رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. DoNaLd

    DoNaLd

    ناظم


    • امتیاز

      14

    • تعداد ارسال ها

      2988


  2. Kamyab

    Kamyab

    مدیریت


    • امتیاز

      13

    • تعداد ارسال ها

      1570


  3. RealFarzad

    RealFarzad

    عضو


    • امتیاز

      12

    • تعداد ارسال ها

      1034


  4. Arown

    Arown

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      12

    • تعداد ارسال ها

      1660


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/17/2026 در همه بخش ها

  1. عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ اره - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ کسی تورف نمیاد حال نمیده اینجا میرم جای دیگه که قدرمو بدونن - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی
    11 امتیاز
  2. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: عرض ادب. شکایت شامل دو بخش بوده، و خواهان بررسی هردو بخش به صورت مجزا و اعمال مجازات های مربوط به هر بخش، به صورت دقیق هستم. شکایت اول: توهین به لیدر در چت Call 110/ توسط اکانت اصلی (SqL) و مولتی (Aliorg140) شکایت دوم: با توجه به فحاشی های مکرر این شخص با اکانت های مولتی و اصلی، چه در چت Dep/ و چه در چت عمومی Call 110/، طبیعتا صلاحیت شخص نام برده، برای حضور در اقلیت های دسته انتظامی زیر سوال خواهد رفت و خواهان بررسی دقیق ابعاد این موضوع از سوی مسوولین عزیز و مربوطه @Clove @DictatoR @Mehrdad هستم. پ.ن: مدارک شکایت دوم توسط همکاران عزیز جمع آوری شده و در صورت ابلاغ از سوی تیم مدیریت، افرادی که اقدام به تهیه مدارک کرده اند، شخصا میتوانند اقدام به شکایت بکنند. • مدارک (فیلم یا عکس): شکایت اول (توهین به لیدر): تصویر 1 تصویر 2 تصویر 3 شکایت دوم (عدم صلاحیت حضور در اقلیت های دسته انتظامی): شامل مدارک پیوست شده در قسمت مدارک شکایت اول + تصویر 1 تصویر 2 تصویر 3 نکته: در تصویر 2 اکانت Terrororg مولتی شخص Sql بوده که در این شکایت نیز تایید شده و مجازات اعمال شده است. ساسپند های پیاپی و بی دلیل بازیکنان پس از مطلع شدن از قطعی بودن اخراج از اقلیت LSPD در آخرین لحظات حضور در اقلیت >> شکایت اول شکایت دوم همکاری با مجرم C-6 و DM همکار کلیک
    8 امتیاز
  3. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بن اشتباه درود و عرض ادب، ادمین Varagh روز یکشنبه مورخ 07-06-2026 از بنده درخواست فیلم از رقابت روز پنجشنبه مورخ 04-06-2026 رو خواستند در خصوص پیام شخصی ایشون به ما گفتند که از ساعت 16:00 تا 16:30 و از 16:45 تا 17:15 رقابت با اقلیت VLA رو براشون ارسال کنم بنده مسافرت بودم و اکانت دست من نبود دوست بنده Dagger در رقابت حضور داشت اما فقط رقابت اتک دوم بعد از ارسال مدارک فیلم ها و با توضیحات به ایشون گفتیم که اکانت بنده اتک اول در وار حضور نداشت حتی در بازی هم حضور نداشت که شما میگی فیلمش رو ارسال کنم ایشون در جواب گفتن که درحال بررسی مدارک هستیم بعد از گذشتِ 7 روز به ما پیام دادن گفتن باید از اتک اول وار هم فیلم ارسال کنی اگر نبودی باید مدرک داشته باشی که نبودی اینجا یه سوال فنی پیش میاد، دقیقا وقتی اکانت من داخل سرور حضور نداشت چجور مدرکی باید می‌گرفتیم و ارائه میدادیم؟ ایشون راهکار های زیادی از جمله تاریخ آخرین ورود و گرفتن فیلم یا مدرک قابل قبولی از هم فکشنی هات رو به ما پیشنهاد کردن ولی آیا دقیقا بعد از گذشتِ 7 روز و لاگین کردن بسیار روی اکانت چجوری من باید تاریخ آخرین ورود خودم رو چک میکردم وقتی دیگه تاریخ 04-06-2026 پنجشنبه رو به من نشون نمیداد؟ و یا حتی مدرکی از هم فکشنی های خودم میگرفتم وقتی مهلت زمان نگهداشتن فیلم های رقابت 72 ساعت بوده؟ ایشون میتونستن همون اول به ما اطلاع بدن و بگن که اگه نبودی از تاریخ اخرین ورود خودت یا از هم فکشنیای خودت مدرک تهیه کن و یا حتی خودشون با وجود ادمین بودن میتونستن چک کنن از پاسخگوی محترم تقاضا دارم آخرین ورود بنده رو تاریخ 04-06-2026 رو چک کنن و ببینن خودشون که اکانت من اصلا داخل سرور هم حضور نداشت چه برسه به وار لینک فیلم های ارسالی از رقابت: 1 2 3 به دلیل مشکلات حجم بالا و آپلود نشدن از سایت‌ها به صورت تیکه تیکه آپلود شده ولی فیلم کامل میباشد. در صورت نیاز توضیحات بیشتر یا مستندات اعلام کنید در گفتگو اضافه کنم. • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp
