تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/10/2026 در پست ها
-
درود و احترام. شکایت شما تایید شد. اخطار های لازم به هلپر خاطی داده میشود. شما هم جواب این سوال هارو در کتاب دین و زندگی پیدا کنید نه در هلپمی.12 امتیاز
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ هر شروع یک پایانی داره که پایان ما هم رسید امیدوارم تمامی دوستان هم در زندگی واقعیت هم در بازی موفق باشن برای تک تکشون آرزوی موفقیت دارم یه تشکر ویژه هم بکنم از @MILADemon @HaajAqA @Omid @SanSooR @DoNaLd @Hydro @DawN و سایر دوستان... که برای بهتر شدن اقلیت زحمات زیادی کشيدند و در حال حاضر میکشند برای همتون ارزوی موفقیت دارم تا درودی دیگر بدرود (در صورت آنلاین نبودن از ucp انجام شود) - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: حرف ندارن5 امتیاز
-
با سلام خدمت شاکی محترم @AmirBerLyN شکایت شما تایید شد. شما به زودی رفع محرومیت خواهید شد.4 امتیاز
-
درود و احترام خدمت شاکی محترم توضیحات و دفاعیه ها در غالب Staff-Note برای مسئول گرانقدرم جناب [ @Terible ] ادغام گردید. + باشد که به راستین اوقات خود را سپری کنیم همچنین نادان و بی تجربه نباشیم!4 امتیاز
-
با سلام و درود. آین داستان دردسر پلیس بودن این ویدئو توسط تیم SFPD ساخته شده، و توسط Emaad منتشر شده. ممنون بابت آقای رکوردر @Amirsezar ممنون بابت آقای ادیتور @Andy ممنون بابت تهیه کنند ویدئو @ForudGah ممنون از شما بریم سراغ ویدئو Click توجه!! امیدوارم لذت برده باشید بدرود.3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: فحاشی شدت بالا • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=456b-XRecorder-20260609-01.mp43 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام، این بن اشتباه بوده و من از هیچ چیتی استفاده نکردم. موضوعی که اتفاق افتاده مربوط به یک باگ شناختهشده توی بازیه که وقتی طرف مقابل از MN استفاده میکنه و باگ میشه، بعضی وقتا با یک تیر هم کیل میشه و این مورد قبلاً هم دیده شده. از ادمین های سابقه دار و کار بلد بپورسید میدونن این موضوع رو و حتی خودم حاضرم تو یک رکورد این باگ رو نشونتون بدم. اگه لازم باشه تست هم میدم یا ویدیو رکورد میکنم تا مشخص بشه قضیه چیت نبوده و فقط باگ هستش • مدارک (فیلم یا عکس): UCP3 امتیاز
-
با سلام خدمت شاکی محترم @RezaKhan شکایت شما تایید شد. شما به زودی رفع محرومیت میشوید.3 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 18 • اسم واقعی: امیر • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:8الی 10 ساعت • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) دسته ملایم • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟کسب تجربه زیاد • آیا تأیید میکنید که تمامی قوانین در این صفحه را بهطور کامل مطالعه کردهاید و متعهد به رعایت آنها هستید؟ (بله یا خیر) بله3 امتیاز
-
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ایشون با دو اخطار MG به بنده وانتد دادند شکایت صرفا بخاطر خود افسر بوده تا قوانین را مطالعه کنند • شاهد ها: لازم نیست • مدرک/عکس یا فیلم:3 امتیاز
-
3 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام و درود بنده در دوئل خداییش شکایت رو از این بابت کردم که دوئل رو اوکی کنم وگرنه از شخص سانسور کاری ندارم چون ایشون مسئوله و حتی آسون گرفتن اما بنده HP ایشون رو ۱۸ کردم یعنی نصف HP ایشون رو کم کردم اما ایشون گفتند که باید ریجکت کنم لطفا بررسی کنید ممنون • مدارک (فیلم یا عکس): مدارک موقع تست ندارم از دوئل نمیشد که ریکورد باشم طبق توضیحات از ساب لیدر مدارک بگیرید2 امتیاز
-
شرکت کنندگان @Andy @Carlos @Ahmmad @Haadi @SaLiOne @OAGA @Wine @Body @Daddy @BaaLaaCH @Pokers @AngeI @Syd @QiaMaT @QaFeL @Nabiallah @Takaya @Taaha @RoTiS @HajMilad @FerFerY @Roozbeh @DictatoR @Ali @MohammadAli @Abbas @Olden @ERFANXXX @Allah @Exit @Mobinaa @Hesaam @Mehrsam @Emad @arya @mooz @Neymar @Toofan @Sajjad @Yuu @KhuN @FeaRLeSS @FACeLELSs @reza22 @AmirMahdi @MooN @Dokhmali @AmuEsi @amukarim2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
