رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. Netanyahu

    Netanyahu

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      24

    • تعداد ارسال ها

      326


  2. Slap

    Slap

    توسعه دهنده


    • امتیاز

      23

    • تعداد ارسال ها

      2460


  3. Abdullah

    Abdullah

    هلپر بازی


    • امتیاز

      11

    • تعداد ارسال ها

      326


  4. Shifo

    Shifo

    ادمین بازی


    • امتیاز

      10

    • تعداد ارسال ها

      1211


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/19/2026 در همه بخش ها

  1. - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه
    12 امتیاز
  2. کلیک واکنش یادتون نره 😉
    11 امتیاز
  3. با سلام و احترام در پاسخ به شکایت و توضیحات ارائه‌شده توسط جناب Sheefu یا imyasin، جهت روشن شدن ابعاد موضوع و جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، توضیحات زیر ارائه می‌گردد. در خصوص ادعای مربوط به Sysmon شاکی در متن خود اظهار داشته‌اند: "ایشان اظهار داشتند که Sysmon سیستم بنده از سال 2025 غیرفعال بوده است." و همچنین در ادامه بیان کرده‌اند: "پس از انجام تحقیقات شخصی، متوجه شدم که Sysmon یک ابزار مانیتورینگ و ثبت لاگ سیستم است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب و فعال نمی‌باشد." لازم به توضیح است که تحقیقات انجام‌شده توسط ایشان مبتنی بر یک برداشت اشتباه از موضوع بوده است. مورد مطرح‌شده در فرآیند کنترل سیستم، Sysmon نبوده است. Sysmon یک ابزار مستقل از مجموعه Sysinternals شرکت Microsoft است که نصب آن روی سیستم کاملاً اختیاری بوده و وجود یا عدم وجود آن هیچ الزامی ندارد. بنابراین توضیحات چند پاراگرافی ارائه‌شده در خصوص Sysmon اساساً ارتباطی با علت محرومیت نداشته و بر مبنای یک سوءبرداشت شکل گرفته است. موضوع مطرح‌شده در کنترل سیستم، سرویس SysMain (Superfetch) بوده است؛ سرویسی که بخشی از خود ویندوز محسوب می‌شود و وظایف مختلفی از جمله کمک به تولید و مدیریت داده‌های مرتبط با Prefetch را بر عهده دارد. در خصوص Prefetch و وضعیت سیستم شاکی بیان داشته‌اند: "صرف غیرفعال بودن Sysmon یا عدم آگاهی بنده نسبت به آن نمی‌تواند به‌تنهایی دلیلی بر انجام تخلف تلقی شود." همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، بحث اساساً درباره Sysmon نبوده است. در بررسی سیستم مشخص شد که وضعیت سرویس SysMain تغییر یافته و همچنین در پوشه Prefetch ویندوز شرایطی مشاهده گردید که با وضعیت عادی یک سیستم سازگار نبود. جهت آگاهی بیشتر، Prefetch مکانیزمی در ویندوز است که اطلاعات مربوط به اجرای برنامه‌ها را به‌منظور افزایش سرعت بارگذاری و بهینه‌سازی عملکرد سیستم ذخیره می‌کند. در یک سیستم عادی که سرویس‌های مرتبط به‌صورت پیش‌فرض فعال باشند، فایل‌های Prefetch به‌مرور زمان ایجاد و نگهداری می‌شوند. با این حال، در زمان بررسی مشاهده شد که تقریباً هیچ اثری از داده‌های Prefetch مربوط به بازه‌های زمانی گذشته وجود نداشت و وضعیت پوشه به شکلی بود که گویی اطلاعات آن پاک‌سازی شده است؛ در حالی که تنها آثار محدودی مربوط به یک بازه زمانی خاص مشاهده می‌شد. همچنین لازم به ذکر است که سرویس SysMain در نصب پیش‌فرض ویندوز به‌صورت خودکار فعال است و تنها در صورتی غیرفعال می‌شود که کاربر یا