تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 07/18/2019 در پست ها
-
ضمن سلام و عرض احترام خدمت عزیزان زحمتکش دپارتمنت و لیدر های گل و دوست داشتنی، مفتخرم اصلاحات و اضافات قوانین عمومی دسته ویژه و دسته خودتان را به سمعتان برسانم. *دقیق و با دقت خوانده شود، قوانین بایستی از همین لحظه اجرا شوند و اشتباه مجازات در پی دارد* ریز جزئیات تغییرات قوانین دسته ویژه به شرح زیر است (به ترتیب از اول قوانین): قوانین به منظور قابل فهم تر شدن، زیبا سازی و جنبه بصری آنها تقویت شدند. به منظور قابل فهم تر شدن، موارد مربوط به هم کنار هم قرار گرفتند. در بند دستورات اقلیت توضیحات Ta/ تکمیل شد. در بند دستورات اقلیت توضیحات تکمیلی MT/ (مربوط به آپدیت جدید) قرار داده شد. در بند دستورات اقلیت توضیحات تکمیلی MZ/ و وانتد مربوط به آن قرار داده شد. کد پیش تعریف C-15 و قوانین مرتبط بالکل حذف شد. فقط لیدر و ساب لیدر از اعلام C-14 در چت دپارتمنت معاف هستند. در بند کد های پیش تعریف، توضیحات تکمیلی C-13 اضافه شد و محل اعلام آن به R/ تغییر یافت (برای PD). در بند گشتن (Frisk)، تاکید شد که دستور مختص FBI بوده و فقط اعضای 5+ FBI میتوانند اعضای PD یا NG را فریسک کنند. در بند شوکر زدن (Tazer)، توضیح موارد استفاده قابل فهم تر نوشته شد. در بند شوکر زدن (Tazer)، قانون سلب حق کشتن وانتد زیر Freeze افزوده شد. در بند دادن درجه تحت تعقیب (Wanted)، راهکار مواجه شدن با وانتد AFK توضیح داده شد و زمان آن از 3 دقیقه به 2 دقیقه تنزل پیدا کرد. در بند دادن درجه تحت تعقیب (Wanted) خط آخر، شبهات درباره اینکه اگر کسی با وانتد C-7 به شما حمله کرد چه باید کرد برطرف شد (دفاع از خود بی معنی است ابتدا باید وانتد را تقدیم کنید). در بند لیست درجات تحت تعقیب (Wanted Level 1)، توضیحات تکمیلی برای وانتد Sit On Cop Car ذکر شد. در بند لیست درجات تحت تعقیب، برای وانتد های Attack Civil, Drive-By و Civil Kill توضیحات تکمیلی قرار داده شد. به منظور رونق بخشیدن به FBI، اعضای PD بایستی همه امور مربوط به Ticket را با وانتد Didn't pay ticket مجازات کنند (چه Ticket/ را داده باشید چه نداده باشید، دیگر Ignoring Cop تعلق نمیگیرد). در بند لیست درجات تحت تعقیب (Wanted Level 6)، توضیحات Crime Partner بصورت کامل افزوده شد و راهکار در همه موقعیت ها به شما نشان داده شد. در بند اخطار ها، همه شرایط مواجه شدن با وانتد توصیف شد. در بند موقعیت هایی که افراد فرصتی برای تسلیم شدن ندارند، در مورد سوء استفاده از ESC بیشتر توضیح داده و راهکار آموزش داده شد. قوانین Suspend به قوانین داخلی PD منتقل شدند. هوا به زمین زدن با Rustler (با توجه به شرایط مذکور در قوانین NG) آزاد است. در قوانین FBI اضافه شد: زمانی که دست کسی سلاح مشاهده کردید (به استثنای اقلیتهای دسته متوسط) می توانید بدون Frisk/ وانتد مربوط را به او بدهید. (حواستان به Toys ها باشد، در صورت تشخیص اشتباه (مجازات: اخطار لفظی برای بار اول و در صورت تکرار Faction Warn). سعی بر این بود که تمامی مشکلات و حفره های قوانین پر شود و ممبر های عزیز دپارتمنت در شرایط خاص و جدید به شک و شبهه نیوفتند. سعی میشود در رابطه با وانتد هایی که در شماره 15 ذکر شد قوانینی وضع شود تا حمایت بیشتری از FBI شده باشد. امیدوارم با این تغییرات حمایت مارا از خود حس کنید و توانسته باشیم ذره ای از زحمات شمارا جبران کنیم. همچنین ایده ها و نظرات خود را درباره قوانین جدید با من در PM فروم درمیان گذاشته و اگر فکر بهتری داشتید مطرح کنید. ارادتمند، روزبه4 امتیاز
