با سلام و درود .
به نظر من تراک قدیم یک چیز دیگه بود عادت داشتیم به اون راحت تر بود
الان به نظر من کارجکر شغل خوبی میتونه باشه ولی در صورتی که نیان وقتی ما وال میزنیم مارو کارجک کنند
با تشکر .
با سلام خدمت شما شاکی محترم @BeLAD
داخل مدارک معلومه که شما باگ و دی سی هستید
مورد دوم اینکه ما داشتیم شوخی میکردیم شاهد هم داریم از این نوع دوئل
مورد سوم اینکه دوئل بود و شما باگ بودید
مدرک دیگه ای داشتید مبنی بر اینکه بنده چیت زدم لطفا ارائه بدید با تشکر
از هر گونه شکایت بی مورد خودداری کنید .
سلام و درود خدمت شما شاکی محترم .
داخل ویدیو که شما فرستادید بنده خوردم به ماشینتون و رد شدم در ضمن ماشین فکشن نبود ماشین خودم بودم بعدم اون ون صورتی خورد به شما بعد من خوردم به شما لطفاً از هر گونه شکایت بی مورد خودداری کنید با تشکر از شما دوست عزیزم.