    7 امتیاز
  4. فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد 🖤🖤🖤
    6 امتیاز
  5. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی. • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/742917_26Voice-2026-6-17-11-47-51.rar
    5 امتیاز
  6. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات:یک هفته پیش به دلیل درگیری لفظی و فحاشی اکانتم بن خورده بود و تو گیم نیومده بودم و فرد مقابلی که دعوا داشتم باهاش با اکانت فیک در پیام‌رسان خودشو جای صاحب اکانت APE که منم جا زده بود و این ادمین Terible بدون مدارک کامل و بدون ارسال شماره کارت و حرف و حدیثی در مورد خرید و فروش با پول واقعی در گیم منو تعلیق کرده و رسیدگی کنید • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
    5 امتیاز
  7. لیدرای محترم لطفا پول وال بدین به ممبراتون اخه این چه وضعشه اخه 😂 دلم واسش سوخت خدایی ، دیگه دادم بهش پول😂 حالا بگید بینم بهترین لیدری که دیدین کی بوده ؟
    5 امتیاز
  8. آدم سینگل به گور بره ولی تو سمپ رل نزنه
    5 امتیاز
  9. درود سینا آسان توهین نیست. دقت کنید حتی مترادف‌های آن هم توهین نیستند: مترادف اسان: ساده، سهل، میسر، بی رنج، راحت «سینا سهل، سینا ساده، سینا میسر، سینا بی‌رنج، سینا راحت» ضمنا قبل از هرچیز ازتون خواستم درست صحبت کنید. اما لحنتان تغییری نکرد. و به جاش سعی کردید باج بگیرید: از زمانی که یک هفته مهلت دادید 3 هفته گذشته است. حتی اگه این موارد صحت داشت، من باج بده نیستم عزیزم قبلا هم گفتم بهتون. لطفا سریعا پیگیری قضائی کنید. بنده در خدمتم. شما فرض کنید شوخی نبود این مورد هم در دادگاه پیگیری کنید.
    4 امتیاز
  10. هر کسی که شکایت رو برسی میکنه، بیش از ۲ماه بخاطر این توهین هایی که من بی جواب نموندم و جوابشو دادم از فروم بن شده بودم، این شخصیت بنده هست یکی توهین کنه ۱۰۰ جوابشو میگیره مگر من با ایشان شوخی دارم؟ حتی یک بار هم باهاش به صورت دوستانه صحبت نکردم و نمیکنم
    4 امتیاز
  11. سلام از اونجایی که تو قسمت شاهد ها هستم نیازه توضیحاتی رو بدم اول اینکه داخل اون رقابت بنده رو اکانت Arown وار میدادم و از ساعت 16:00 تا 16:30 داخل اکانت خودم وار میدادم و اتک دوم وارد اکانت Arown شدم(لازم به ذکره اکانت Arown در زمان وار TRM و VLA داخل اتک اول اصلا آنلاین نشد)و تو وار شرکت کردم دو روز بعدش جناب آقای varagh اومده مدرک واری که اکانت arown توش حضور نداشتو درخواست کرده تو وار دوم بله شرکت کردم مدرک تمام و کمال ارائه شد خودشونم تایید کردن ولی از جایی اشتباه میشه که مدرک واری رو میخواستن که اصلا حضور نداشتیم آنلاین نبودیم چه برسه حضور داشتن بعدشم راه هایی جلومون گذاشته که تو اون بازه زمانی اصلا قابل پیگیری نبود بعدشم که آقای @Clove رو تو اد زدیم بهشون گفتن که اگه مدرک از ما داره بهش ارائه بده که امروز بن شدیم
    4 امتیاز
  12. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود خدمت سرپرست های عزیز؛ بنده با یک دختر در بازی آشنا شدم با اسم Crystalline یعنی در واقع خودشون دروخاست دوستی کردن و فرداش ازم دروخاست آیدی پیام رسان ایرانی روبیکا را کرد و گفتش بیا آیدی مون رو ست کنیم آیدی من قبلا Ioperation بود بعدش با اون آیدی یک اکانت دیگه رو درست کرده با هویت من که حتی خودمم خبر نداشتم آیدی ها مون ست بود من اصلاً خرید و فروش با پول واقعی نکرده ام کلی ام در این بازی خرج کردم لطفاً دروخاست من را کامل بررسی کنید من با جعل مدرک بن شده ام • مدارک (فیلم یا عکس): UCP Account Legendary