@BRN Novalisa @ImFaTi @Elmira @Emilia @Pretty @KaroLin @iiminwa تگ کنم تا صبح میرسه هرکی که دختره خوشگله غیر اینهههه؟ دختر جدی نعمته💖2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
- عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-10 - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-102 امتیاز
-
2 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: داشتم وال میزدم دیدم بن شدم😂 • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - BerLyN2 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: پخش موزیک از طریق میکروفون ۵+ • مدارک (فیلم یا عکس): Record2 امتیاز
-
عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده:7 • تعداد پاسخ اشتباه:5/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد):رد شد2 امتیاز
-
بمولا حاجی خوبه باز ما فاز گرفتیم تو که گاز گرفتیو چی بگیم؟ اق امیر دوستت دارم داش امیر گل اقا سعیید چشامی بقران دادااااش💕 😂😂 گر ته این راه تلخ است، بگذار تلخ باشد تمام زندگی ما تلخ بود اینم روش❤️2 امتیاز
-
عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ مشغله زندگی - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: از لیدر اول @Arown عزیز تا آخرین لیدری که بهش خدمت کردم @NothingLeft و همچنین آقای پارسا @DoNaLd عزیزم بهترین بودن، ما هم یه گوشه کارو گرفتیم که جا نمونه، همه ی بچهای مدیک تو قلبم جا دارن خیلی دوستشون دارم بهترین بودن، درکل موفق باشید همگی خیلی تلاش کردم که بهتون سخت نگذره تلاش کردم تا حقوق همه حفظ شه و ناعدالتیهای پی در پی ادامه نداشته باشه امیدوارم درست شه و به حقوقتون برسید، تا بتونم براتون همه کاری انجام میدم خیلی دوستون دارم، خدا حافظ شما همه باشه سرتون سلامت مخلص بچهای زحمت کش مدیک "Commander imAbbas"2 امتیاز
-
باسلام و درود عملکرد ساب لیدر مربوطه صحیح بوده است. اون قانونی که نقل قول کردید مربوط به زمانی است که در جایی بیرون از هلپمی مانند توهین در انجمن یا در چت های جدا از هلپمی (S, /CC/ و ...) باشد. شکایت شما رد شد. موفق باشید.2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
درود @GNV با توجه به مدارک جدیدی که ارسال کردید، واقعاً این وضعیت تأسف باره که باید هلپر مجموعه ای که وظیفش کمک و آموزش به بازیکنان است رو باید من از قوانین آشناشون کنم. بیاید کمی از قوانین آشناتون کنم این یعنی چی؟ یعنی اینکه شما با سیستم Windows حتما باید از دکمه F3 یا فایل agrec. ارائه بدید نه ".MP4" به عنوان یک هلپر که بهترین آموزش هارو باید به بازیکنان سرور ارائه بده، واقعاً شأن خودتون رو زیر سؤال بردید که باید یک شخص شمارو از قوانین مطلع کند. شکایت شما رد شد. امیدوارم که به راه راست هدایت شوی برادر.2 امتیاز
-
به نام خدا باعرض سلام و احترام خدمت تمامی عزیزان آرساکیا گیم عکس پنل کاربری: اولین بار هست که وارد اقلیت "News Reporter" می شوم و خوشحال هستم که با یک مجله خوب در خدمت شما باشم. بنده و ادمین @Ezi در حال مصاحبه بودیم؛ که یهو صدای دو عدد جنگنده رادار گریز دوژمن آمریکایی از نوع F-35 USA به گوشمون اومد: بنده و @Ezi ترسیدیم و با سرعت دنده گاز رو زدیم و از اون منطقه فرار کردیم. بنده و @Ezi تو راه داشتیم هایده گوش میدادیم و یهو دوباره صدای جنگنده دوژمن اومد ولی اینبار جایی رو نزدن! ولی اینبار همه چی فرق میکرد، اینبار جنگنده ها برای سوخت رسانی در یک ناو بزرگ به نام "Abraham Lincoln" فرود اومدن! بنده هم کنجکاو شدم تا اونجا رو بررسی کنیم. به @Ezi گفتم تو ماشین هایده گوش کن تا برم و بیام! به صورت مخفیانه وارد ناو شدم تا ببینم اونجا چه خبره. خلاصه که رفتم و وارد ناو شدم تا اطلاعات و معلومات ویژه ای از این ناو کسب کنم و به سازمان فدرال ارائه بدم و با موفقیت این اطلاعات رو با استفاده از ریز پرنده جاسوسی با موفقیت کسب کردم. چون نصف شب بود و همه خواب بودن با @Ezi تو ماشین خوابیدیم تا صبح شه. صبح شد، صبح همگی بخیر! میخواستیم به مدیر اطلاعات فدرال یعنی سید علی LaMaRi @Scorpro زنگ بزنیم، زنگ زدیم زنگ زدیم زنگ زدیم... جواب نداد! تو صحرا بودم، هیچی تو صحرا وجود نداشت! یه دفعه یه معلمی رو دیدم که از تشنگی داشت جون میداد، که سوار ماشینش کردم و یه ساندیس بهش دادم و کولر رو واسش زدم. چند تا سؤال از این معلم پرسیدم: شما چه کسی هستید؟ بنده خداوردی هستم اینجا چه میکنی؟ چند عدد سارق ماشین و اموالم رو دزدیدن😭 خلاصه که دلم برای این معلم زحمتکش سوخت. ناگهان به یک جاده خاکریز مواجه شدیم! که دیدیم دو عدد پدافند روسی که با نام "Pantsir-SMD-E" مواجه شدیم. که یهو یکی از کارمندان سازمان اطلاعات فدرال با من تماس گرفت. نام این شخص متی کار ضحاک بود "MeetiMareZahakProMax" اخطار داد که از این منطقه فوراً خارج شوند وگرنه به عنوان جاسوس یا تخریبگر دستگیر میشید. ما هم ترسیدیم. در حین برگشتن از این منطقه چندین انفجار به گوش آمد💥 صدای جنگنده آمد که شروع به شلیک موشک های هوا به زمین پیشرفته دوژمن از نوع "Kh-35UE" آغاز شد. پدافند ها فعال شدند🪖 صدای انفجار خیلی بلندی به گوش رسید💥 که یکی از جنگنده ها با سرعت خیلی بالا زدن و فرار کردند و از منطقه نظامی خارج شدند. که با یک افسر فدرال که نامش LoveGod بود مصاحبه کردیم. که بصورت قانونی وارد این منطقه شدیم و از آنجا عکاسی کردیم. متأسفانه همانطور که در عکس مشاهده میکنید پدافند منهدم شده بود. که این ناو هواپیما بر سریع از این تنگه خارج شد و با حمله نیروی دریایی مواجه شدند. تشکر از تمام دوستان - ری اکشن یادت نره رفیق😉1 امتیاز
-
عکس سایز کوچک از"اطلاعات کاربری"از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید"اطلاعات کاربری"از طریق کنترل پنل؛ عکس سایز کوچک ازشاهدین"اطلاعات کاربری"ازطریق کنترل پنل:ندارم توضیحات: سلام خدمت ادمین محترم و پاسخگوی شکایات بنده برای باره سومه که شکایت میکنم برای شکایت های بی مورده اقایHajBhzad ایشون چند باره از بنده شکایت میکنه و رد میشه من تنها نبودم ایشون با این کار هاش نظم سرور و فروم رو بهم ریخته این فرد با استفاده از ad به پلیر های کال میده و میگه که من خریدار کالای شما هستم و بعد اینکه میریم و ترید کار رو میزنیم ایشون ریکانکت میدن و میان از ما شکایت میکنن یکبار نه اونم چند بار مبادله کالا در قوانین سرور مشکلی نداره نمیدونم هدف این فرد از این کار چیه که میاد و شکایت میکنه وقت مارو میگیره خواهش مندم به ایشون تذکر بدید بنده تنها شاکی نیستم لطفا پیگیری شه که جلو کار های ایشون گرفته بشه که هم وقت مارو نگیره هم ایجاد مزاحمت نکنه ببخشید که وقت شمارو هم گرفتم مدارک(فیلم یا عکس): در فروم ایشون1 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: با سلام، بن بنده کاملا به صورت اشتباهی بوده این یک نوع باگ شناخته ایه که اونایی که از MN استفاده میکنن باهاش مواجه میشن، و بنده میتونم ثابت کنم که که این یه باگه، اگر امکانش باشه یک ادمین بلند پایه پیگیری کنه، وقتی MN باگ میشه شما با یک شات سایلنت پیستول هم میمیرید این یه باگ کاملا شناخته ایه. • مدارک (فیلم یا عکس): UCP ویرایش شده November 25, 2025 توسط1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
با سلام خدمت @ArthurMorgan عزیز توجه داشته باشید که شما میتوانید با تگ کردن گرافیست مورد نظر خود روند پاسخگویی به تاپیک شما سریعتر انجام خواهد شد.1 امتیاز
-
درود. درخواست گرافیکی شما آماده شود. در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه بسته شود را ارسال نمایید.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 10-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ به تمرین نمی رسم.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بن برای چی؟! • مدارک (فیلم یا عکس): UCP1 امتیاز
-
درود. این برنامه هیچ ربطی به چیت و ارساکیا ندارد این برنامه یک ریکورد برای صفحه هست روی صفحه بازی اومده است بازم تاکید میکنم این برنامه هیچ ربطی به چیت یا ارساکیا نداره و اگر منظورتون من چیت میزنم با مدرک بیشتر شکایت کنید و از شکایت های بی مورد خودداری کنید درود مجدد. و شاید برای برنامه دیگر هست و هیچ ربطی به چیت یا ارساکیا نداره1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