-
باید بدهی hredder$ پرداخت شود. سلام شما گفتید که اکانت مولتی بنده با فرد shredder ایپی خورده و بن شده و باید shredder بدهی خوشون رو بدند تا من انبن شم اقای shredder بدهی شون رو دادند و در حال حاضر انبن هستند و مثل اینکه بدهی شون رو دادند و مولتی های ایشون و خودشون انبن شده, جز اکانت بنده اگه میشه انبن کنید @Kelton اسم اکانت: SqueeZe3 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 16 • اسم واقعی: ابوالفضل • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: تعریفی ندارم • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6, 7 ساعت • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): بین 13 تا 2شب • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: به دلایلی • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه): نمیدونم • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ همینطوری • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 3 4 بار3 امتیاز
-
ماینکرفت (به انگلیسی: Minecraft) یک بازی جهان باز مستقل است که توسط موجانگ AB ساخته شده و توسط همین استودیو برای PC و موبایل منتشر شدهاست. نسخه پی سی بازی به صورت عمومی در ۱۷ می ۲۰۰۹ با عنوان نسخه آلفا منتشر شد و بعد از آپدیتهای پیاپی به عنوان نسخه اصلی و نهایی در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شد. همچنین نسخهای از بازی برای اندروید یک ماه قبل از آن در ۷ اکتبر منتشر شد. نسخه آیاواس بازی نیز در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. در تاریخ نهم می ۲۰۱۲ میلادی بازی برای ایکسباکس ۳۶۰ به عنوان نسخهایکسباکس لایو که توسط ۴J Studios توسعه داده شده بود عرضه شد. تمامی نسخههای ماینکرفت به روزرسانیهای دورهای دریافت میکنند. ویژگیهای خلاقانه و قابلیتهای ساخت و ساز در ماینکرفت به بازیگران این امکان را میدهد تا به وسیله مکعبهای با بافتهای مختلف در دنیایی رویهای، سازههای مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیتهای دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمعآوری منابع، صنعتگری و مبارزه میشوند.گیمپلی در نسخه تجاری بازی، شامل دو حالت اصلی میباشد: حالت Survival (بقاء)، که بازیکنان در آن میبایست به جمعآوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگهداری میزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند؛ و حالت Creative (خلاقانه)، که در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را در اختیار دارند، آزادانه میتوانند پرواز کنند. در این حالت درجه سلامتی و گرسنگی وجود ندارد. همچنین حالت سومی با عنوان Hardcore وجود دارد که همانند حالت Survival (بقاء) با تفاوت در میزان سختی است. در این حالت بازیکن تنها یک جان داشته و پس از مرگ، مجبور به حذف دنیایی که ساخته است میشود. یکی از بهترین قابلیتهای ماینکرفت ، قابلیت افزودن پلاگینها و کدهای جدا از کدنویسی ماینکرفت است که این قابلیت باعث به وجود آمدن Gamemodeهای جدا از Gamemodهای اصلی و سرورهای گوناگونی