رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

https://uploadkon.ir/uploads/e19502_25VID-20251202-183048-655.mp4   

اگه فک میکنی رقیبی بام هه ....

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش منطقی بود 😂

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-967493
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، EpiCs گفته است:

https://uploadkon.ir/uploads/e19502_25VID-20251202-183048-655.mp4   

اگه فک میکنی رقیبی بام هه ....

🗣فقط حرف

چیزی نی توش

Afy.png

 

Rivald.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-967557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم فوتبال ایران منحل شه

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-968186
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۹/۱۲ در 14:04، Pedar گفته است:

بنظرم فوتبال ایران منحل شه

نه دادا خوبه که ولی داور ها باید اخراج شوند

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970158
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🤣🤣🤣

کسی کری میخونه که آخرین برد دربیش واسه ۹ سال پیش نبوده باشه خوشتیپ

Click

JAVID SHAH

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970313
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش شما بیا هفتایی خوردین یجوری جمع کنین دربی پیش کش😂

              910316_251000027737.giffd1627_25Editor-AnatomY.jpg

              910316_251000027737.gif  

 

ad7b08_25IMG-20251108-162414.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970332
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 دقیقه قبل، MrShahed گفته است:

🤣🤣🤣

کسی کری میخونه که آخرین برد دربیش واسه ۹ سال پیش نبوده باشه خوشتیپ

9سال شه ۶۴ سال نشه سیسی جونم

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970338
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 دقیقه قبل، EpiCs گفته است:

9سال شه ۶۴ سال نشه سیسی جونم

عزیزم فرمت آسیا رو از موقعی که به درجه سختی رسید برو ببین موفق ترینش کیا بود

نه اینکه چند نفر استفاع بدن فینالیست شی

Click

JAVID SHAH

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970366
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

39 دقیقه قبل، MrShahed گفته است:

🤣🤣🤣

کسی کری میخونه که آخرین برد دربیش واسه ۹ سال پیش نبوده باشه خوشتیپ

🤣🤣😂

EdiePulaski.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970369
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۸سال کم نبود بریم برای ۹سال

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970370
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 دقیقه قبل، EpiCs گفته است:

9سال شه ۶۴ سال نشه سیسی جونم

دسته ۳ چجوری بود🤣

EdiePulaski.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970371
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، MrShahed گفته است:

عزیزم فرمت آسیا رو از موقعی که به درجه سختی رسید برو ببین موفق ترینش کیا بود

نه اینکه چند نفر استفاع بدن فینالیست شی

حق گفتی

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970373
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشتی داداش به اینم فکر کردی جلو ضعیف ترین تیم ۷تا گل خوردین بعدشم ۹ ساله نبردین داری اینا کری میخونی؟؟

🤣

MY ACC:

1218161-MoSTaGhiM

 

MY BRO:

1193467-NiGhtSidE

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970380
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، MrSoul گفته است:

مشتی داداش به اینم فکر کردی جلو ضعیف ترین تیم ۷تا گل خوردین بعدشم ۹ ساله نبردین داری اینا کری میخونی؟؟

🤣

🤣🤣

دادش تاپیک رو  ببند جوابتو دادن

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970391
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم وقت با ارزش خودتون رو برای لیگ ایران هدر ندید🙏

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970403
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، CraZyDevil گفته است:

🤣🤣

دادش تاپیک رو  ببند جوابتو دادن

🤣🤣

MY ACC:

1218161-MoSTaGhiM

 

MY BRO:

1193467-NiGhtSidE

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970504
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینو باید میزاشتی تو مطالب طنز🤣🤣🤣

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970506
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، MrShahed گفته است:

🤣🤣🤣

کسی کری میخونه که آخرین برد دربیش واسه ۹ سال پیش نبوده باشه خوشتیپ

حق 🤣 😂 🤣 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970549
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، CraZyDevil گفته است:

🤣🤣

دادش تاپیک رو  ببند جوابتو دادن

پوستر دیدید تو بازی پرسپولیس داشت گریه میکرد؟

4 ساعت قبل، BarTaR گفته است:

دسته ۳ چجوری بود🤣

شما تو جام رمضان بازی کردید ما تو اسیاxD

مطالب طنز چیزیه که از زمان تاسیس تیم قهرمان اسیا نشید😘

برا تیمی که لعال بالسا برده کری نخونید🚫

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، MrShahed گفته است:

🤣🤣🤣

کسی کری میخونه که آخرین برد دربیش واسه ۹ سال پیش نبوده باشه خوشتیپ

عالللی😅😅

5 ساعت قبل، BarTaR گفته است:

دسته ۳ چجوری بود🤣

راست میگه تعریف کنید ببینیم اونجا چه خبره. 

1 ساعت قبل، EpiCs گفته است:

پوستر دیدید تو بازی پرسپولیس داشت گریه میکرد؟

شما تو جام رمضان بازی کردید ما تو اسیاxD

مطالب طنز چیزیه که از زمان تاسیس تیم قهرمان اسیا نشید😘

برا تیمی که لعال بالسا برده کری نخونید🚫

مجبورید بخواطر اینکه چیزی واس کری خونی ندارید زبون کسی رو مسخره کنید. 

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-970753
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Rapeist گفته است:

عالللی😅😅

راست میگه تعریف کنید ببینیم اونجا چه خبره. 

مجبورید بخواطر اینکه چیزی واس کری خونی ندارید زبون کسی رو مسخره کنید. 

کری بخوایم بخونیم میتونیم با قهرمانی اسیا حسرت پرسپولیسیا نظرته نیازمند دامن بپوشه؟xD

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-971111
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود جالب بود.

c70a-InShot-20260506-022000659.png

1137839-KhodaVerdi25ab19_26file-00000000ca98722f8ef337faf9

df0205_26b94b05-25cooltext49753658462767

رفیق، تو سختیام که نبودی

تو شادیامم یه موز بردار و برو :)

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-971199
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، EpiCs گفته است:

کری بخوایم بخونیم میتونیم با قهرمانی اسیا حسرت پرسپولیسیا نظرته نیازمند دامن بپوشه؟xD

قهرمانی اسیا حسرت نی مغز متفکر. 

 

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94169-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C/#findComment-971659
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...