    3 امتیاز
  13. IN THE NAME OF GOD سلام بر همه شما عزیزانی که این تایپیک رو مشاهده میکنید. امیدوارم حال دلتون عالی باشه. یک نرم افزاری تحت وب برای دوستانی که رمز لازم دارن ساختم. اگه نرم افزاری میخواهید که بسازم توی کامنت ها بگید. لینک دانلود: Password Generator By KinGmT (نکته: نرم افزار کاملا ایمن است و فارق از هرگونه بد افزار و بقیه ی موارد مخرب میباشد) آموزش استفاده از نرم افزار: فایل Password Generator By KinGmT رو از حالت زیپ خارج کنید و وارد فولدر Password Generator By KinGmT بشید و روی فایلی که درونش هست Password Generator By KinGmT چند بار کلیک کنید و یا راست کلیک کنید و روی Open With: Google Chrome بزنید. اگر سوالی یا مشکلی بود بگید. اگر تعداد لایک های این پست به بالای 100 عدد برسید مبلغ 4,000,000 پول بازی قرعه کشی میشود.
    3 امتیاز
  14. درود مسئولیت ریاست اجرائی مجموعه رسیدگی کردن به شکایات اعضاء نیست. ضمنا تغییری در ادب شما رویت نشد. 20 روز دیگر از انجمن بن شدید. لطفا وقتی از محرومیت 20 روزه بازگشتید، به 2 نکته دقت کنید: 1. اولین و کوچکترین لحن نامناسبی که مجددا از شما دیده شود، باعث محرومیت شدیدتری خواهد شد. 2. اگر روزی اکانت شما رفع محرومیت شود، کوچکترین شکایت بی مورد یا توهین یا آزاری از سوی شما با تعلیق دائمی غیرقابل بازگشت مواجه خواهد شد.
    3 امتیاز
  15. Staff Note خدمت شما @Toofan جان
    3 امتیاز
  16. داش طرف ۵ سال پیش شکایت کرده الان رسیدگی میکنی؟ ادمینا اون موقع دیموت شدن شاکی بای داده یعنی چی😂
    3 امتیاز
  17. Angel Of Darkness - بوس موس @Yxngzi : Music By
    2 امتیاز
  18. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام، ابتدا باید اظهار کنم که ایشون با توجه به مدارک ارسالی من از وار درخواستیشون (‍!) با تصمیم گیری اشتباه بنده رو محروم کردند. با توجه به توضیحاتی که بهشون دادم و محدودیت Recorder (Game recording) نه پیام کرش شدن بازی داخل ویدیو هست (چون MessageBox از یه صفحه جدید استفاده میکنه) و نه من میتوانم همزمان هم از بازی و هم از صفحه فیلم بگیرم، پیشنهاد یکی از دوستان بخش تاریخ اخرین ورود در UCP بود که مدرکش به صورت خصوصی ارسال میشود (به دلیل وجود IP) مورد دومی که نیاز هست مورد بررسی قرار بگیره این هست که درخواستی که ایشون از وار فکشن/بکس ما با بکسی که ایشون داخلش هستن (TK) کردن، به یقین من هدفی مشخصی داشته و این تصمیم گیری برای درخواست ویدیو از سوی ایشون - نه فقط از بنده بلکه از تمامی شاهد ها به صورت وار کامل، نه جایی مشکوک و حدودا 70 ساعت بعد از وار - چیزی جز تصمیم‌گیری بر اساس احساسات شخصی به چشم بنده و شاهد ها به ذهن نمیرسد • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک تاریخ اخرین ورود به همراه درخواست ایشون از بنده و شاهد ها به@Clove ارسال شد
    2 امتیاز
  19. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ اذیت کردن پیاپی لیدر. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: واقعاً خیلی خیلی زیاد بد واقعاً تنها دلیل که دارم می‌خوام از این فکشن برم فقط لیدر هستش. از حسین جان هم متشکرم واقعاً حسین @SanSooR عالی بود.
    2 امتیاز
  20. توضیحات بنده در رابطه با "نقض" قوانین فکشن ارسال شد. 🔸 Staff-Note 🔸
    2 امتیاز
  21. 2 امتیاز
  22. عشقای من❤️ @PaulWalker @Captain
    2 امتیاز
  23. عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: نقش قوانین و تیکت بی دلیل • شاهد ها: نیازی نیست • مدرک/عکس یا فیلم:برای لیدر ارسال شد
    2 امتیاز
  24. درود. ما ادمین ها تشخیض میدیم این کلمه کجا مجازات دارد کجا ندارد عزیز. از فحاشی در گیم خودداری نمایید. موفق و موید باشید. درود خدمت شما شاکی عزیز @JoRaB شکایت شما تایید شد. موفق باشید. بسته شد.
    2 امتیاز
  25. هم بخاطر خودش هم بخاطر @Pokers پس میگیرم