نرم‌افزاری اقدام به تغییر وضعیت آن نماید. در خصوص مدت زمان کنترل سیستم شاکی اظهار داشته‌اند: "حدود یک ساعت و سی دقیقه سیستم بنده به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفت." این بخش از توضیحات به‌گونه‌ای مطرح شده که گویا فرآیند بررسی ذاتاً یک ساعت و نیم زمان برده است. در حالی که مدت زمان طولانی بررسی عمدتاً ناشی از مشکلات ارتباطی، تأخیر در انتقال تصویر AnyDesk و لگ موجود در ارتباط طرفین بود. در شرایط عادی، چنین بررسی‌هایی در مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر و معمولاً کمتر از ده دقیقه قابل انجام است. بنابراین طولانی شدن فرآیند کنترل سیستم را نمی‌توان به حجم یا پیچیدگی بررسی نسبت داد. در خصوص موضوع فیلم وار شاکی بیان داشته‌اند: "بنده جهت شفاف‌سازی موضوع، فیلم کامل وار را برای ایشان ارسال کردم." لازم به توضیح است که در ابتدای موضوع، صرفاً از ایشان سؤال شد که آیا فیلمی از وار در اختیار دارند یا خیر. درخواستی مبنی بر الزام ارسال فیلم یا وابسته کردن نتیجه بررسی به فیلم وار مطرح نشده بود. هدف اصلی از ابتدا انجام کنترل سیستم و بررسی فنی شرایط موجود بود. در ادامه و بنا به توصیه و هماهنگی با سایر مسئولین مربوطه، فیلم نیز مورد توجه قرار گرفت؛ اما مبنای اصلی رسیدگی، کنترل سیستم بوده است نه فایل ویدئویی. در خصوص حضور بنده در وار شاکی اظهار داشته‌اند: "ادمین محترم در سمت فکشن TRM و با اکانت NeverLose حضور داشتند." این موضوع صحیح است و بنده در وار حضور داشتم و روند دوئل‌ها را مشاهده می‌کردم. با این حال مشخص نیست ذکر این موضوع چه ارتباطی با اصل پرونده و نتیجه کنترل سیستم دارد. حضور یک ادمین در یک رویداد، به‌خودی‌خود نه تخلف محسوب می‌شود و نه ارتباطی با مستندات به‌دست‌آمده از کنترل سیستم دارد. در خصوص ادعای عدم مشاهده تخلف شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ‌گونه مورد مشکوک، برنامه غیرمجاز یا مدرکی دال بر تخلف یافت نشد." این ادعا صحیح نیست. در طول فرآیند بررسی، موارد متعددی مورد توجه قرار گرفت و آنچه به ایشان توضیح داده شد صرفاً یکی از دلایل موجود بود، نه تمامی موارد بررسی‌شده. بنابراین این تصور که تصمیم اتخاذشده صرفاً بر اساس یک موضوع واحد صورت گرفته، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. در خصوص میزان همکاری در کنترل سیستم شاکی چندین بار بر همکاری کامل خود تأکید کرده‌اند. در حالی که در طول فرآیند بررسی مواردی از مداخله در روند کنترل مشاهده شد؛ از جمله جابه‌جایی‌های غیرضروری میان برنامه‌ها، بازگشت‌های مکرر به محیط بازی و تلاش برای برقراری ارتباط از طریق چت AnyDesk در زمان انجام بررسی. این اقدامات باعث کندتر شدن فرآیند کنترل و افزایش مدت زمان آن شدند. در خصوص آگاهی از وضعیت سرویس شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ آشنایی قبلی با این ابزار نداشتم." در حالی که در زمان بررسی مشخص بود وضعیت اجرای سرویس مورد بحث در گذشته تغییر یافته است. طبیعتاً این پرسش مطرح می‌شود که اگر هیچ‌گونه آشنایی یا دخالتی نسبت به این موضوع وجود نداشته، تغییر وضعیت سرویس از حالت پیش‌فرض به وضعیت فعلی چگونه انجام شده است. این پرسشی است که تاکنون پاسخ روشنی برای آن ارائه نشده است. نتیجه‌گیری برخلاف آنچه در متن شکایت مطرح شده، محرومیت اعمال‌شده نه بر مبنای Sysmon و نه صرفاً بر اساس یک عامل