رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

طنز /Getgift


ارسال‌های توصیه شده

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

نه بابا فشار چیه🤣

عــاشــق شـــבܩ
عــاشـق پــפּل

78e729_25f7c529-25GIF-20251229-144957-65

 

3c9212_26death-note.jpg

 

Reynolds.png 

78e729_25f7c529-25GIF-20251229-144957-65

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-938947
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فشار دارععه

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-938998
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وای دقیقااااا

ویرایش شده توسط TheClearWay

EdiePulaski.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939006
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من بلدم چی کار کنی درست بشه اگر خوشت اومد فالو کن ((وقتی که اینتر زدی حمون ثانیه بزن روی اومدن بیرون و باز اینتر بد حر بار حمین کار رو بکن دیگه این اتفاق برای تو نمیوفته))

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

حقق😂

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939055
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂😂😂

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939210
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وای آره خیلی فشاری میشه آدم 

مخصوصا اینکه تو راهش هم یه mamad_king1394$$$ هم بیاد بیاد با ماشین شرکت نفت بزنه بهت و بترکی و بقیه رو پیاده بری بازم سر این باگ کیل بشی

من سر این اینقدر فشاری شدم میخواستم گیم و پاک کنم

ولی اونطور که ادمین های عزیز گفتن قبل enter دادن Fpslimit رو رو 20 بزارید بعد enter بدید و بعداً که کارتون تموم شد برای اینکه به حالت قبل برگرده Fpslimit رو 90 بزارید که اوکی بشه

  • هاها 1

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939304
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا صبح حق 😂

 

                                                      

1133168-RealMojtaba

دورم پره دژمن.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939307
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

بیا برقصیم مهم نیس😂😂

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939329
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم دیروز ۷ بار رفتم هشتمی ولی باگ نشد گرفتم

d4b219_2598af19-25GIF-20250919-080354-96

:𝓜𝔂 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽

1232917-NABIALLAH

                                       ∞

d4b219_2598af19-25GIF-20250919-080354-96

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939725
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

واقعاً حق بود 

 

f99b19_25GIF-20251019-230549-208.gif

𝕄𝕪 𝔸𝕔𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥

Dead_Demon.png

t053331_c8d819_25251019-2309.gif

𝕄𝕪 𝕓𝕣𝕠 𝕒𝕔𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥

Raiis

f99b19_25GIF-20251019-230549-208.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939777
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حق   اگه صدا و تصوریر بود 🤣 

ما که تا 6 روز  دیگه بنیم و از شر این باگ   در امانم😂

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939837
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

😂😂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-939859
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۱۴ در 15:17، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

🤣🤣👏

1209087-KineTiC

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940114
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂😂

----------------------------------------------------------------------------------------

 

1129498-BesTBaLaaCH

 

----------------------------------------------------------------------------------------
 

❤️ 𝐎𝐮𝐓𝐋𝐚𝐰𝐒 𝐈𝐬 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940447
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینقدر باگ اذیت میکرد که مجبور میشدم با خود سمپ بیام گیم برم اونت هالووین رو

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940479
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره اصابم دیگه خورد شده بود😂

048f12_25IMG-20250816-210037-029.jpg

 

ᴛᴜʀᴋ 

 

PEUGEOT 405 

 

تو سروری که ادمینش aimbot بزنه باید خندید 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940567
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واااای چقد فشار دارهههههه😑

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

AmirHoxeiN

𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔

Click to see my Brothers

d2b5-IMG-20260408-192838.png   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940782
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۱۴ در 15:17، Cervo گفته است:

موقعیت وقتی برای بار هشتم میری و با باگ /Getgift مواجه میشی 

 

https://uploadkon.ir/uploads/c03c05_251762342869634604expMp4.mp4

مخصوصا اگه بخوای از ته LS بیای 🤣🤣

واقعا من ۵ بار اومدم 😂😂

                                        My account 

Shool.png

                                         My bro

Norollah.png

amoJohny.png

GNV.png

نیم کیلو باش ولی مرد باش ...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940815
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش اون باگ نیست ترفند داشت که فقط بعضی از پلیر ها بلد بودن با همون یکبار می‌گرفتی دیگه باگ هم نمیشدی.

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-940912
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۱۴ در 16:22، Houri گفته است:

من بلدم چی کار کنی درست بشه اگر خوشت اومد فالو کن ((وقتی که اینتر زدی حمون ثانیه بزن روی اومدن بیرون و باز اینتر بد حر بار حمین کار رو بکن دیگه این اتفاق برای تو نمیوفته))

صحیح.

:My self

1140888-OneNeSS

1212284-CrossHair

1216811-amirhosein_xxx

__________________________________________________

891b01_26c8cf11-25b70011-25ab9c17-2588b5

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/90798-%D8%B7%D9%86%D8%B2-getgift/#findComment-941160
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...