تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز از زمان 05/25/2026 در بروزرسانی وضعیت
-
دوستان, اشنایان, و تمام اشخاص عزیزی که تبریک گفتید, حجمتون انقدر بالا بود که یه لحظه فکر کردم انجمن رو فتح کردین 👌 بی نهایت ازتون سپاسگزارم, باشد که بهترین لحظات رو تجربه کنید. همتون رو دوست دارم و دوست داشتم که دونه دونه جواب بدم اما با تعداد بالای تبریکتون ممکن نبود. دم همتون گرم, امیدوارم که به خوبی و خوشی سپری کنیم.14 امتیاز
-
عرض ادب عزیزان؛ اولا ممنونم از تک تکتون بابت لطفتون و وضعیت هایی که گذاشتین، دوما باید بگم خبری نبوده و نیست.12 امتیاز
-
رفقای عزیزم، ممنونم از تکتک تبریکها و پیامهای قشنگی که توی Status و PM برام فرستادید. واقعاً خوشحالم کردید و کلی انرژی گرفتم. اینکه توی این مجموعه کنار همیم و اینهمه رفاقت و حال خوب بینمون هست، برای من از هر چیزی ارزشمندتره. اگه نتونستم به همه جدا جدا جواب بدم، به حساب شلوغی و تعداد زیاد پیامها بذارید؛ ولی بدونید تکتکشون رو دیدم و از ته دل قدردانم. امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه، زندگیتون پر از برد و لحظههای قشنگ، و هرجا هستید بهترین اتفاقها براتون بیفته. بازم دمتون گرم که یادم بودید. به داشتن چنین کامیونیتی واقعاً افتخار میکنم. ❤️🎮11 امتیاز
-
9 امتیاز
-
فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد 🖤🖤🖤8 امتیاز
-
8 امتیاز
-
7 امتیاز
-
اطلاعیه: درحال حاضر تیم Designer (طراح) مجموعه هیچ عضو جدیدی دریافت نمیکند, لطفا تیکت, پیام, یا ریپورتی در رابطه با عضویت ارسال نکنید. شرایط عضویت درحال حاضر به شدت سخت و در سطح حرفه ای است و در صورتی که کمتر از یک طراح ارشد باشید شانس حضور در تیم را نخواهید داشت. هر چند در صورتی که فکر میکنید میتوانید تمام طراحان حال حاضر را شکست دهید و ان ها را به چالش بکشید, یا سطح و مهارت طراحی شما بهتر و بسیار قوی تر از طراحان کنونی ما باشد, میتوانید جهت اقدام در انجمن مجموعه به بنده یک پیام خصوصی ارسال کنید, در اسراع وقت بررسی خواهم کرد, توجه کنید در صورت هرگونه تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی به صورت غیر حرفه ای یا انبوه, و حتی انکار کردن استفاده از ان, میتواند منجر به ممنوع الورودی شما به تیم شود, لذا خواهشمندیم به تمامی نکات توجه فرموده و از مهارت خودتان بهره ببرید. مدیر بازاریابی / بازرگانی, مهران.6 امتیاز
-
سلام به همه یک اعضای انجمن و سرور، ۱ سال هم از باقی مانده عمرم رو کنار انجمن ارساکیا گیم سپری کردم، و طبق گفته قبلی خودم گفته بودم که نتارو وصل کنن بای میدم و الان هم وقتش رسید، امیدوارم تو همه مرحله های زندگیتون موفق باشید و از خالی بودن سرور لذت ببرید، +خدانگهدار @Olden @ShibeMarG @RedDragon @Hushang @Fayez @pe3a @Maliketh @Mohmmadsaleh @BigMeeti @Martyn @Sami @Slap @Integer @OmidRezaa @EzraeeI @mmdking1397 @NoRecoil @Merle @EliTe @Parsi @Daenerys @Mobinna @TheSmarTy @AirGod @iNaRuTo @AngeI @Berserker6 امتیاز
-
5 امتیاز
-
۴۰۵ شوتی، وحید مرادی، چاقو زنجان، شلوار وحید مرادی، آدیداس اصلاً الله و اکبر چه شرارتی داره این بشر🔥🤙🥃5 امتیاز
-
پس از مدتی طولانی بالاخره ظرفیت تیم گرافیستهای مجموعه آرساکیاگیم خالی شد و دوباره نیاز به تعدادی گرافیست مجرب و کاردرست داریم. اگه حس میکنی تو زمینه گرافیک میتونی به مجموعه کمک کنی، چرا که نه؟ شانستو امتحان کن: برای ثبت درخواست عضویت در این تیم پس از مطالعه تاپیک توضیحات و واجد بودن بر آنها، از طریق پشتیبانی انجمن و دپارتمان "بازاریابی" اقدام به درخواست کنید. نکته: هر چه تعداد پاسخ و ارسال درخواست های گرافیکی از سمت شما بیشتر باشد الویت شما بیشتر یا کمتر میشود! مزایا: • دریافت مقام گرافیست انجمن. • ارتباط راحتتر با مدیریت. • دسترسی به تنظیمات تالارهای گفتوگوی گرافیک. • نزدیک شدن به محیط تیم کارکنان مجموعه. • ... مدیریتِ بازرگانیِ مجموعه5 امتیاز
-
5 امتیاز
-
عاشورا روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است. (امام خمینی (ره))4 امتیاز
-
داش طرف ۵ سال پیش شکایت کرده الان رسیدگی میکنی؟ ادمینا اون موقع دیموت شدن شاکی بای داده یعنی چی😂4 امتیاز
-
سالگرد شهادت سرداران باقری ، سلامی ، حاجی زاده ، رشید ، تسلیت باد🖤🥀4 امتیاز