منفرد بوده است. تصمیم نهایی پس از بررسی مجموعه‌ای از موارد فنی، مستندات موجود و نتیجه کنترل سیستم اتخاذ شده و همچنین جمع‌بندی انجام‌شده صرفاً نظر شخصی اینجانب نبوده، بلکه بر اساس بررسی و تأیید سطوح مدیریتی بالاتر صورت گرفته است. لذا ادعای اینکه محرومیت صرفاً به دلیل "غیرفعال بودن Sysmon" یا یک سوءتفاهم فنی اعمال شده، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. سلامت و پیروز باشید. مدارک خدمت مسئول محترمی که وظیفه بررسی این شکایت را به عهده گرفته ارسال میشود.
    10 امتیاز
  4. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و احترام ادمین محترم Slap به دلایلی نامشخص در وار توافقی میان فکشن‌های VLA و TRM، در سمت فکشن TRM و با اکانت NeverLose حضور داشتند. اینجانب نیز با اکانت imyasin در فکشن VLA در این وار شرکت داشتم. پس از چند فایت در اتک اول، ایشان ادعا کردند که عملکرد بنده مشکوک بوده است. در حالی که بنده جهت شفاف‌سازی موضوع، فیلم کامل وار را برای ایشان ارسال کردم. پس از آن، ادمین محترم بنده را Teleport کرده و درخواست دسترسی AnyDesk جهت بررسی سیستم نمودند. اینجانب نیز نهایت همکاری را داشته و دسترسی مورد نیاز را در اختیار ایشان قرار دادم. پس از تلاش‌های متعدد، موفق به انجام بررسی سیستم بنده شدند و حدود یک ساعت و سی دقیقه سیستم بنده را به‌طور کامل مورد بررسی قرار دادند. لازم به ذکر است که در طول این مدت هیچ‌گونه مورد مشکوک، برنامه غیرمجاز یا مدرکی دال بر تخلف از سوی بنده یافت نشد. با این وجود، ایشان اظهار داشتند که Sysmon سیستم بنده از سال 2025 غیرفعال بوده است. بنده تا آن زمان حتی نام این ابزار را نیز نشنیده بودم و همان لحظه با تعجب از ایشان سؤال کردم که منظورشان دقیقاً چیست، زیرا هیچ‌گونه آشنایی یا اطلاعی نسبت به موضوع مطرح‌شده نداشتم. پس از انجام تحقیقات شخصی، متوجه شدم که Sysmon یک ابزار مانیتورینگ و ثبت لاگ سیستم است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب و فعال نمی‌باشد و صرفاً برای ثبت برخی فعالیت‌های سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین متوجه شدم که بسیاری از کاربران عادی از وجود چنین ابزاری اطلاعی ندارند و استفاده از آن نیز الزامی نیست. بنابراین، با توجه به اینکه بنده هیچ آشنایی قبلی با این ابزار نداشتم و در طول یک ساعت و سی دقیقه بررسی سیستم نیز هیچ‌گونه برنامه غیرمجاز، مورد مشکوک یا مدرکی مبنی بر تخلف از سوی بنده یافت نشد، صرف غیرفعال بودن Sysmon یا عدم آگاهی بنده نسبت به آن نمی‌تواند به‌تنهایی دلیلی بر انجام تخلف یا استفاده از برنامه‌های غیرمجاز تلقی شود. با وجود همکاری کامل اینجانب در فرآیند بررسی، ارسال فیلم کامل وار، ارائه دسترسی جهت چک سیستم و همچنین عدم یافتن هرگونه مدرک مبنی بر تخلف در طول یک ساعت و سی دقیقه بررسی، متأسفانه دو روز بعد حساب کاربری بنده بن شد. لذا خواهشمند است با توجه به موارد فوق، همکاری کامل اینجانب در روند بررسی و نبود هرگونه مدرک اثبات‌کننده تخلف، موضوع مجدداً و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. با تشکر و احترام • مدارک (فیلم یا عکس): Click
    7 امتیاز
