رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. AmirSaypher

    mrlol1010/فحاشی

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: فحاشی • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. Kirito

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    پس چی ادا می‌کنه؟😐
  4. TakRang

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    منم دلم خواست 🥲🥲
  5. Levi

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    درود و احترام خدمت شما شاکی محترم @BiMaR: شکایت شما تایید شد منیجر مربوط @Kamyab به زودی Demote خواهد شد پ.ن: @Kamyab مدارک را ارسال نکردید
  6. ZeRoX

    ناعدالتی در ایونت | Vorkl

    درود و احترام خدمت شما @RaGneR. شکایت شما رد شد. پلیر مربوطه در تیم هاستری حضور ندارند. +موفق باشید. +بسته شد.
  7. AmirSaypher

    Impuri/non-rp

    @Default؟؟
  8. Levi

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    هنوز به من ماچ ندادیا😢💔
  9. هیچ کی
  10. Marti

    مبارک باشه عمووووو مهران 🩵😘

     

    شیرینی میدی دیگه؟🥸

  11. Necro

    سفید ترین فرد سرور

    @Die
  12. Kamyab

    عدم رسیدکی | Kamyab

    درود و احترام خدمت شما بازیکن گرامی در باب این موضوع شما از گرفتن خسارت کناره‌گیری کرده بودید و در تاپیک مربوطه اعلام کردید که بازیکن خاطی را می‌بخشید و خسارتی نیاز به محاسبه نیست. (به همین دلیل هیچ خسارتی به شما بازگردانی نشد) همچنین خرید و فروش دیگر شما و خسارات مربوط به آن ارتباطی به این خرید و فروش ندارد. قاعدتا وقتی خطایی تکرار شود، جریمه‌ی آن بیشتر خواهد بود اما نه اینکه کل ۶ عدد ۱۹۰ را تحت این عنوان در نظر بگیرید. بابت آن موضوع بنده می‌توانم کارت هدیه ۱۹۰۰۰۰تایی که برای خرید و فروش مربوط به بازیکن خاطی بوده را به شما بازگردانی کنم، در صورت تمایل تیکت در بخش مدیریت ثبت کنید.
  13. منظورتون از همه دکمه ها چیه؟ مثلا دکمه Friend list یا کلید ماشین؟ این دکمه ها برای لانچر آرساکیا اضافه شده و توی نسخه آفلاین بازی وجود نداره، بخاطر همین این دکمه ها داخل فایل mobile.txt تعریف نشده و قابل تغییر نیست.
  14. SARDARBALOCH

    فروش اکانت و نیک نیم

    نیک نیم Babyboss بچه رءیس نیک ناصر اسم ایرانی فرسل nasser
  15. واگعا🥺
  16. Default

    ناعدالتی در ایونت / Locaco

    درود و احترام؛ شکایت شما رد شد، زیرا شما هیچ مدارکی مبنی بر Organizer بودن فرد متهم در Event و همچنین شما هیچگونه مدارکی از Event/ در قسمت مدارک وارد نکرده اید. + موفق و موئید باشید. + بسته شد.
  17. Kamyab

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    💋 این که حق مطلبو ادا نمیکنه
  18. ThiS

    RePatch

    🔥
  19. 100

    تمرین راب بانک و راب بیز

    ممنون گلم مفید بود
  20. امروز
  21. iRaMaN

    Amirhoxein core:

    بله؟
  22. Willy

    حق کده | پارت ۲

    درود بسیار عالی بود😄
  23. TheSami

    سوال سخت جواب بده

    تسلا هم عقل داشت،اما پول نداشت مثل یک بدبخت زندگی کرد
  24. DoNaLd

    گزارش اعضا

    @OsaAbol شکایت شما از افسر Najoor تایید شد و از افسر @Godjackson در حال بررسی میباشد…
  25. Arezo

    (انجمن) باگ قوانین دسته متوسط

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود, در قوانین عمومی دسته متوسط برای تمامی دستورات رنک مورد نیاز برای استفاده از آنها نوشته شده اما بین تمامی این دستورات برای دستور Fwithdraw/ و دستور Fdeposit/ رنکی نوشته نشده که ما مطلع باشیم, برای مثال دستور Fwithdraw/ برای رنک +6 هست که خیلی از افراد تازه وارد اقلیت های متوسط اینو نمیدونن - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیحات ارائه شد
  26. iRaMaN

    Paramedic یا News

    News Reporter داداش راحت باش کی به کیه؟ الان من 3 تا اکانت هام NR ان تا حالا هیچکس هم نفهمیده 😁😁😁
  27. انقدر فن ما نباشید💋

  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...