-
درود عزیزان دلم. مرسی از تبریکای زیاد و قشنگتون همتون تاج سر هستید. ایشالله که به زودی زود خودتون رو در تیم استف بیینم و بدرخشید. به امید روزای خوب و کنار هم بودن و بزرگ تر شدن خانوادمون در آرساکیا گیم. دوستون دارم.❤️4 امتیاز
-
امام صادق (علیه السلام) فرمود : روز غدیر خم عید بزرگ خداست ، خدا پیامبرى مبعوث نکرده ، مگر ینکه این روز را عید گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان ، روز عهد و پایمان و در زمین ، روز پایمان محکم و حضور همگانى است .4 امتیاز
-
4 امتیاز
-
4 امتیاز
-
4 امتیاز
-
- عزیزم؟ میشه بگی چطوری شمارت انقدر رنده؟ - از میکروفون محروم شدم چیکار کنم؟ - حاجی باریستا خونه اقا طوفانو دیدی؟ اره دیدمش پسر, لعنتی خیلی شیکو پیکه, تازه استخر شخصی و اینا هم داره, بنظرت ما هم میتونیم داشته باشیم؟ - من دلم نگهبان شخصی میخواد, نکنه تو سرور نیستم بزنن خونمو بدزدن... - خونمو میخوام تبدیل به کاخ کنم میشه؟ - خونمو میخوام لول 30 کنم میشه؟ - Expert چقدر اسمش خاصه منم میتونم یه اسم مثل این داشته باشم؟ جواب همه سوالاتتون از طرف ما: چرا نتونید؟ تو فروشگاه ویژه ارساکیاگیم, که توسط ما مدیریت و هدایت میشه, تقریبا هر چیزی که فکرشو بکنی هست! شماره رند, طراحی محیط خونتون, رفع تعلیقی, نئون رو چیزای غیر ممکن, انتقال دادن خونه به ناکجا اباد, درست کردن یه شهربازی از یه خونه کوچولو! یا یه کافه کوچولو یا بار برای خونتون! دیگه چی دوست داری؟ حتی باشگاه و وسایل کوچولو موچولو هم داریم! روز به روزم ایتم هامون بیشترو خفن تر میشه, همه اینارو با Gold یا طلا میتونی بخری و کیف کنی! پشتیبانی بیشتر در: https://forum.arsacia.ir/support/create/ واحد "فروشگاه"3 امتیاز
-
قابل توجه شاکی های محترم مجموعه. در صورتی که قصد ارائه مدرک در فیلد مدارک رو دارید و قراره که فیلم اپلود کنید, لزومی نیست که حتما از سایت اپارات استفاده کنید, اپارات برای تولید محتوا استفاده میشه. قبلا ذکر کردیم, برای تولید محتوا در انجمن, لازم هست که از اپارات استفاده کنید, اما برای شکایات این مورد صدق نمیکند. میتوانید از اپلودسنتر های معتبر و قانونی استفاده کنید جهت شکایت. دانا و پیروز باشید.3 امتیاز
-
موش فاضلاب از پاکیزگیش تعریف میکرد🐀، مگسا براش دست میزدن!🪰 حکایت خیلیاست😉3 امتیاز
-
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ فرارسیدن ماه محرم به مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت باد🖤🥀3 امتیاز
-
با احترام و سپاس فراوان از همه دوستان ارجمند و همراهان گرامی، از تک تک شما که با تبریکهای پرمهر خود، لطف و محبتتان را نسبت به اینجانب نشان دادید، صمیمانه و از صمیم قلب تشکر میکنم. دیدن این همه لطف و همراهی واقعاً دلگرمکننده بود. آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه شما عزیزان دارم.3 امتیاز
-
آنان که ناتواناند، اعتبار خود را در نام دیگران جستوجو میکنند؛ اما آنان که توانمندند، نامی میآفرینند که خود مایهٔ اعتبار میشود.3 امتیاز
-
بابا علی ولکن بیا بریم فانت، جام جهانی از رگ گردن بهمون نزدیک تره 🤤3 امتیاز
-
اسم "Legendary" قیمت شو کم کن تو فروشگاه بیام بخرم 😂🥰3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
من واسش پرشین مهربون و تنبل بودم ولی اون Champawat لازم بود ☺️3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
ماهم رفتنی شدیم خوبی بدی دیدین حلال کنین خدافظ رفقا با ارزوی موفقیت برای کل پلیر های عزیز چی هرچ3 امتیاز
-
داش من 3 ماه پیش سر تایم دیموت شدم یه تیکتِ ارتباط با موسس برای بخشش دادم عمو @Kamyab میونیجر ساسپندیم رو رفع کرد درخواست دادم کلی صبر کردم و دوباره امروز هلپر شدم ولی تو هنوز اون تیکتِ بخشش رو جواب ندادی 🤣🤣🤣🤣🤣2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
من میخام به خونه خدا برم اگه می خونه نرم کجا برم امشب به یاد همتون هستم سلامتی چشاتون🍻2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
I adore you, but my self love is just on another level 😛2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
اینترنت تا 24 ساعت آینده به حالت عادی برمیگرده اگه برنگشت 24 ساعت دیگه دوباره همین وضعیتو بخون2 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