  5. سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-One • توضیحات: قبلا یک بار از ایشون شکایت کردم ولی به نظر خودم اشتباه بررسی شده و فقط جهت بررسی مجدد دوباره شکایت کردم. ایشون بیل را به قیمت بالاتر از قیمت سرور می‌فروشند و طبق قوانین مجازات باید بشوند. مدارکو هم به صورت عکس و فیلم + توضیحات قرار میدهم. از ادمین محترم میخام به همه مدارک با دقت نگاه کنه تا مشکلی در پاسخگویی پیس نیاد. • مدارک (فیلم یا عکس): در اینجا من از ایشان میپرسم بیل را چند میده و قیمتی که میده بالا تر از قیمت سروره در اینجا مقداری پول به ایشون پی کرده میشه و در اینجا بیل به بنده سل داده میشه و بنده هم acc میکنم اینم فیلم کامل با کیفیت و حجم مناسب کلیک
    4 امتیاز
  6. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ خیلی درگیرم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: خیلی خیلی خوش گذشت، بعد ۳ سال اومدم FBI و خاطراتم زنده شد، ممنون از @Scorpro @AbbasMZ بابت کمک هاشون به من و اقلیت بزرگ FBI متاسفانه خیلی درگیرم تایم ندارم اکتیوتی بزنم، اگر شوخی یا هرچیزی کردیم توی فکشن مارو حلال کنید😂😘 از UCP Kick کنید ممنون❤️ 💙FBI 4Ever💙
    4 امتیاز
  7. درود و احترام، طی بررسی های انجام شده، ویدیو بازبینی شد، مدارک دستورات مقامات بالاتر هم همینطور همانطور که ادمین محترم در دفاعیه خود عرض کردند سرویس SysMain سیستم شما خاموش بوده، خود شما نیز این مورد را قبول دارید جهت اطلاعات بیشتر میتوانید از دفاعیه ادمین ما استفاده کنید. و این مورد به دستور بنده به مقامات بالاتر ارجاع داده شد، سپس با تایید مدیریت، اجازه این صادر شد که شما از بازی محروم شوید. شکایت شما رد شد. عملکرد ادمین مربوطه صحیح میباشد. • بسته شد •
    3 امتیاز
  8. @Sajjad @Kamyab @Semtex @Syd @Ghafas @NothingLeft
    3 امتیاز
  9. @AmirQuake @Agha @Mahd1 @iRaMaN بهترین ها
    3 امتیاز
  10. برای جلوگیری از درگیری های بیشتر بسته شد.
    3 امتیاز
  11. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: همه چی در مدرک مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/377619_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۱۹-۱۲-۲۷-۳۹-۹۶۵-com-ludashi-dualspace-addon-arm32.jpg @MaShruB پیگیری کنید با تشکر
    2 امتیاز
  12. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: من جلوی در پینت بال بودم که ایشون به من بدون دلیل فوش دادن • مدارک (فیلم یا عکس):
    2 امتیاز
  13. Those who are aware of the future https://astranex.ir/uplweb/uploads/Music/hava nagila.mp3
    2 امتیاز
  14. درود احترام ؛ @TelePaTi دوست عزیز درخواست استعفاء ی شما با کمال تأسف تایید شد! ما اعضای LVSI برای شما آرزوی موفقیت میکنیم. از شما بابت تمامه زحماتی که در اقلیت ما کشیدید ممنونیم. در پناه حق
    2 امتیاز
  15. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟بله. - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟خستگی. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید؟حرف نداره لیدر بهترین لیدر دنیا هست و ساب خیلی خوبی هم داریم مرسی از @NothingLeft بعداز میتینگ استعفاء بنده تأیید شود.
    2 امتیاز
  16. داش از غرور و گرفتن نیست، تو فرض کن هلپری و روزانه داری با ۲۰۰ ۳۰۰ نفر پلیر سرو کله میزنی حوصله میمونه برات جواب کسیو بدی؟😂 ادمینا و لیدرا هم همینطور ولی خب اوضاع واسه Cop ها خیلی بدتره، همزمان که با کلی پلیر سرو کله میزنن هیچ، تازه فحش هم میخورن که چرا داری Arrest یا Kill میکنی مارو😂😂💔
