رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

FaiL

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    2661
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    40

تمامی مطالب نوشته شده توسط FaiL

  1. باسلام و احترام مورد گزارش شده‌ی شما با همکاری @Hushang عزیزم، بررسی و مشاهده شد. توجه شود در نهایت، مقدار بنزین وسیله‌ی نقیه از 150% بیشتر نمی‌شود اما مشکل اینجاست که ممکن است برای دادن 1لیتر بنزین، مبلغی همانند 500$ کسر گردد (برای کسانی که در اقلیت TTC حضور دارند) موفق باشید.
  2. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: @Rika @Zarathos 2026-06-01
  3. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: @Hushang 2026-05-31
  4. FaiL

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: باسلام، لطفا دلیل و مدارک گرفتن مجوز رانندگی بنده، توسط ایشون، توسط لیدر بررسی شود. • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: Click
  5. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-05-30
  6. FaiL

    فحاشی | The.Mobile

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی ایشون در ویدئو معلومه.. • مدارک (فیلم یا عکس): Click
  7. FaiL

    Non-Rp | The.Mobile

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: انجام Drive-by یا له کردن به وسیله Monster Truck، Sandking و وسایل اینچنینی. • مدارک (فیلم یا عکس): Click
  8. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: @McQueen 2026-05-29
  9. FaiL

    فحاشی | Karshenas

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی شدت بالای ایشون به صورت غیرمستقیم در عکس مشخص هست.. • مدارک (فیلم یا عکس):
  10. FaiL

    فحاشی | TAKLIF

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی ایشون در تصویر مشخصه. • مدارک (فیلم یا عکس):
  11. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: @Zarathos 2026-05-28
  12. FaiL

    باگ تلپورت (بازی)

    باسلام و احترام این مورد، بخاطر باگ بازی است و درحال حاضر، قابل رفع شدن نیست. موفق باشید.
  13. FaiL

    باگ کاتانا (اسکریپت)

    باسلام و احترام این باگ، مربوط به خود بازی است و قابل رفع شدن نیست. موفق باشید.
  14. FaiL

    باگ نمایندگی (اسکریپت)

    باسلام و احترام این مورد بارها گزارش شده و باگی نیست که قابل رفع شدن باشد. موفق باشید.
  15. FaiL

    (اسکریپت) باگ Bail/

    باسلام و احترام این مورد با همکاری @Hushang عزیز، بررسی و مشاهده شد. راجب تکراری بودن این گزارش کمی تردید دارم، لطفاً تا نتیجه‌ی نهایی بررسی، صبور باشید.
  16. FaiL

    (اسکریپ) صورت های عجیب

    باسلام و احترام این مورد تکراری و مربوط به خود بازی (نسخه‌ی اندروید) می‌باشد و فعلا Reproduce خاصی از آن، وجود ندارد. همچنین صورت گزارش شما به طور کامل، صحیح نیست. موفق باشید.
  17. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-05-27
  18. FaiL

    عملکرد اشتباه - Hero

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: باسلام امیدوارم ایشون مدارک محکمی برای Admin Jail کردن بنده با دلیل Non-RP داشته باشند.. • مدارک (فیلم یا عکس): UCP Cartoon
  19. FaiL

