رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. بعدش هم اونا فحش میدن
  3. mosi1272

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    ولی بازم همین
  4. Electric

    فروش اکانت و نیک نیم

    درود نیک نیم اورجینال Electric به فروش میرسد
  5. Kimiya

    Meme | Only Staff (Part 1)

    عالی💐👏🏻👏🏻
  6. Electric

    عذاب وجدان به روایت تصویر:

    شرافتت کلی منفی خورد الان آدم بده ای اون ۲۰ کی فایده ای نداره برو به مردم سلام بگو هرکیو میبینی شرافتت بره بالا
  7. AimLooK

    عذاب وجدان به روایت تصویر:

    مث این میمونه طرف تو جمع فحاشی کنه بعد به شما بگه میوت نکن
  8. امروز
  9. نمیدانم چجوری من هنوز زنده‌ام نظرتون واسم خیلی مهمه🔥
  10. داداش من چقدر جالببب منم شانس آوردم 😮‍💨
  11. پول مارو نمیدی 

  12. شهرداری که می صرفه 🗿😂
  13. Ezi

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ خستگی و نداشتن تایم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: امیر جون عالی بود امیدوارم با موفقیت ادامه بده
  14. Youni

    درخواست استعفاء

    @Parshanبا سلام خدمت افسر محترم National Guard. متاسفانه با درخواست استعفا شما موافقت شد بنده باعث افتخارم بود که شما در این اقلیت حضور داشتید. پیروز باشید.
  15. Andiya

    فحاشی مخفف در چت | Joi

    "درود و احترام" در حال بررسی...
  16. جواب های خودم🤣 بعضی کلن ها لامبو رو رنک بالا میزارند باید از بنزشون استفاده کنی 🤣🤣🤣 دلت اومد؟ حداقل میزاشتی دکوری
  17. اره اره کلی توی کلن لامبو دار سخت میشه رفت منم هی میگم بفروشم هاستری بگیرم پشیمون میشم🤣
  18. الان شما چی کاره ای؟

  19. RealCR7

    عذاب وجدان به روایت تصویر:

    هعی ایشالا fp80 که شدی arrest شدی کارماشو پس میدی برار🫂😔
  20. راسته که میگن هونداشو فروخته پولشو ریخته تو سرور آیا؟😅
  21. آخی وانتد بهش نمیدادی بچمو یه پول بود ارزش نداشت دل کوجولوشو شکوندیدی 🥺🥺🥺
  22. RealCR7

    شل دست ترین راننده سرور کیه؟

    بی احترامی نباشه به آقایون تراکر یا باس رونا ولی این تاکسیا خیلی رو مخ منن😫😫
  23. Sandy

    بی اعصاب ترین فرد سرور!😡

    بیشعور 😂😂💔
  24. RealCR7

    اسکل ترین کسی که میشناسی رو تگ کن

    خودم که @Timoti خیلی خری
  25. RealCR7

    سیگما ترین فرد سرور کیه؟😈

    خودم نظری ندارم😔♥️
  26. دلم میخواد یکم بخندم با حرفاتون😁🖐🏻
  27. RealCR7

    بهترین سریال دنیا

    صددرصد که Walking Dead نظر شما چیه؟😅🫡
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...