رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Ostad

ارسال‌های توصیه شده

با سلام.
1.پیشنهادم را از جدا کردن زمان دادن مجوز و شروع تست آغاز میکنم:

بعضی از معلمان وقتی تست میگیرند و شخص قبول میشود و باید مجوز بدهد معلم میرود سراغ تست بعدی، اگر زمان این دو کار را از هم جدا کنید میتوانند معلمان هم مجوز بدهند و هم تست بگیرند و باعث جلوگیری از تلف شدن وقت است.
2.مورد دوم این است که وقتی کسی شروع به تست گرفتن میکند و اگر معلم دیگری بیاد دستور اتمام تست را بزند فعالیت و پول به اون شخص میرود اگر میشود کسی که شروع کرده و معلم دیگه ای تمام کند تست را فعالیت و پولش به فردی که شروع به تست کرده است برسد و یا شخص دیگه ای نتوانتد به جز اون شخصی که شروع به تست کرده تست را هم تمام کند.
3.در هر اقلیتی حداقل یک ماشین سرعت مناسب دارد ولی معلم مدرسه با اینکه اقلیتی مهم است اعضا مجبور هستند بجای استفاده از ماشین اقلیت از ماشین های شخصیشان استفاده کنند و همین باعث میشود که از ماشین های اقلیت استفاده نشود با اینکه ماشین برای هر اقلیت برای استفاده است مثل این می ماند که یک راننده تاکسی و یا یک پلیس با ماشین شخصی اش وظیفه اش را انجام دهد. مثل بقیه اقلیت ها معلم مدرسه هم بشود با ماشین اقلیت اعضاء بتوانند شروع به تست کنند.

با تشکر.

ostad__faraz.png

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهادی برای جلوگیری از جعل فعالیت اقلیت معلم مدرسه:
1.وقتی یک معلم میخواهد از یک نفر شروع به تست گرفتن کند (اول آن شخص ‌دستوری که مولتی مشخص می شود زده شود) اگر مولتی شخص نبود امکان شروع تست داده شود.
2.اگر کسی AFK و یا Sleep بود امکان شروع تست داده نشود.

یک پیشنهاد برای اعلام کردن که به جلوگیری از پارتی بازی و جعل فعالیت هم کمک می کند:
1.وقتی دستور شروع تست رو میزنیم اول یک لیستی بیاد مثل لیست دوستان که مشخص کنیم برای کدوم مجوز میخواهیم تست بگیریم و بعد آیدی شخص را بزنیم سپس اگر برای مجوز ماهی گیری بود میرویم به جایی که باید تست گرفته شود و به ما Checkpoint بدهد و وقتی که به Checkpoint رفتیم در چت به صورت خودکار اعلام شود، و همین کار رو میتوانیم در تست مجوز قایق رانی و مجوز پرواز هم انجام دهیم. زمانی هم که تست تموم شد و میخواهیم 
دستور اتمام تست را بزنیم به ما لیستی بیاد که بپرسد از ما آیا شخص قبول شد یا رد شد وقتی که یکی از گزینه هارا انتخاب کردیم در چت اقلیت اعلام شود.

 

ostad__faraz.png

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...