    2 امتیاز
  26. درود و احترام. شکایت شما تایید شد. اخطار های لازم به هلپر خاطی داده می‌شود. شما هم جواب این سوال هارو در کتاب دین و زندگی پیدا کنید نه در هلپمی.
    2 امتیاز
  27. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: استفاده از مود غیر مجاز (اتوکلیکر) حتی نگه داشتن آن در سیستم هم مشکل دارد • مدارک (فیلم یا عکس):
    1 امتیاز
  28. فقط زنم @Clean
    1 امتیاز
  29. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 6 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد! ----------------------------------------------- • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: - • تعداد پاسخ اشتباه: - • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد! (انصراف از تست)
    1 امتیاز
  30. منم جهت کسب امتیاز 😃
    1 امتیاز
  31. درود برنامه ای که ساختین خیلی شباهتی به سیستم biz robbery بازی نداره، هم اینکه معلوم نیست کدوم عدد درسته یا غلطه یا اصلا چی باید وارد کرد، عدد؟ حروف؟ کاراکتر؟ ---- برای تمرین biz robbery میتونید از این لینک استفاده کنید: اگه مشکلی داشت بگید که ویرایش کنم. https://denaytest2-design.github.io/daenerys2/
    1 امتیاز
  32. درود @NOuShiN عزیز؛ متاسفانه درخواست استعفا شما تأیید شد. سپاسگزارم برای زحماتی که کشیدید به امید دیدار درود @DiedOut عزیز؛ لطفا برای ادامه فرایند استعفا داخل بازی ارتباط برقرار کنید.
    1 امتیاز
  33. درود بر شما درخواست شما آماده شد در صورت رضایت از عبارت بسته شود استفاده کنید.
    1 امتیاز
  34. درودی مجدد، شکایت شما رد شد. عملکرد پاسخگوی محترم درست میباشد. موفق باشید، بسته شد.
    1 امتیاز
  35. متین داداش چقدر تو دستو دل باز بودی ما نمی دونستیم
    1 امتیاز
  36. 1 امتیاز
  37. 1 امتیاز
  38. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده:35 • تعداد پاسخ اشتباه:2 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد):قبول شد.
    1 امتیاز
  39. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: گرفتن مجوز بی دلیل + wanted بی دلیل + توهین. (بنده ماشین این جناب رو کارجک کردم و ایشون اومد پیش من /mfrisk داد بعد مجوز متریال منو بی دلیل take کرد و به بنده وانتد نداشتن مجوز متریال رو داد که 4 وانتد شدم، من شغلم Carjack بود، و ماشین شخصی ایشون رو Hijack کردم فقط، اصلا نه جلوی ایشون گان ساختم و نه به کسی تیر اندازی کردم و نه دلیلی داشت که مجوز بنده گرفته بشه. ایشون برای اینکه بتونه بنده رو frisk بده، مجوز رو take کرده. از محضر جناب @Scorpro تقاضای برسی را دارم.) • شاهد ها: ندارم. • مدرک/عکس یا فیلم: برای @Scorpro ارسال میشود.
    1 امتیاز
  40. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-15 - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-15
    1 امتیاز
  41. بعد از ۱۵ ماه استف بودنت حقت خیلی بیشتر از این حرفا بود و نباید با اینهمه تلاشی که کردی آخرش ادمین سه استعفا میدادی... بهرحال امیدوارم تو ادامه زندگیت موفق باشی و یروزی به آرزوهات، حقت و چیزایی که خیلی تلاش کردی براشون برسی 3>
    1 امتیاز
  42. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 18 • اسم واقعی: محسن • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما: ۳ الی ۴ ساعت • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) ترجیحا ملایم • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ کسب تجربه علاوه بر داشتن توانایی لیدری و خدمت به اعضای اقلیت و تیم محبوب ارساکیا • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر) بله
    1 امتیاز
  43. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 20 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 20 • تعداد پاسخ اشتباه: 0/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...