شدهاست. ماینکرفت موفق به دریافت ۵ جایزه از کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال ۲۰۱۱ شد: جایزه نوآوری، بهترین بازی قابل دانلود، و همچنین برنده بهترین بازی جدید از بخش انتخاباتی توسعه دهندگان بازی و جایزه انتخابی حضار شد. این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally از فستیوال بازیهای مستقل در ۲۰۱۱ نیز شد. ماینکرفت همچنین برنده جایزه اهرمک طلایی در بخش بهترین بازی قابل دانلود در سال ۲۰۱۲ شد. در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ حدود ۱۰ میلیون نسخه پی سی بازی به فروش رفت و در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از بازی در تمامی پلتفرمها به فروش رسید. در سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت مایکروسافت با خریداری شرکت موجانگ از ناچ (صاحب شرکت ماینکرافت) با قیمت ۲٫۵ میلیارد مالکیت فکری این بازی را از آن خود کرد. گیمپلی ماین کرافت یک بازی سه بعدی (حالت ماسه ای:منظور خانه سازی) است که اهداف خاصی ندارد و بازی کنان با وجود آزادی که دارند نحوهٔ بازی کردنشان را انتخاب میکنند;اگرچه یک سیستم پیروزی هم (در نسخههای جدید)تعبیه شدهاست . بازی به صورت پیش فرض اول شخص است که بازیکن میتواند سوم شخص کند.(عملا سوم شخص برای بازی تعبیه نشدهاست) دنیای بازی به صورت ناهمواریهای سه بعدی است-عمدتا مکعب و مایعات-و نمایانگر تنوع مادهها است.مثل:خاک،سنگ،کانی،تنه درخت،آب و گدازه. محوریت بازی حول جمع کردن و گذاشتن این اشیاء صورت میگیرد. این بلوکها بهطور نسباتا منظم پخش میشوند هنگامی که،بازیکنان آزادانه در جهان میگردند. بازیکنان با کندن بلوکها و جایگذاریشان در جایی دیگر قادرند سازههایی را بنا کنند. دنیای بازی عملاً نامحدود است و به اندازه کاوش بازیکن تولید میشود;به کار بردن موقیت نقشه (به انگلیسی:map seed) باعث بدست آمدن منطقهٔ جغرافیایی در سیستم بازی میشود،که به صورت دستی توسط بازیکن نیز تایین میشود. در حالت عمودی محدودیت دارد (۲۵۶ بلوک)اما از لحاظ صفحهٔ افقی نامحدود است و فقط در مسافتهای بسیار دور شاید دچار مشکل تکنیکی شود. ساختار دنیای نامحدود بدین گونه است که دادهها را –در بازی به صورت شیئی به اندازهٔ فضای یک بلوک- با واحدهای کوچک تقسیمبندی میکند و آنها را فقط زمانی که بازیکن نزدیک آن محل هست ذخیره میکند. دنیای بازی به بومهای مختلفی تقسیمبندی شدهاست از جنگل و صحرا گرفته تا مناطق برفی،همچنین زمین بازی شامل جلگه، کوهستان،دشت،غار،دریا،رود،موادمذاب،دره میشود. سیستم زمانی بازی در برگیرندهٔ چرخهٔ روز و شب است که هر کدام بیست دقیقه در دنیای واقعی طول میکشد. بازیکنان در طول بازی با موجودات گوناگونی مواجه میشوند که به آنان موب(به انگلیسی:mob) میگویند.مانند:حیوانات،روستایی ها،شخصیتهای دشمن. موبهای مطیع(حیوانات)برای بدست آوردن غذا و مواد اولیه شکار میشوند.