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: @Hushang 2026-05-26
  20. سلام منتظر باشید یکمی سرم خلوت بشه و تدوین ویدیوی جدید رو تموم کنم...
  21. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: سلام اگه ممبر تاکسی باشید سرویس بیوفته براتون، وقتی که برسید پیش مسافر، حالا به هر نحوی اگه توی چکپوینتی که جلوی مسافر هست، نرید اما مسافر توی ماشینتون بشینه سرویس توسط مسافر به دلیل Entered a vehicle کنسل میشه و شما باگ میخورید به طوری که اطلاعات مکانی و سرعت و اسم مسافر در پایین صفحه براتون میمونه و همچنین چکپوینتش براتون تو بازی میمونه و این چکپوینت با زدن /fare یا /cancel cp یا /cancel service یا /cancel find از بین نمیره و تنها راهش اینه که ریکانکت بدید - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیحات داده شد
  22. سلام دوستان آموزش کامل ریختن مود ماشین و موتور و... برای نسخه‌ی اندروید بازی رو گذاشتم حالشو ببرید فیلم آموزشی: Click برنامه های مورد نیاز: دانلود IMG Tool دانلود TXD Tool دانلود ZArchiver فایل مود (آزمایشی): Dodge Challenger (مخصوصاً برای کسایی که تو پیام های شخصی فروم سرویسم کردن) توضیحات بیشتر: - دوستان ما در این آموزش روی کل فایل های دیتای بازی تغییرات ایجاد نمیکنیم، فقط روی فایل gta3.img و پوشه‌ی txd تغییرات ایجاد میکنیم که برای ایجاد تغییرات، فقط همین دو مورد رو از دیتای بازی خارج کردیم - دوستان حتما از دیتای بازیتون بکاپ (یه نسخه‌ی پشتیبان) داشته باشید که اگه مرحله‌ای رو اشتباه رفتید و یا مودی با گوشیتون با بازیتون ناسازگار بود یا مود مشکل داشت، دیگه نیاز نباشه که دیتا رو از اول دانلود کنید! - ما در این آموزش مود جدیدی به بازی اضافه نمی‌کنیم و فقط مود هارو با وسایل نقیله‌ی خود بازی، جای‌گذاری میکنیم ‌ - همه‌ی مود ها تقریبا با PC سازگار هستند اما با اندروید نه، خیلی از مود های که در PC به خوبی ظاهر میشوند، با اندروید ناسازگارند - برای جلوگیری از بروز یسری مشکلات که ممکنه چیت به حساب بیایند: • لطفاً اگه میخواید بجای ماشینای چهار در مود بریزید، مود ماشینتون چهار در باشه، و اگه میخواید بجای ماشینای دو در مود بریزید، مودِ مدنظرتون دو در باشه • اگه به جای ماشینای شاسی بلند میخواید مود بریزید، فقط مود ماشین شاسی بلند و اگه به جای ماشینای معمولی میخواید مود بریزید، مود ماشین معمولی بریزید • سعی کنید ماشینی که میخواید بجاش مود بریزید، ابعادش با مودی که مد نظرتون هست، تا حدی یکی باشه (مثلاً بجای ماشین آشغالی (Trashmaster) یهو نرید مود ماشین هاچبک بزنید) • سعی کنید مود ماشین هایی که میخواید تو بازی بریزید، زیاد ارتفاعش کم یا زیاد نباشه • برای مود ریختن بجای ماشینهایی مثل Sultan، Savanna، Elegy، Blade، Jester، Uranus و... که میشه تیونینگ کردشون، حتما در نظر داشته باشید که اگه میخواید جای اونا مود بریزید، حتما باید همه‌ی قطعات تیونینگیش رو بریزید وگرنه بازی اگه بخواد اون ماشین رو (که روش مود زدید) به همراه قطعات تیونینگی براتون اسپاون کنه، کرش می‌کنه.. (مودی که میخواید جای ماشین های تیون خور بازی بزنید، باید Tunable باشه) • اگه مودی که زدید، به هر نحو به شما برتری بده، بهونه‌ای برای چیت داشتن شماست دیگه به مبتدی ترین صورت همه‌چی رو گفتم، امیدوارم به خوبی استفاده شه...
  23. FaiL

