رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. منظورتون از مینی مپ دورش هست یا خود مپ؟ اینم قاب فیست که میتونین استفاده کنین: کلیک
  3. RevenT

    مدل گوشیت چیه؟

    nokia 1100
  4. جوگیر میشم
  5. DRAMIRALI

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: درود، بنده وقتی وارد اینجا شدم ایشون به بنده MG/ نداد و بی توجهی کرد و مجازات این کار در قوانین = FW است و بنده خواستار مجازات شدن ایشون هستم. • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم: https://uploadfire.ir/api/api_host.php?action=download_public&name=Screenrecorder-2026-06-24-23-29-40-598.mp4
  6. Empratur

    درخواست مرخصی

    با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @Marcioحسام جان درخواست مرخصی شما در حال بررسی...
  7. بنظرم با سانرایس کف اتوبان ولی میتونی امضا بذاری که نیاز نباشه تو هر پست کنترل پنل بذاری
  8. SanSooR

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره، پس من از ثروت زیادم استفاده میکنم و به ژنرال @BigMeeti چند عدد فایتر F-ArakNigger55 هدیه میدم تا بتونه با گاو هوایی بجنگه. و بعد @BigMeeti برکنارش میکنمو میرم سراغ ممبرای فکشن های نظامی و از ثروتم استفاده میکنم و به زیرکش ها سرور، پیشنهاد جذابی میدم تا تمامیه ممبرای های دسته ویژه FP شن
  9. Trap

    مدل گوشیت چیه؟

    A12 Samsung A56 Samsung
  10. StuXneT

    درخواست مرخصی

    درود خدمت همکاران گرامی @EnTeR, درخواست مرخصی شما برای اکانت Ferg و HiraD درحال بررسی است, صبور باشید. @RedDragon, درخواست مرخصی شما درحال بررسی است, صبور باشید.
  11. GodOfSniper

    گزارش تست

    عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 4 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد ( خارج شدن از بازی هنگام تست)
  12. Tanbaco

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره به همه به اینا غذا میدیم تا بزرگ بشن بعد سرخ میکنیم میدیم به چینی ها تا گشنه نمونن
  13. Trap

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    نه مرسی لامبورگینی دارم معلومه میخرمممممم
  14. Trap

    صندلی داغ /imahoura

    سلام نیک نیم Ahoura برای فروش @Ahuoraچه حسی داری نیکو گرفتم؟
  15. Trap

    بده بره بغلی!!

    کِی به کرج حمله میکنی شیطون
  16. Deerawich

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره، پس من از ثروت زیادم استفاده میکنم و به ژنرال @BigMeeti چند عدد فایتر F-ArakNigger55 هدیه میدم تا بتونه با گاو هوایی بجنگه
  17. StuXneT

    گزارش تست

    • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده:0 • تعداد پاسخ اشتباه:0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد):رد شد! (انصراف از تست)
  18. BigMeeti

    بده بره بغلی!!

    ای دهن سرویسا😂🗿🤝❤️
  19. Trap

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره چون...
  20. vairos

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    حتما
  21. S1TAKO

    فحاشی - PersianCulf

    رسیدگی نمیشه؟
  22. Fey

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه
  23. vairos

    بنز یا سلطان؟!

    فقط ساوانا
  24. ThePrince

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن
  25. BigMeeti

    بده بره بغلی!!

    من یک اراکی ثروتمند هستم و دوست دارم بهترین جنکنده هارو برای دولتم بخرم و جمهوری کرج رو نابود کنیم🤝❤️
  26. Ezi

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...