مانند:گاو ها،خوکها ،مرغها و ماهی ها. آنها در طول روز تولید میشوند در صورتی که موبهای دشمن در طول شب و یا در مکانهای تاریک مثل غارها تولید میشوند. آنها شامل عنکبوت ها،اسکلت ها،زامبیها میشوند. بعضی از موبهای دشمن مانند زامبیها و اسکلتها در نور آفتاب می سوزند(به جز آنهای که در آب یا زیر سایهٔ درختها اند). بعضی دیگر منحصر به فرد اند مانند کریپرها (به انگلیسی:creeper) (موجودی انفجاری که در نزدیکی بازیکنان منفجر میشود) ، اندرمنها (به انگلیسی:enderman) (موجوداتی با توانایی جابه جایی آنی و برداشتن بلوک ها) منتقدین بازی را غیر حقیقی طلقی میکنند زیرا آب با مصافت محدود از بلوک منبع همیشه جریان دارد ومی توان آن را با گذاشتن بلوکی دیگر و یا با استفاده از سطل از بین برد. سیستمهای پیچیده مانند سیستمهای مکانیکی،مدارهای الکتریکی،ورودیهای منطقی میتوانند توسط مواد اولیه خاص در بازی ساخته شوند که به نام سنگ قرمز redstone شناخته میشوند. ماینکرافت دارای دو دنیای موازی دنیای اصلی هست : زیر زمین (به انگلیسی:nether) ، آخرت (به انگلیسی:end). زیر زمین یک بعد جهنمی است که با ساخت دروازه توسط بازیکنان در دسترس میشود;که شامل بسیاری از منابع خاص میشود و میتوان از آن برای طی کردن مسافتهای طولانی در دنیای بالا (زمین) استفاده کرد. بازیکنان میتوانند به صورت اختیاری به وسیلهٔ موادی که در زیر زمین پیدا میشود موب رئیسی را بسازند که به ویچر (به انگلیسی:wither) معروف است. آخرت زمینی خالی شامل جزایر(زمین تکه تکه) زیادی است. موب رئیس اژدها (به انگلیسی:dragon) معروف به اژدهای آخرت (به انگلیسی:ender dargon) ساکن جزیرهٔ اصلی است. کشتن اژدها علاوه بر دسترسی به مواد خاص(هاله صورتی رنگ) و پدیدار شدن دروازهٔ اختیاری که فقط با ابزار انتقال سریع میتوان به آنجا رفت و شامل آیتمهای خاص خود است ; به پایان بازی تعبیر میشود،هر چند با بازگشت به دنیای اصلی که بعد از کشتن اژدها یا مرگ بازیکن میسر میشود بازی همواره نامحدود باقی میماند. بازی دارای پنج مود است:بقاء (به انگلیسی:survival)، خالق (به انگلیسی:creative)، ماجراجویی (به انگلیسی:adventure)، هاردکور (به انگلیسی:hardcore)، بیننده (به انگلیسی:spectator) . همچنین سیستم سختی بازی چهار بخش است:برای مثال دوستانه (به انگلیسی:peaceful) جلوگیری میکند از دشمنی موبهای دشمن و بازی در سختی (به انگلیسی:hard difficulty) بازیکنان میتوانند در صورت گرسنگی بمیرند. امیدوارم از خواندن این متن لذت برده باشید1 امتیاز
-
دو سال پیش، سرور آرساکیا، مسابقه دراگ ریسینگ! http://s9.picofile.com/file/8366929050/Rec_2019_07_17_11_16_35.mp4.html1 امتیاز
-
ضمن سلام و عرض احترام خدمت عزیزان زحمتکش دپارتمنت و لیدر های گل و دوست داشتنی، مفتخرم اصلاحات و اضافات قوانین عمومی دسته ویژه و دسته خودتان را به سمعتان برسانم. *دقیق و با دقت خوانده شود، قوانین بایستی از همین لحظه اجرا شوند و اشتباه مجازات در پی دارد* ریز جزئیات تغییرات قوانین دسته ویژه به شرح زیر است (به ترتیب از اول قوانین): قوانین به منظور قابل فهم تر شدن، زیبا سازی و جنبه بصری آنها تقویت شدند. به منظور قابل فهم تر شدن، موارد مربوط به هم کنار هم قرار گرفتند. در بند دستورات اقلیت توضیحات Ta/ تکمیل شد. در بند دستورات اقلیت توضیحات تکمیلی MT/ (مربوط به آپدیت جدید) قرار داده شد. در بند دستورات اقلیت توضیحات تکمیلی MZ/ و وانتد مربوط به آن قرار داده شد. کد پیش تعریف C-15 و قوانین مرتبط بالکل حذف شد. فقط لیدر و ساب لیدر از اعلام C-14 در چت دپارتمنت معاف هستند. در بند کد های پیش تعریف، توضیحات تکمیلی C-13 اضافه شد و محل اعلام آن به R/ تغییر یافت (برای PD). در بند گشتن (Frisk)، تاکید شد که دستور مختص FBI بوده و فقط اعضای 5+ FBI میتوانند اعضای PD یا NG را فریسک کنند. در