    اخبار منطقی

    به نام خدا.. با سلام خدمت شما دوستان گل امیدوارم حالتون خوب باشه..? با توجه به حمایت ها و حس خوب شما نسبت به مجله قبلی.. در خدمت شما هستم با یک مجله‌ی دیگه.. شاید این آخرین مجله‌ام باشه، امیدوارم لبخند رو به چهره‌تون هدیه بده❤️ توجه: این مجله قصد توهین یا بی احترامی به فرد یا قشری را ندارد و فقط جهت شوخی و مهمان شدن خنده به صورت های شما طراحی شده! چندتا اخبار از سرور براتون آماده کردیم که یه شرحی از هر کدوم میدیم.. به دلیل مصرف همه‌ی چوب های سرور در شغل Oil Worker و کمبود چوب و کاغذ، نتونستیم اخبار رو در قالب روزنامه براتون ادیت بزنیم.. (بهونه مولاییییی) 1- این فرد که تازگی به شهر اومده.. متخصص رقص های ناشناخته هست.. (185 هم میزنه?) دلش پیش این اورانیوم گیر کرده و... (مدیونید اگه فکر کنید داره به خَرش خیانت می‌کنه) اونا با هم حتی وقت هم میگذرونن... (به دل نگیرید، این سری سانسورچی رفته گلاب بیاره) اونا می‌خوان روی هم از کامند /Suppose استفاده کنند ولی پدر اورانیوم قصه‌ی ما (سوییت) نمی‌ذاره سوییت خان میگه: این مرتیکه گشنیز باید به گنگ من (GSF) بپیونده و باهام تو همه War ها شرکت کنه و منفی نزنه تا اجازه رو صادر کنم.. اون مردک هالک نما هم این مسئله رو قبول می‌کنه و به گرو استریت فمیلی می‌پیونده.. سوییت هم رو میبیند که تو چیزش عروسیه.. فردای اون روز اونها مراسم عروسی رو برگذار میکنن، پولشون متأسفانه نرسید که کارت دعوت عروسی پخش کنن اما به این تاکید داشتند که حتما حتما از آوردن توله هاتون خودداری کنید و مراسم از ساعت 21:00 شروع میشه تا وقتی که بالاس ها حمله کنن، عروسی به صرف فحش به BLL و TMF و LSV و... می‌باشد و هرکس هم نتونه با موتور برقصه، باید غضروف سگ بخوره 2- این اخبار مربوط میشه به فردی که در Los Santos درخواست تاکسی ارسال می‌کنه و... مکالماتی که از اونها بدست اومده رو می‌شنویم.. راننده: با سلام، کجا تشریف میبرید؟ مسافر: سلام منو بِبَر میخوام تاکسی بشم.. راننده: داداش شما باید بری Forum مسافر: منو بِبَر Forum! (این داستان واگعیه!!!) میگن ماشینه همون موقع بال درآورده و پرواز کرده و در افق محو شده و رانندهه هم داره آسفالت خیابون ها رو گاز میزنه.. 3- شاهد بنر های تبلیغاتی در سطح شهر هستید‌.. بعد این بنر گفته شده سهام شرکت کوکاکولا با سرعت میگ میگ پیشرفت کرده . آنها بسیار از سرور تشکر و قدردانی کردند و بیان کردند: یه علی اساسین سپاس ??❤️ 4- یکی از اعضای Taxi driver، با عنایت و توکل بر خداوند و گرفتن ناخن فقط در روز های جمعه و شیر دادن به گوربه های کوچه توانست اولین Sultan ELX رو به وجود بیاورد گفته میشه حجم موتور این ماشین 3000 آفتابه بوده و قدرت آن 360 خر بخار است یکی از مقامات بالای آرساکیا درباره‌ی این ماشین اظهاراتی داشته است: این ماشین با لندکروز فرقی نداره که، من میگم این ماشین کشور آسیا رو میزنه، حالا برید خدا رو شاکر باشید? وی همچنین به سازنده این ماشین به عنوان هدیه یک آدامس خرسی داده و از سازنده خواسته که آدامس را به مدت یک دقیقه تا می‌تواند بجود و سپس به وی پس دهد 5- خبر بعدی راجب این فرد است که کور بوده و آلزایمر میگیرد و یادش میرود که کور است و بینا میشود خدا را هزاران مرتبه شکر ?? 