تمامی فعالیت ها
این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود
- ساعت گذشته
-
نظرتون راجب کسایی که سیس میگیرن چیه
Blueberry پاسخی برای Namadeadabserver ارسال کرد در موضوع : مطالب طنز
+ -
"درود و احترام" شکایت شما تایید شد. موفق باشید! +بسته شد.
-
در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود میتوانید روند پیگیری را سریع تر کنید.
-
خیلی عالی بووووووود دمت گرم🤣
-
HaajAqA شروع به دنبال کردن (ویکی) توضیحات ناقص بخش دستورات وسیله نقلیه کرد
-
- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: در بخش جمله زیر ذکر شد. "Change lock با استفاده از این بخش میتوانید کلید وسیله نقلیه خود را عوض کنید" در این بخش و بخش بالاترش باید به سه نکته اشاره میشد که برای عدم شلوغی تاپیک هرسه مورد در اینجا اعلام میشود. [تاکید برای دریافت رسپکت هرسه در صورت فیکس] 1: این گزینه تنها زمانی در پنل قابل مشاهده هستش که به کسی کلید وسیله ی نقلیه خود را داده باشید. 2: واژه کلید در این متن اشتباه هست! در صورتی که از این بخش استفاده کنید قفل ماشین شما عوض میشود و کلیدی که به افراد دادید دیگر کارآمد نیست و دسترسی به ماشین شمارا ندارند. 3: کمی شک دارم بخاطر آپدیت های جدید اما فکر کنم برای دریافت کلید ماشین هر شخص محدودیت داشت - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیحات داده شد
-
درود. @SadLook به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا 48 ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته میشود.
-
Kurisu عضو سایت گردید
-
Lamborghini
-
abolblak عضو سایت گردید
-
ساعت ۱۲ شب به بعد تا ۵ صبح با سی ار فول و رفیقات
-
از بین اسکین ها از کدام یک بیشتر خوشتان می آید؟
Blueberry پاسخی برای Aradtajik ارسال کرد در موضوع : مطالب طنز
++++ -
تویه چه ورزشی فعالیت میکنید یا قبلا کردید و ول کردید؟
SCARX پاسخی برای RAYSEZ ارسال کرد در موضوع : ورزش و تناسب اندام
نوکرتم عشق منی فدات بشم -
• اولین رفیقی که تو سرور داشتین کی بوده!؟
Blueberry پاسخی برای AMIRALIPopo ارسال کرد در موضوع : مطالب طنز
@ShadowStriker -
عشق منی جیگر نوکریم عشقی فدات بشم مشتی نوکرتم جیگر خاکتم عزیزی
-
نمیدونم
-
آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): بله به سلیقه گرافیست - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه گرافیست - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه گرافیست - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله به سلیقه گرافیست لطفا خوانا باشه - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه گرافیست @NalenGi کار خودته
-
یاخدا
-
@MamadAmin @ZeRoX @Pedi میلاد اورج که فرومشو ندارم فک کنم @AGmilad بود
-
Nitro عضو سایت گردید
-
کجاش طنزه بنظرم برو مطالب کرینج
-
عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ اکتیویتی نیس - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی
-
بمیرم برات sssAnanasss😭😭💔
-
@Aras @Ezi @Default @StormRage @Allah @MooN @Kanan @Exit
-
با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @11780درخواست استعفاء شما در حال بررسی...
-
Cio شروع به دنبال کردن معروفترین فرد کدام گزینه است ؟ 🤓 کرد
