه میاد شکایتو رد میکنه! • مدارک (فیلم یا عکس): کلیک
  4. SinaHarD

    توهین و فحاشی - Kamyab

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون هر دفعه داخل Pm فروم توهین کردن • مدارک (فیلم یا عکس): کلیک
  5. اهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم

  6. @Sajjad این شخصی که نام بردید وقت ندارن شکایت جواب بدن، من از مدیریت شکایت کردم حتی از @Toofan، مگر صاحب امتیاز مجموعه این کامیاب جانه؟
  7. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: عرض سلام این شکایت از ۴ ماه پیش ثبت شده و هنوزم برسی نشده فقط جوابشون این بوده: جواب میدیم، به مدیریت اطلاع میدیم و و و و و... شکایت مربوطه به پارتنر سابق @Toofan بوده و جواب شکایت چه رد و چه تایید هنوزم برایم نرسیده این شکایت مربوطه به تعلیقی بنده هم هست ولی خب ۴ ماهه!!! پیگیری نشده @Ali شکایت شمام اینجوری بی جواب بمونه چه ری اکشنی دارید؟ با اینکه تمامی افرادی ک داخل آن Pm حضور دارند سین کردن و عده ای جواب ناقص را داده اند • مدارک (فیلم یا عکس): کلیک کن
  8. SinaHarD

    sleep زدن اکانت در vps

    باسلام. بنده sina_black_joker هستم و یک اموزشی رو در این پست اراعه خواهم کرد. خیلی ها با روش های گوناگون دارن اکانت های خودشونو به بالا میبرن.-respect-rob point-escape point-level- و...... میگرن و در این پست اموزشو میدم. به هیچ وجه اموزش cheat حساب نمیشه و کاملا قانونی است. ! بریم سراغ اموزش خب اول باید بریم سراغ خرید vps از سایت های معتبر [قیمت vps از 80 تومان شروع میشه تا 1 میلیون] توجه: vps ها ماهانه است و باید ماهانه پرداخت کنید. اما [vps] چیست!؟ vps یک سیستم مجازی هست که 24 ساعته انلاین هست و به اینترنت هم نیازی نداره و میتونید بعد sleep زدن اکانتتون سیستم خودتونو خاموش کنید و اکانت شما 24 ساعته sleep بمونه. بعد خرید vps از سایت های معتبر به شما مشخصات vps رو میده و باید با remot desktab لوگین کنین بعد از لوگین زدن به vps به یک برنامه نیاز دارید که توسط مدریت ارساکیا درست شده است اسم برنامه Rak Samp لینک مستقیم: https://b2n.ir/257812 توجه: باید روی vps دانلود کنید. بعد دانلود باید استخراج کنید رمز فایل rak samp: AGSA.IR بعد استخراج 4 تا پوشه های گوناگون داره. که باید به فایل سومی راست کلیک کنید و با notepad باز کنید و nickname اکانتتونو که میخواین بزارین sleep بمونه بزنید. توجه: Arsacia player رو پاک کنید و nickname خودتونو بزنید و save کنید. بعد خارج شوید و به پوشه اولی کلیک کنید و بعد وارد شدن رمز اکانتتونو بزنید و بعد لوگین میشید. توجه: باید اکانتتون houseداشته باشه و یا rent باشه تا sleep بزنید. بعد وارد شدن این cmd رو بزنید spawn! و بعد sleep/ بزنید. و اکانتتون در sleep هست و هر ساعت respect میگیرن حالا میتونید با خیال راحت سیستم خودتونو ببنید اکانتتون هم تو sleep هست. اگه میخواهید بازم اکانت بزارید همین مراحل را انجام دهید استخراج کنید و پوشه هارو درست کنید nicknameبزنید و..... مراحل اموزشی بالا ذکر شده است. لطفا حمایت کنید تا فیلم اموزشی هم قرار بدم با تشکر از مدیریت ارساکیا @Ali @Meli @SFC
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...