6- گفته شده که این فرد شب گذشته اینقدر که الکل مصرف کرده است، تن زکریای رازی در گور لرزیده است امروز صبح از او در این وضعیت تصویر برداری شد: #در_حال_شا*شیدن_بمیری_سلطان (متأسفانه سانسورچی هنوز نیومده..) بعد از ظهر صاحاب ماشین اومد و فکر میکرد که اون ماشین، ماشینش نیست و به صورت منتغی اون ماشین رو دزدید و رفت??? سر این صحنه هاستر6 نتونستم پیدا کنم مجبور شدم GTA با مود کلو بنصبم (((: 7- سازمان سرشماری و آمار دهی مدعی شد که: اینقدر این یارو تو سرور هست.. ممد تو واقعیت نیست 8- برو بکس Car shop یک ماشین جدید رو طراحی کردند که دارای آپشن های زیادی از جمله: قالپاق، زه بغل، دنده عقب، فرمان و... می‌باشد قوی ترین آپشن این خودرو، این است که با روشن کردن برف پاک کن، ماشین حرکت میکند (حتی اگر خاموش باشد) این ماشین توسط سرور هم پلاک شده اما هنوز اسمی برای آن درنظر نگرفته‌اند (شایعه شده اسم این ماشین رو می‌خوان "علی اساسین" بزارن) نمایشگاه خودروی برادران آفتابه زاده (بجز صفدرقلی) که در حال ورشکستگی بودند... و خشتکشان درحال خالی شدن بود، تصمیم گرفتند که در یک حرکت انقلابی این خودرو را خرید و فروش کنند و اینکار آنها را از ورشکستگی نجات داد همه چی داشت خوب پیش می‌رفت که ناگهان خبر به گوش صفدرقلی رسید او اول یکم خشمگین شد و خطاب به برادرانش فحش خار مادر داد (طبیعیه تو فوتبال هم گل به خودی زیاد میزد) سپس گفت که باید برای اندیشه بیشتر به مستراح برود و فکر کند.‌ روزها گذشت تا ناگهان بغل نمایشگاه بردارانش، یه تیبا فروشی زد و همه‌ی مشتری های برادرانش جذب آنها شدند... و برادرانش دوباره ورشکست شدند و او اینگونه او برادرانش را با ادرار کدر سگ یکی کرد ??? 9- اخبار بعدی راجب دستبرد یک افغانی به یک مامور پلیس است... یک مامور پلیس ایستاده بود و برای خودش "ما همه ترکیم و بربری خوریم" میخوند که ناگهان صدایی شنید: رد کن بیاد... مأمور پلیس یهو با این صحنه مواجه شد.. یه عدد افغانی که در کاپوت جلوی افغکان بود، داشت بال بال میزد.. مأمور پلیس با ترس گفت: پو پو پولا تو طبقه دوم تو گاوصندوقه، برو بردار افغانیه گفت: مسخره بازی در نیار، نون خشکا کجاست؟ پلیسه رفته بود تو Loading... افغانی: الان اگه وضعت نباشه رو به رشد باید قسطاتو بدی رو به پشت.. ناگهان Afghani phone,s ringing... افغانی (on call): گفتم برو سر ساختمان میایم دیهه.. مأمور پلیسه در همین لحظه میخواست که با گان، سیفون افغانیه رو بکشه.. که افغانیه خطاب به پلیسه گفت: این بربری یه ماهه مونده الان حکم جلیقه ضد گلوله داره که یکی ازش خودم پوشیدم، تا دلت میخواد تیر بزن.. و یهو عین سگ رکاب میزنه و پلیسه رو لواشک می‌کنه... 10- اینها هم در انتظار AG:SAMP PC هستند که به این روز افتادن (شایعه شده اگه دماغشون رو بگیری، میمیرن) بچه ها حتما این مجله رو تا آخر بخونید و داخل کامنت ها بهم بگید که این اتفاقات کیکه یا میتونه واگعی باشه؟ آرزو هاتونو فالو کنید?، این گلب پایینم گهوه‌ای کنید? صحنه،‌ عکس، ادیت مود، ادیت عکس و نویسنده: @Fail بازیگران: @Rika همه کاره بود، خسته‌ش کردم، خیلی زحمت کشید و @Yasin281 همچنین @ViTNi البته اکانتش به دادمون رسید و حمایت @Automat و داداشم و.. عرض کنم که ادیت عکسها و ادیت مودها با اندروید انجام شده (((:
  24. FaiL