    2 امتیاز
  17. درود؛ مدارک جهت دفاعیه برای @Clove ارسال شد. Staff-Note
    2 امتیاز
  18. باسلام و درود عملکرد ساب لیدر مربوطه صحیح بوده است. شکایت شما رد شد. موفق باشید.
    2 امتیاز
  19. @Semtex @Syd @Omid @NothingLeft @Ghafas لیدر بد نداریم
    2 امتیاز
  20. وقتی می‌رسی به قدرت و اون بالا ها میشینی مواظب رفتارت با آدم ها با یه روزی میای پاین و همون آدم هارو میبینی.
    2 امتیاز
  21. بچه ها از نرم افزار تغلب استفاده میکنین حداقل باهاش کل کل نکنین یهو اتفاقات بدی میوفته توش میمونین مگه نه؟ @Movement
    2 امتیاز
  22. هر کدوم سفید ترن
    2 امتیاز
  23. طی صحبت های انجام شده و تجربه ی بنده از چنین مواردی.. هدف بنده تنها اصلاح فرد بود. فرد مربوطه آدمی گل و خاکی بوده و به اشتباه خود پی برد. با توضیحات و تلاش لیدر و ساب لیدر عزیز تصمیم گرفته شد شکایت فرد پس گرفته شود. -با تشکر از همگی.
    2 امتیاز
  24. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
    2 امتیاز
  25. ایشون اصن من نیستم اولاً دووم الکی از من شکایت نکن هر شکایتی هم که میکنی رد میشه عزیز پس الکی واسه من حاشیه درست نکن من هیچ اکانت مولتی ندارم و بار دیگر برخورد میشود و ریپورت داده میشود بی دلیل اسم اکانت ALVENبیاری عزیز بدون مدارک
    2 امتیاز
  26. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: God • توضیحات: با سلام و درود خدمت مدیران محترم بنده در بازی بودم و در حال وال زدن بودم که این ادمین به من مشکوک شد و از من تست Aim گرفت و بنده هیچ مشکلی نداشتم و این تست سالم بود ایشون به من گفت آیدی Anydesk رو بهشون بدم تا برای chack pc تشریف بیارن و من چون برای بار اول بود که چک pc میشدم برای همین از ایشون زمان گرفتم تا برنامه رو نصب کنم من بعد ار 2 دقیقه نصب کردم و به ایشون دادم و من اطلاعی نداشتم که ایشون چجوری میخواد به من درخواست بده و من در صفحه دسکتاپ موندم و منتظر درخواست ایشون بودم و کمی صبر کردم و دیدم که ایشون درخواست نداد دوباره وارد بازی شدم و ایشون به من گفت چرا afk کردی و من گفتم منتظر درخواست بودم حالا از این ها بگذریم... ایشون اومد داخل کامپیوتر من حدود 30 دقیقه همه چیز رو گشت اما چیزی پیدا نکرد و از کامپیوتر من خارج شد من وارد بازی شدم و ایشون منو تلپورت کرد و گفت چون afk کردی بن میشی به دلیل عدم همکاری در کنترل سیستم در صوزتی که من اگه میخواستم چیزی رو حذف کنم داخل لاگ کامپیوتر نشون میداد ولی ایشون بی دلیل بنده رو بن زده و درخواست دارم پیگیری بشه کامپیوتر مردم بازیچه هر شخصی نیست ایشون اومد کلی برنامه روی کامپیوتر من نصب کرد اخرشم بن زد این عدالت درست نیست.... • مدارک (فیلم یا عکس): https://agsa.arsacia.ir/account/banlog مدرک اول : مدرک دوم :
    1 امتیاز
  27. Android Rasam :Pc Quake حالا شما بگین
    1 امتیاز
  28. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: نیازی نیست • توضیحات: منو رفیقم داشتیم از دست پلیس ها فرار میکردیم یکدفعه دیدیم آقای موندگار سوار لامبورگینی رفیقشو که گان دستش داره به ما تیر اندازی می‌کنه بعد هاستر جون رفیقم کم کرد بعد آقای Lunex رفیق بنده رو کیل کردن لطفاً سریعا این هاستر رو مجازات کنید که خیلی کمک دوستاش می‌کنه تا وانتد کیل هارو بکشه توی نقشه دقت کنید رفیق من تو سیار دیده میشه و این ها دارن تیر اندازی میکنن • مدارک (فیلم یا عکس):
