رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

چهارشنبه سوری 1402 مبارک!


4ShanbeSuri.jpg.5a9b9191cbae8b4b5755a95d

 

آخرین چهارشنبه سال رو با آرساکیا گیم جشن بگیر!

 

فرا رسیدن چهارشنبه سوری را خدمت تمامی عزیزان آرساکیا گیم تبریک عرض می‌کنیم.

طی این بروزرسانی شما می‌توانید با پرداخت Rep از دستوراتی مثل [TNT/]، [Atishbazi/]، [Atishbazir/]، [Atish/] استفاده کنید.

 

همچنین در تاریخ 22 اسفند (سه‌شنبه) 12-03-2024 ساعت 21:30 به جشن چهارشنبه‌سوری بپیوندید.

 

 

آرساکیا گیم

  • دوست دارم که 7
  • مرسی 4
  • هاها 4
  • ناراحت 1

47 دیدگاه


دیدگاه‌های پیشنهاد شده



Fayez

ارسال شده در

کامی جون مثل اینکه خیلی برای چهارشنبه‌ سوری عجله داریا😄😅

  • دوست دارم که 2
Semtex

ارسال شده در (ویرایش شده)

چهارشنبه خوبی رو برای تمام هم وطن های عزیز ارزو میکنم و پیشاپیش عید رو تبریک میگم❤️

ویرایش شده توسط Semtex
  • هاها 1
Vortlu

ارسال شده در

به به تبریک میگم به همه امیدوارم سال دیگه همین جمع دوباره چهارشنبه سوری رو جشن بگیریم ❤️❤️

  • دوست دارم که 1
Blank

ارسال شده در

پس Atish/ کو؟

Karadayi

ارسال شده در

چهارشنبه سوری باشع😁

ZombieRanger

ارسال شده در

لطفا به فاصله 1- یعنی به همه ی بازیکنان آنلاین رسپکت و لول بدید! 

  • دوست دارم که 5
Artin01

ارسال شده در

تبریک به همه سال نو رو هم پیشاپیش به پلیرهای عزیز تبریک عرض میکنم امیدوارم هرجا که هستین حالتون خوب با باشه❤👋

 

mobin24

ارسال شده در

این دستورات هر کدومشون چیکار میکنن

iDark

ارسال شده در

اگ رسپکت میدی بیایم:)

OPeRaL

ارسال شده در

به تک تکه پلیر های عزیزه ArSaCiA Game تبریک عرض میکنم، چهارشنبه سوری مبارک!🤩

KasraGoriz

ارسال شده در

تبریک،جان عزیزاتون مراقب خودتون باشید شهید نشید.♥️

  • دوست دارم که 1
MohammadAli

ارسال شده در

ایولا 😍😍

Puri

ارسال شده در

تبریک میگم ایشالله بی حادثه و بی خطر بگذره.🔥

View

ارسال شده در

دیگه چخبر😂 #هول

KayKo

ارسال شده در

جون هرکی دوست دارین زیر ماشینا ترقه نندازین بیمه گرونه😂

  • مرسی 1
  • هاها 1
UpRoaR

ارسال شده در

خیلیم عالی 

AmirMamad

ارسال شده در

صفا باشه

Nimosh

ارسال شده در

اونطوری که معلومه تعداد شهدا از سال قبل بیشتر میشه 😂

  • هاها 1
CalaCe

ارسال شده در

چهارشنبه سوری بی خطری رو برای هم وطن هامون آرزو میکنم :)

AminCaT

ارسال شده در

جوری خوشحالی کنیم که هیچ سروری مثل ما اینهمه خوشحالی نکرده باشه انشاالله که هیچ آسیبی هم به بازیکنان سرور آرساکیاگیم نرسه و همه اونایی که حضوری میرن چهارشنبه سوری هیچ آسیبی بهشون نرسه و سلامت به پدر مادرشون برگردند❤️🙏

 

TheSaleH

ارسال شده در

یه چهارشنبه بدون خطر😍

ولی خدایی بیمه ی لامبور گرونه ترقه نندازید🤣🤣

Jesus

ارسال شده در

عالی

Carl

ارسال شده در

ناموسا مث پارسال وسط اتوبان ls به lv عوارضی دکوری نذارین کلی تلفات جانی مالی داد پارسال سر اینکه لود نمیشد

Peak

ارسال شده در

ای جان😍

erfanmomeni

ارسال شده در

 هرکی اومد ساعت بازی بدید:(

 


برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...