    داستان قَمبِر کَل

    به نام حضرت دوست با سلام خدمت تمامی دوستان گل? امروز با اولین مجله‌م در خدمت شما هستم، امیدوارم لذت ببرید!?❤️ «توجه: این مجله صرفاً جهت خنده و شوخی طراحی شده و قصد توهین به کسی را ندارد» در روزی از روز ها فردی بود به نام "قَمبِر کَل" که یک پروژه ساختمونی درحال کار داشت و کارگران افغانی زیادی بر روی اون مشغول به کار بودند.. تو یکی از شب ها قَمبِر خوابی دید.. که با نیسان آبیش (اسکای‌لاینش) داره تو یه جاده اتوبانی، با سرعت رانندگی می‌کنه.. در همین حین احساس کرد که ماشینی از پشت به اون درحال نزدیک شدنه.. هرچی گاز میداد، میدید که ماشینه همچنان داره بهش نزدیک میشه.. یه لحظه داشت فکر میکرد نکنه این ماشین من همون نیسان آبیه وانته!! که ماشینه پشتیش بهش رسید.. قَمبِر کَل تعجب کرد، ماشینه پشتیش، پیکان بود توی اون چند تن افغانی خشمگین بودند که از شدت خشم داشتند دیواره ماشین خودشون رو گاز میزدند و صدای معبد آنخماهو درمی‌آورند یکی از افغانی با صدایی گوش خراش داشت داد میزد: پا بزن آشغال.. پا بزن آشغال.. هرچی قَمبِر گاز میداد میدید که انگار داره پدال گاز اون پیکانه رو فشار میده سرانجام افغانی ها با حرکتی کبری ۱۱ مانند، جلوی قَمبِر کَل و اسکای‌لاینش رو گرفتند.. هنوز در دست بررسی است که با قَمبِر کَل چیکار داشتند، گویا قَمبِر به اونها پول کافی در قبال خرید نون بربری رو نمی‌داده و اونها اومدن تا انتقام بگیرن.. در این لحظه خِشتک قَمبِر پر شده بود و نمیدونست چطوری افغانیا با پیکان، بهش رسیدند افغانیا پیاده شدند (همه هم با اندروید بودند) Aim گرفتند سمت قَمبِر کَل اونو از ماشینش به زور پیاده کردند، باهم هی حرف می‌زدند ولی ما مترجم نداشتیم که صحبت هاشونو ترجمه کنیم، شرمنده یهو تصمیم به لخت کردن قَمبِر کَل گرفتند.. (به دل نگیرید، سانسورچی رفته گل بچینه) همه چیشو کَندند ولی کلاه و عینک اونو به دلیل تقلبی بودن برنداشتن (حتی ریششو هم کندن تا باهاش باهاش شورت بدوزن) ناگفته نماند که شورت قَمبِر رو هم میخواستن بردارند که کارگردان یه شورت گل گلی نو برای اونا خرید و ازشون خواست که بیخیال این قضیه بشن.. خلاصه افغانیا کاسه کوزَشونو جمع کردند و میخواستن Robشون رو Win کنن که قَمبِر کل با استایلی همانند انسان های نخستین به دنبال اونها دوید و گفت قبل اینکه برید به این سوالم جواب بدید.. راننده ایستاد گفت: سوالهَ تو چیهَ؟ قَمبِر کَل گفت: جون علی اساسین بگو چطوری با این پیکان، اسکای‌لاین رو گرفتی؟ راننده لبخندی تخریب کننده زد و پیاده شد و کاپوت جلوی ماشین رو به قَمبِر کل نشون داد قَمبِر کل گفت: موتوره موستانگ داره؟ ناگهان کاپوت باز شد و دو عدد افغانی بجای موتور در کاپوت جلوی پیکان قرار داشتند و درحال رکاب زدن بودند لبخندی ملیح آمیز زدند و به قَمبِر کَل گفتند: تو میخوای مثله ما باشی؟ موفق باشی.. قَمبِر کل که خشتکش بدجور پر شده بود، عین بز به آنها زل زده بود، از راننده پرسید: اینا نمیمیرن؟ راننده صندوق عقب رو به قَمبِر کَل نشون داد و اون رو باز کرد و قَمبِر با این صحنه روبرو شد.. اونها یه افغانیه زاپاس هم در صندوق داشتند که در حال بربری خوردن بود و ذخیره انرژی بود اینجا بود که قَمبِر از خلافی داشتن حجم خشتکش بیدار شد با تشکر از همکاری @AliP و داداشم بخاطر گردآوری این مجله و همچنین @Automat امیدوارم لذت برده باشید ❤️ @Aliآقا این فرومو یکم اوکی کن، جر خوردم تا این مجله رو بنویسم، خیلی سرعتش کنده
  25. FaiL

    GTA ArSaCiA

    دم بچه ها گرم.. @Amirlor @AliP
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...