    1 امتیاز
  29. با سلام و درود شکایت ایشون رد شده و دوباره شکایت کردن.
    1 امتیاز
  30. 🫠 بعضیا تا به جایی میرسن تصوری از قدرت تو ذهنشون تشکیل و همرو در مقابل خودشون کوچیک میبینن 🫠 و اینکه همه‌ی Staff , Cop ها اینطوری نیستن جمع نبندی بهتره
    1 امتیاز
  31. آقا مهران @Die طاهای جذاب @Tohi داشم متین @UnSolved
    1 امتیاز
  32. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 19-06-2026. - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ درود خدمت لیدر گل @DoNaLd و ساب لیدر @SanSooR درخواست مرخصی اگر حضور داشتم رد بشه و اگر بودم تایید اینترنت همراهی نمیکنه ممکنه نرسم بدرود.
    1 امتیاز
  33. بالا⬆️ بالا⬆️ بلا⬆️ بنظرم @Slap
    1 امتیاز
  34. @Exit @Puri @Saleh داداشیا قلبه منن
    1 امتیاز
  35. با سلام و درود . به نظر من تراک قدیم یک چیز دیگه بود عادت داشتیم به اون راحت تر بود الان به نظر من کارجکر شغل خوبی میتونه باشه ولی در صورتی که نیان وقتی ما وال میزنیم مارو کارجک کنند با تشکر .
    1 امتیاز
  36. درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید. بسته شد.
    1 امتیاز
  37. درود از فکشن FP80 شدم 😂😂😂 دم همتون گرم بسته شود
    1 امتیاز
  38. @MorPhin درخواست استعفاء ی شما با کمال تأسف تایید شد. برای شما آرزو میکنم که در تمام مراحل زندگی خود موفق و موید باشید. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ درود و احترام خدمت همکار گرامی @TelePaTi درخواست استعفاء ی شما در دست بررسی قرار گرفت..... - لطفاً جهت تایید در بازی با بنده یا لیدر گرامی ارتباط بگیرید. در پناه حق
    1 امتیاز
  39. بریم سانس بعدی کیل دزد
    1 امتیاز
  40. شاید هم این وضعیت رو بعد ۵-۶ سال دیگه ببینه 😂😂😂
    1 امتیاز
  41. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اعضای عزیز FBI توجه داشته باشید که تمامی درخواست های گذشته برای "اشتراک گذاری اکانت" لغو میباشد. برای به اشتراک گذاشتن اکانت خود طبق فرم زیر در پیام شخصی اقدام نمایید: - پنل کاربری خودتون: - پنل کاربری فرد مربوطه جهت اشتراک گذاری اکانت: - تاریخ اشتراک گذاری اکانت (از چه تاریخی تا چه تاریخی): و همچنین توجه داشته باشید که شما در هر ماه فقط برای 5 روز اجازه‌ی اشتراک گذاری اکانت خود را دارید پس استفاده‌ی مُفید داشته باشید. *پ.ن: سوابق فردی که برای اشتراک گذاری معرفی میکنید در تایید/رد شدن درخواست شما تاثیر دارد.
    1 امتیاز
  42. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ یکی از دلایلی که اومدم به این اقلیت ایجاد تنوع در خبر‌های ارسالی بود. سعی کردم در این مدت کمی که هستم خبر‌های متفاوتی رو نسبت به سایر عزیزان ارسال کنم و به خلاقیت تشویقشون کنم ، اما متاسفانه یکسری از افراد با خلاقیت مخالف هستند و به همون سیستم قدیمی عادت کردند و به دنبال اعمال مجازات هستند. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بسیار عالی بودن ، انشاالله موفق باشن در ادامه مسیرشون
    1 امتیاز
  43. 1 امتیاز
  44. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: وارن اشتباه درود، استفاده از باگ Ak-47 M4 در باس ایونت طبق گفته High rank بار اول کیک بوده نه وارن • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...