بند شوکر زدن (Tazer)، توضیح موارد استفاده قابل فهم تر نوشته شد. در بند شوکر زدن (Tazer)، قانون سلب حق کشتن وانتد زیر Freeze افزوده شد. در بند دادن درجه تحت تعقیب (Wanted)، راهکار مواجه شدن با وانتد AFK توضیح داده شد و زمان آن از 3 دقیقه به 2 دقیقه تنزل پیدا کرد. در بند دادن درجه تحت تعقیب (Wanted) خط آخر، شبهات درباره اینکه اگر کسی با وانتد C-7 به شما حمله کرد چه باید کرد برطرف شد (دفاع از خود بی معنی است ابتدا باید وانتد را تقدیم کنید). در بند لیست درجات تحت تعقیب (Wanted Level 1)، توضیحات تکمیلی برای وانتد Sit On Cop Car ذکر شد. در بند لیست درجات تحت تعقیب، برای وانتد های Attack Civil, Drive-By و Civil Kill توضیحات تکمیلی قرار داده شد. به منظور رونق بخشیدن به FBI، اعضای PD بایستی همه امور مربوط به Ticket را با وانتد Didn't pay ticket مجازات کنند (چه Ticket/ را داده باشید چه نداده باشید، دیگر Ignoring Cop تعلق نمیگیرد). در بند لیست درجات تحت تعقیب (Wanted Level 6)، توضیحات Crime Partner بصورت کامل افزوده شد و راهکار در همه موقعیت ها به شما نشان داده شد. در بند اخطار ها، همه شرایط مواجه شدن با وانتد توصیف شد. در بند موقعیت هایی که افراد فرصتی برای تسلیم شدن ندارند، در مورد سوء استفاده از ESC بیشتر توضیح داده و راهکار آموزش داده شد. قوانین Suspend به قوانین داخلی PD منتقل شدند. هوا به زمین زدن با Rustler (با توجه به شرایط مذکور در قوانین NG) آزاد است. در قوانین FBI اضافه شد: زمانی که دست کسی سلاح مشاهده کردید (به استثنای اقلیتهای دسته متوسط) می توانید بدون Frisk/ وانتد مربوط را به او بدهید. (حواستان به Toys ها باشد، در صورت تشخیص اشتباه (مجازات: اخطار لفظی برای بار اول و در صورت تکرار Faction Warn). سعی بر این بود که تمامی مشکلات و حفره های قوانین پر شود و ممبر های عزیز دپارتمنت در شرایط خاص و جدید به شک و شبهه نیوفتند. سعی میشود در رابطه با وانتد هایی که در شماره 15 ذکر شد قوانینی وضع شود تا حمایت بیشتری از FBI شده باشد. امیدوارم با این تغییرات حمایت مارا از خود حس کنید و توانسته باشیم ذره ای از زحمات شمارا جبران کنیم. همچنین ایده ها و نظرات خود را درباره قوانین جدید با من در PM فروم درمیان گذاشته و اگر فکر بهتری داشتید مطرح کنید. ارادتمند، روزبه1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام خدمت شاکی محترم. شکایت شما پذیرفته و بازیکن مورد نظر مجازات خواهد شد. * بسته شد1 امتیاز
-
سلام و درود خدمت ادمین محترم @EaSy بنده Organizer اون اونت بودم. در دقایق اول تصمیم داشتم فریز نکنم تا لذت بیشتری ببرند اما ظاهرا جنبه اش رو نداشتند (البته بعضیا) کسی که UTM_joker رو کیل کرد رو با هم در فیلم زیر میبینیم: !مدرک!1 امتیاز
-
@StranGeBoy درخواست استعفاء شما پذیرفته شد، با 60 FP از اقلیت اخراج میشوید هر چه زود تر به لیدر یا ساب لیدر مراجعه کنید!1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله کامله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نمیتونم انلاین بشمو شاید بعدا برگردم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: حرف ندارن و خیلی گل هستن. خیلی با شعور هستن فهم بالایی دارن فقط پشت سرشون حرف زیاده میبینید که1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد